online marketing Selfrightous Pb Hack: Selfrightous FullHack

Ads

5 Şubat 2012 Pazar

Selfrightous FullHack

Arkadaşlar Selfrightous fullhack için üyelik kayıtları başlamıştır.

Bu hileyi sadece üyeler kullanabilecek, ve şu an için ücret 30 TL olarak belirlenmiştir.

Fullhack özellikleri :

1. Wallhack ALL
2. Wallhack Düşman
3. Auto Aim HeadShot
4. Auto Aim Vücut
5. NoRecoil
6. NoRespawn
7. Düşman oyuncu isimleri
8. Düşman HP

Hile tüm diğer oyunculara karşı çok büyük üstünlük sağlamaktadır. Fiyatı daha düşük tutabilirdim, Ancak, oyunda hileyi kullanan kullanan kişi sayısı fazla olursa, oyunun ve hilenin tadı kaçacaktır. Siz hile kullanırken karşınızdaki takımda da bir veya daha fazla hile kullanan kişi olduğunu düşünün...

AutoAim HeadShot sürekli kullanmanız halinde Diğer oyuncular hile kullandığınızı farkedebilir, ve videoya kaydetmeleri halinde hesabınız banlanabilir. Bunun yerine AutoAim Vücut kullanmanız, hile kullandığınızın anlaşılmamasını sağlayacaktır.

FullHack kesinlikle oyundan atmamaktadır.

Aşağıda linkini vereceğim SelfrightousFullHack isimli programı indiriniz. Hileyi bu program yardımı ile kullanacaksınız. Program ilk açıldığında sizden bir kullanıcı adı ve şifre isteyecek. Daha önce üye olmuşsanız buraya üye olurken belirttiğiniz kullanıcı adı ve şifrenizi gireceksiniz.

Eğer daha önce üye olmadıysanız, SelfrightousFullHack login ekranındaki "Yeni üye kaydı için tıklayınız" yazan yere tıklayarak üye olabilirsiniz...

Daha önce üye olan kişileri oradaki ikinci linkten görebilirsiniz...

Benden sonra üye olan ilk 5 kişiye FullHackin 2 günlük deneme sürümünü ücretsiz vereceğim. Üyeler kaçıncı sırada olduklarını yine hiledeki linkten görebilirler.

Bu ilk 5 kişi haricinde seçtiğim iki kişiye daha ücretsiz 2 günlük deneme sürümü kurulacak. Bu kişiler Public Wallhack te sürekli sorun yaşayan kişilerden seçilecektir.

Bu ilk 5 kişi 6 Şubat Pazartesi günü saat 20:00 da bilgisayarlarının başında olacaklar ve ben o kişilerin bilgisayarlarına TeamViewer yardımıyla gerekli kurulumu yapacağım.

FullHack lisans satışları da o tarih ve saatten sonra başlayacaktır.

Lütfen bu ilk 5 kişi haricinde kimse deneme sürümü istemesin. Benim için çok zahmetli çünkü.

Almayı düşünen ama hileye güvenemeyen kişiler bu deneyen kişilerin yorumlarına göre karar verebilirler.

Ödeme yöntemleri Paypal ve Banka Havalesi şeklinde olacaktır.

Lütfen aşağıdaki programı indirip üye olunuz.

http://www.ziddu.com/download/18509160/SelfrightousFullHack.exe.html

Şu ana kadarki üye listesini ve üyelerin durumunu görmek için aşağıdaki bağlantıya tıklayınız.

http://d3dhack.freehosting.com/selfrightous/users.php

36 yorum:

  1. Selfrightous var onu saymassak 5. benim :) deniyeceğim bakalım atmasın yeter

    YanıtlaSil
  2. ya selfi bnde wolfteam 30 tllik promo kod var onu versem olmazmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. msn e giremedim bugün yoğunluktan. Girince konuşuruz.

      Sil
  3. ben almak ıstıyorum sana guvenım tam kardesım sadce bır sorum var her ay 30tl ya mesal ben 2 aylık peşin istesm ındırim faln yanı pazarlı sunnetır :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir aslında iki 3 aylık süreler için indirim...

      Sil
    2. ozm msn adresı ver bılırmsn eklıyelım senı sorun olmazsa

      Sil
  4. kardeşim lütfen ilk 15kişiye olsun 1. sıradayım

    YanıtlaSil
  5. msn girebirlmsin selfi konuşalim ordan attim sana davet ben

    YanıtlaSil
  6. pardon 14. sıradayım lütfen

    YanıtlaSil
  7. bi kere acıkcası suanda ben fiyatı cok pahalı buluyorum bundan daha ıyı bı hack olmasına ragmen baskaları tarafından 8 dolara satılıyo yabancı bi site adını vermek ıstemıyrm 1 aylık ve tek pcde calısıyo ip uzerınden pc degıstırmek ıstersende en az 1 gun beklemen gerekıyo +30 gune +5 gun hedıye dedıgım gbıde 8 dolar auto aim degıl aimi sen ayarlıyorsun ıstedıgın tusa ayarlayıp basınca adamın kafasına nısan alıyo yada vucuduna

    YanıtlaSil
  8. ziddudan inmiyor bende hiçbir dosya başka bir yere daha upluoad etsek olmaz mı ? ve bu şuan indiricegımız seyın ıcınde hile var mı yoksa üye olma dosyası mı sadece bu

    YanıtlaSil
  9. İlk 5 Kişi Kötü Olmamış mı ? Onlarda Zaten Önceki Hacklerin Atmıyorsa Nolucak Msn'Den Konuşsak ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende public wallhack sürekli atıyordu biliyorum. Msn açık şu an. açık ta kalacak gün boyu

      Sil
  10. üye olmak için başvurdum ama kaydınız başarılı fakat lisnsınız uymuyor diyor nasıl üye olacağım ben kardeşim

    YanıtlaSil
  11. üye sıralamasını nerden görüyoruz? Benim de ilk sıralarda olmam lazım.

    YanıtlaSil
  12. Freakemir üye sıralamasını paylaştığım programdan görebilirsiniz...

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Kardeşim linkteki üye listesine bir göz at.

    YanıtlaSil
  15. benim 3.sırada falan olmam lazım ama sıralamada yokum??????????????

    YanıtlaSil
  16. aa pardon ya şimdi yukardaki yazıyı okudum üyelik programı... bu farklı bişeymiş ozaman üye olmadım. Ben blogspot üyeliği sandım

    YanıtlaSil
  17. 30tl çok fazla ya ng de alamıyoruz zaten.. ezikliğe devam ozaman :d:D:D

    YanıtlaSil
  18. abicim bana lütfen atarmısın lütfen ya

    YanıtlaSil
  19. self abi her ay ücret ödeyecekler dedinya bu her aylık değil olsa gerek çünkü 30 tl bu arada lütfen fiyatı biraz düşür bence çok pahalı

    YanıtlaSil
  20. self ben muratak pazartesi 20:00 de antremanım var salı 20:00 olurmu

    YanıtlaSil
  21. Türkiye İş Bankası var mı ? İlk işim gidip 30 TL yatırmaktır :D

    YanıtlaSil
  22. Biz ne zaman deniyeceğiz ?

    YanıtlaSil
  23. kardeşim 30 tl yi kontör olarak atabılırmıyız ??

    YanıtlaSil
  24. 1. sıradayım bakalım nasıl olucak ins bi aksılık cıkmaz

    YanıtlaSil
  25. bugün arkadadaşımla bu fullhack 30tl konusunu düşünüyodum.Ve şöle düşünüyoruz biz şimdi 30tl*yi sana telefondan kontörle göndersek olurmu illa paypalmı??veya ng olurmu

    YanıtlaSil
  26. Şu an için bir çok insanı programcılıga imrendiriyorsun fakat w.h konusunda nasıl yapılacagı konusunda hiç bir şekilde açıklama cevap veya ders gibi birşey koymuyosun bunun nedeni nedir acaba? Yani artık sadece w.h yapacaksın ücretli ücretsiz blog bundan ibaret mi olacak ?

    YanıtlaSil
  27. Self abi bu hack konusunda dll kodlarını cok merak ediyorum ve bu konuda uğraşmak istiyorum yardımcı olursan ve cevap atarsan çok sevinirim :D Yani herkes gibi kullanan olmak yerine senin gibi yazan kişi olmak istiyorum yardımcı olur musun :S

    YanıtlaSil
  28. birader yeni hack hiç atmycak diosunda ya atarsa o zaman ne yapçaksın? ben almayı düşünüyorum fakat bazı sormam gerekenler var.

    YanıtlaSil
  29. Selfirihtous kardeşim beni öncelerden hatırlarsındır.Ben public sürümlerdede hata yaşıyorum eğer bu full sürümü alırsam da hata yaşıyacakmıyım rica etsem bana bir deneme sürümü gönderir misin? 4EnriqueS sitede kayıt oldum

    YanıtlaSil
  30. Admin şu soruma cevap ver lütfen aciil !

    Kardeşm bu hileyi almaya karar verdim dıyelım senle konuştuk yarım saatliğine sonra hileyi kapatsan öyle deneyebilir miyiz ? Çünkü bende public sürümünde sık sık bug trap veya oyundan atıyordu acill cevap???

    YanıtlaSil
  31. @4EnriqueS ve Adsız Arkadaşım Bu Bugtrap ve Oyundan Atma Konusunda Ben Çok Çektim Emin Olun Bende Atmıyorsa Kimsede Atmaz :D Deneyimlerimi Fullhacki Aldıkdan Sonra Sizlere Aktaracağım :)

    YanıtlaSil