online marketing Selfrightous Pb Hack: Kişiye Özel Wh

Ads

19 Ocak 2012 Perşembe

Kişiye Özel Wh

(Bugüne ait Public WallHack bir alttaki başlıktadır)

Bekleyen kişi sayısı 50 ye yaklaştı. Yetiştirmeye çalışıyorum arkadaşlar.

Arkadaşlar kişiye özel wh hazırdır. İsteyen arkadaşlar bu konuya yorum olarak;
1. NickName ya da isim (WallHack Menüsünde görünecek)
2. İşletim Sistemi (Örn.. Win7/64 )
3. e-mail adresi
4. Ödeme Yöntemi

bilgilerini yorum olarak paylaşsınlar. Yorumlar yayınlanmayacak. E-mail adreslerinize 1 günlük deneme amacıyla size ait WallHack gönderilecek. Alıp Almamaya ona göre karar vereceksiniz...




Eğer almak isterseniz, ödeme yöntemleri;

Paypal :

Ödeme talep için e-mail adresinize ödeme talep etme formu göndereceğim o maildeki yönergeleri takip ederek kredi kartı ile ödeme yapabilirsiniz..

NG :

Telefonunuz ile ya da NG kodu gönderek Ng yükleyebilirsiniz...

Banka Havalesi :

Vereceğim hesaba banka havalesi ya da EFT geçerek ödeme yapabilirsiniz.
Ücretler :

Paypal : 10 TL
NG : 15 000 NG

Lütfen bu konuya, almak isteyenler dışında yorum yapılmasın. Bu konudaki hiç bir yoruma bu konu üzerinden cevap verilmeyecek ve yorumlar kesinlikle yayınlanmayacaktır.


Yorum yapan arkadaşlar biraz sabredin bir kaç saat içinde tamamı gönderilecektir.

Arkadaşlar yukarıdaki bilgileri eksiksiz yollamayanlara hile gönderilmeyecektir. Bazı arkadaşlar sadece mail adresi yazıp gönderiyor. İsim ya da nickname bilgisi olmadan hile oluşturmayacağım. Çünkü kişiye özel wallhack te menüde isminiz görünecek.

Paypal Ödeme Yöntemi :

Arkadaşlar bilmeyenler için Paypal tüm dünyada satıcılara kredi kartı ile, satış imkanı sunan bir sistemdir. Sistem son derece güvenlidir, ve interne üzerinden satışta en fazla kullanılan yöntemdir.

Paypalden hile satın almak için üyeliğe gerek yoktur. Sadece kredi kartı ile alışveriş yapabilirsiniz.

Kredi kartı bilgileriniz kesinlikle bana gelmez. Siz sadece paypal üzerinden bana para göndermiş olursunuz. Paypal de bundan %2 kadar kesinti yaparak bana ulaştırır.

Yani siz bana 10.00 tl gönderdiğinizde elime, 9,80 TL geçer.

7 yorum:

  1. sordugum sorulara cevap verirsen denemeye gerek yok zaten senin programlarını begeniorum direk satın alcam sen bana bi dönüş yap artık usta bu 3. yada 4.yorumum oldu

    YanıtlaSil
  2. cokguzeliyioldu isimli arkadaşım :) Buradan soru sormayın demiştim.

    YanıtlaSil
  3. bir gün şehirdışında kaldım bu konuda 300 den fazla yorum birikmiş. Bunun yarısı wh isteği yarısı ise, böyle sorular. Yanıtlamam mümkün değildi. msn adresini yazdı isen tekrar yazar mısın buradan?

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. merhabalar.
    public hilesi açıkken bir süre sonra bugtrap hatası alıyorum. virüs programını kapatmadan bunu nasıl hatayı vermesini engelleyebilirim. lütfen ama lütfen cevap verin. yakında bu kişiye özel wh den alıcam. aynı sorunu yaşamak istemiyorum. hatta size bilgilerimi verdim

    YanıtlaSil
  6. selfrightous abi merhaba ben paypaldan almak istiyorum bilgilerimi burayamı yazayım?

    YanıtlaSil