online marketing Selfrightous Pb Hack: Wallhack Nasıl Yapılır

Ads

5 Ocak 2012 Perşembe

Wallhack Nasıl Yapılır

Bazı arkadaşlar hackleri nasıl yaptığımı soruyor... Hangi konular üzerine eğilmeleri gerektiğini ve en azıından bir başlangıç olması için özetle anlatayım.

Gerekenler :
1. C Programlama becerisi
2. Biraz da olsa Assambler bilgisi
3. Visual Studio ya da DevC
4. Biraz zeka
5. Sabır

Bunlara sahipseniz, Kendi hilenizi yazabilirsiniz...

Benim hilemin çalışma mantığı:
Paylaştığım hile aslında sadece dll  uzantılı dosyadır. Hilenin tüm çalışan kodları bu DLL dosyasına derlenmiştir. Injector ise hileyi oyunun çine gömen (Hook eden) bir araçtır. 
Peki Hook nasıl çalışıyor?
Hook : Türkçe manası çengel, çengel atmadır. Programlamadaki anlamı ise, bir uygulamaya kod injecte etmek için uygulamanın önceden bilinen bir yerinden çengel(hook) ile yakalayarak, uygulamaya kendi kodlarımızı enjecte etmektir.
Uygulamayı nasıl hook edeceğiz?
Hook, yani çengel atmanın iki yolu var.
Eğer Assambler bilginiz varsa, Oyunu dump ederek, yakalayabileceğiniz bir fonksiyon bulmaktır Bu zor yoldur o yüzden ikinci yolu anlatacağım.
İkinci yol ise, Programın bilgisayarınızda kullandığı ve aslında oyuna ait olmayan ve her bilgisayarda bulunan modülleri hook etmektir.
D3D Hooking :
D3D Hooking, hemen hemen bütün oyunların kullandığı DirectX fonksiyonlarını kullanarak oyuna çengel atmak demektir. DirectX fonksiyonları OpenSource dur. Yani açık kaynak kodludur. İnternete kolayca bulunabilir.
D3D Hooking ile ilgili daha geniş bilgiyi sonra vereceğim.
Kendi DLL imiz :
D3D hooking mantığını anladıktan sonra Direct X fonksiyonlarını kullanarak hilemizi yazıyoruz. Ve hileyi DLL dosyası olarak Derliyoruz. Bunun için C++ kullanıyoruz.

Şimdilik bu kadar.... Umarım açıklayıcı olmuşumdur.

17 yorum:

  1. Sağol kardeşim. :) Yalnız hile çok atıyor atmaması için ne yapmak lazım ?

    YanıtlaSil
  2. peki pc de wall hackin çalışması için system32 nin içine hangi dll leri atmalıyız ve hangi progmramlar lazım wall hackin oyunda çalışması için?? yardım bekliyorum selfrightous

    YanıtlaSil
  3. Extra dll atmak gerekmiyor GAMER... Konuda anlattığım gibi oyun kendi modülleri dışında zaten bilgisayarında hazır bulunan dll leri kullanıyor. Sen de o dll leri kullanacaksın hile yazarken.

    YanıtlaSil
  4. dostum yaptığın hack belli bir süre sonra önce bug trap le atıyor sonra hiçbir şey demeden atıyor bu kısır döngü şeklinde atıyor bi direkt bi bug trap le neden boyle oluyor anlamadım

    YanıtlaSil
  5. Kardeşim bloğa banner reklam tarzı reklamlarda al biz kendi aramızda anlaşır hergün tıklarız reklamlara yorumlarda falan sölerim ben bi emek gösteriyosun sonuçta download parası yeterince azdır zannedersem

    YanıtlaSil
  6. Peki bu c++'ı nerden öğrenebiliriz ? İnternette verebileceğin sağlam bir kaynak var mı ? Umarım sıkmıyoruzdur seni bu sorularla. :) Bu arada başarılarının devamını dilerim. Yeni surumde hileyi aktif/inaktif etme özelliği olsun. SS çekmek için ;D

    YanıtlaSil
  7. birader bizi bu oyundan atan 'hack shield' dalgasımı? eğer oysa onu devre dışı brakmanın bi yolu yokmu???

    YanıtlaSil
  8. Dostum bir de şu müzikleri değiştir ya amon amarth at death at ama türkçe brutal grindcore vs atma :D Emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  9. GaMeR... Evet doğrudur... Devre dışı bırakmanın eskiden çalışan ama şimdi çalışmayan yolları var.
    Unknown... Ben sırayla o konuda paylaşımlar yapacağım.
    ...Mertkaratas... bu akşam sürüm yayınlayacağım.

    YanıtlaSil
  10. aga ben bu hile yazma işini yapamam ama çok iyi takipçinim. yeni sürümü bekliorum bypass bugtraplidir umarım =)

    YanıtlaSil
  11. Yeni hack ne zaman geliyor başkan?

    YanıtlaSil
  12. Selfrightous ben wall hackin oyunda olması çalışması için bazı dll lerin gerekli olduğunu duydum biri d3... biride msvcr100 mü ne onları system32 ye atcakmışım sonra çalışcakmışta bunlar doğru mu ve wall hackin atmaması için ne yapmalıyım anlamadım hep atıyo

    YanıtlaSil
  13. Gamer Haklısın... onlarla ilgili açıklama daha mnceki postlarda var. Ama onlar zaten bulunuyordur bilgisayarında. Eğer o dosyaları içeren hata alırsan... yani bilgisayarınızda msvcr100.dll bulunamadı gibi bir hata alıyorsan o dosyaları yüklemen gerekir.

    YanıtlaSil
  14. hıh selfristous onları diyom bende hata aldım yukledim system32 ye ama her pb yi açtığımda konrol istiyo atınca pc neden ve bu dll ler hangileri önceki postalara baktım silinmiş veya tam olarak yazmıyo yardım et lütfen hergün ne çıkarsa indiriyom para kazan diye ve günlük bakıyom sitene reklam falan almanı tavsiye ederim şimdiden sağol

    YanıtlaSil
  15. bide ben senin dediğin gibi oyunu kaldırıptekrar yukledim onu söylemeyi unuttum ama gene sonuç aynı bi el atsan çok ii olur pcde sorun var nası gitcek

    YanıtlaSil