online marketing Selfrightous Pb Hack: 19/01/2012 Release Selfrightous D3D WallHack PointBlank

Ads

19 Ocak 2012 Perşembe

19/01/2012 Release Selfrightous D3D WallHack PointBlank

Download DLL and Injector :http://uploading.com/files/128e42f1/SelfrightousInjector.rar/

Alternative Link : http://www.uploadic.com/6iuxr9apk4yc



How to use :


1. Open PbLauncher (Do not start game)
2. Open SelfrightousInjector (Win7 and Vista run as administrator)
3. Click Browse and select Selfrightous.dll
4. Start Game
5. Wait for messagebox : "Hack By Selfrightous". if not try again
6. Happy Cheating :)

Arkadaşlar sorun yaşayanlar çözümleri için yukarıda "Hata Çözümleri" sayfasına girip baksınlar.

20 yorum:

  1. inşallah atmaz

    YanıtlaSil
  2. s.a ben uploadingden indirirken idm hata veriyor bi fikriniz var mı çözümü için?

    YanıtlaSil
  3. Uploading.com dan indiremeyenler için alternatif link eklenmiştir.

    YanıtlaSil
  4. Birader Kişiye özel hackleri ne zman vereceksn?? bide msn verirmsn ??

    YanıtlaSil
  5. Bence dll ve injektör yerine exe olsa daha iyi bence..

    YanıtlaSil
  6. Uyarı mesajı gelmiyor. win7 x64

    YanıtlaSil
  7. Uploading Cok sorun oluyor Onu hotfileden Veya dosyatc gibi sitelerden upload edebilirsen Seviniriz..

    YanıtlaSil
  8. Aysan arkadaşım, alternatif link uploading değil uploadic üzerinden oradan indirebilirsin. Yukarıda onu da paylaştım farketmedin sanırım.

    YanıtlaSil
  9. Component comdlg32.ocx or one of its dependencies not correctly registeret: a file is missing or invalid.


    HATASI ALIYORUM YARDIM !

    YanıtlaSil
  10. self menude değişiklik yapamıyorum yani menuyu kullanamıyorum

    YanıtlaSil
  11. comdlg32.ocx hatası alan isimsiz arkadaşım. konuyu tam olarak okumuyor musunuz?

    Orada da dediğim gibi comdlg32.ocx hatasının çözümü için yukarıdaki "Hata Çözümleri" sayfasına baksa idin çözümü görecektin.

    YanıtlaSil
  12. Gökbel; menüyü kullanmak için yön tuşlarını kullanacaksın. Daha ayrıntılı bilgi Hata Çözümleri başlığı altında var.

    YanıtlaSil
  13. biliyorumda açılmıyo işte hareket etmiyo menü :Dsende bizi cahil sandı haa :D

    YanıtlaSil
  14. kardeş ben bu sorunu çözemedim bi bakar mısın launcherden açıyorum oyunu 5 dk sonra pb launcher çalışmayı durdurdu hatası alıyorum neden olabilir yardımcı olabilirmisin 3 e kadar onlineyim tw veriyim istersen bi bak ? msnmde ekli heralde semih_demir_14@hotmail.com... Yardımını bekliyorum

    YanıtlaSil
  15. 4EnriqueS daha önce senin msn ini eklemiştim ama görünmüyorsun bende.

    Gökbel, TeamViewer verirsen hemen yardımcı olabilirim.

    YanıtlaSil
  16. kardesler calismiyo demeyin.bende calisiyo.Demekk ki hepinizde caliscak

    YanıtlaSil
  17. ya çalısıyor ama oyundan atıyorrrrrr

    YanıtlaSil
  18. Sırf Bu Hile İçin PC me Windows 7 x86 format attım ama hakket gerçekten çok güzel hile bendde hiç atma olmadı nedense gerçekten süper olmuş rebels olduğumda biraz sorun yaratıo tam gözükmuo ama istisnalar kaideyi bozmazmış gerçekten çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  19. abi senke nasıl iletisime gecicem?

    YanıtlaSil