online marketing Selfrightous Pb Hack: 31.01.2012 Release Selfrightous D3D WallHack

Ads

31 Ocak 2012 Salı

31.01.2012 Release Selfrightous D3D WallHack

Download Cheat : http://www.mediafire.com/?88b53kw6x7j6bs4
Link 2   : http://www.ziddu.com/download/18464858/SelfrightousHackV2.exe.html

Sadece DLL : http://www.ziddu.com/download/18474672/BugTrap.rar.html
How to use :


1. Run PbLauncher (Do not click to start game)
2. Run SelfrightousHackV2
3. Wait injector to load all modules.
4. Then start game
5. Wait for messagebox "Hck by Selfrightous". if not try it again from step1
6. Happy Cheating :)


Sorun yaşayan arkadaşlar yukarıdaki hata çözümleri isimli sayfaya baksınlar...

55 yorum:

  1. hade aga bekliyoruz yha

    YanıtlaSil
  2. Burak Tuğra31 Ocak 2012 13:39

    sagol selfrightous bizde heyecanla bekliyoruz

    YanıtlaSil
  3. Helal admin süpersin bu arada ilk yorum :)

    YanıtlaSil
  4. biraz çabuk olsa süper olur

    YanıtlaSil
  5. Eyw Admin Adam sın :) <3

    YanıtlaSil
  6. Admin bu oyun benim pc atıyo ama laptopda atmıyo ban bi yardımcı ol kardeşim

    YanıtlaSil
  7. admin kardes bu ackler bende atıyo normalde ben laptomdan oynuyon atmıyo ban bi cevap ver

    YanıtlaSil
  8. kardeşim skill hack koyarmısn bıcak atıorusda uzaktan wurma olsa süper olur

    YanıtlaSil
  9. lütfen biraz çabuk yap

    YanıtlaSil
  10. Ne varki var bu hilenin diyerlerinden hep wall hack biraz aimbot başka hileler paylaşsanız

    YanıtlaSil
  11. ADAMIN DİBİSİN DİCEMDE ADAMIN KARAKÖKÜSÜN BE

    YanıtlaSil
  12. aga adamı ii heycanlandırıyosun haa :D

    yayınla artık yoksa kal kriiz gecirecem

    YanıtlaSil
  13. Arkadaşım 2 saat oldu daha gelmedi ??

    YanıtlaSil
  14. kardeşim ne zaman gelcek?

    YanıtlaSil
  15. clan macı atcaz :D hadi kardes

    YanıtlaSil
  16. zbi ziddu olmuyo baska atsan

    YanıtlaSil
  17. Kardeş Herşeyi Bekliyorum

    Waiting Game... Yazınca Oyunu Başlata Tıklıyorum Sadice Site Açılıyor Hack Açılmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar dene arkadaşım.

      Sil
    2. Bu 10. Deneyişim Kardeş

      Hata Vermiyor,Hiçbir Sorun Olmuyor Herşey Tamı Tamına Oluyor Ama Oyunla Birlikte Sadice Site Açılıyor

      Sil
    3. Windows 7 veya Vista kullanıyorsan yönetici olarak çalıştırmn lazım.

      Sil
  18. Arkadaşlar hangi İnjecktör kullanıyorsunuz. Bana söylermisiniz lütfen çok acil. :(

    YanıtlaSil
  19. I njectore ihtiyaç yok. son eklediğim linkteki hileyi indir. çalıştır.

    YanıtlaSil
  20. kardeş açılmıo hile waiting game gelio hemen kapanıo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selfrightous31 Ocak 2012 20:39

      Bir şeyi yanlış yapıyorsundur. Hata çözümleri için yukarıdaki "Hata çözümleri" sayfasına bak. Adım adım kullanımı uygula.

      Ya da adım adım ne yaptığını anlat, hatayı nerede aldığını yaz.

      Sil
  21. maxsimum 30 dk sürüyor sonra atıyor malesef

    YanıtlaSil
  22. Çalıştıramadım Bile :/

    YanıtlaSil
  23. admin özel v.h windows xp de denedim ama hemen attı ama windows 7 de deneyince çook uzun süre dayandı. sorun benim bilgisayarım windows xp bu sorunu nasıl çözebilirim babama dedeim widows 7 yapalım ama sonuç alamadım ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhammed, konu bilgisayar konfigürasyonu ile ilgili. Çok nadir de olsa bazı bilgisayarlarda çalışmıyor. Bunu henüz çözebilmiş değilim

      Sil
  24. herşey iyi güzel yönetici olarak acıyorum. oyunda menulere tıklayamıyorum yanı vhyi aktif edemiyorum ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunda menü tıklayarak aktif hale getirilmez... menü için yön tuşlarını kullanınız.

      Sil
  25. aga bi yardım et ya plase wait deyip atıyo yada calışmayı durdurdu dıyor pc win7 32 bıt hata çözümlerine bakdım -Antivirüs programınızı kapatın
    -oyunda iken gerekmedikçe menüyü açık tutmayın. menüyü açmak ve kapatmak için "insert" tuşunu kullanın. yaptım ama fark etmedı yardım edersen sevınırım

    YanıtlaSil
  26. kardeş ben indirdim hacka basıyorum ancak an error occured calling internetopenurl function hatası veriyor

    YanıtlaSil
  27. Fixlendı sanırım bugtrap verıyor şuan.

    YanıtlaSil
  28. gM KARDES BU HACKLER BENİM PCDE ATIYO ŞU AN LAPTOPDA OYNUYOM SORUNSUZ OYNUOM BU LAPTAP 64 BİT ATMIYO BENİM PV 32 BİT ATIYO NE VİRİUS PROGREMI FELAN YOK BİDE HACKLER GİRDİĞİMDE KASIO

    YanıtlaSil
  29. oyunda atma sorunu yasana arkadaslar ben bole yaptın azda olsa çözüm ollmuştur sanırım hıledekı tum secenelklerı acın ama hepsını sonrada ınsert tusuyla menuyu kapatın bıdaha acmayın benı yaklasık 1 saat boyunca atmadı sanırım 5 dk da atmasından ıyıdır

    YanıtlaSil
  30. kardes bende neden hck ok demediyini anlatim..
    BAK PBLAUNCERI ACIYORU
    Sonra HACKI aciyorum
    HACK YUKLENIYOR
    WAITINQ GAME DIYOR
    BASLAT I BASIYORUM
    HCK OK DEMIYO
    buda adim larin simdi cozumunu bularmisin bunun 15defa denedim

    YanıtlaSil
  31. Aga nolur yha hck by selfrioghuts uyarısı gelmiyor pc xp yenisini yap şunun klan vs atcaz yha hade bekliyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teamviewer verebilirsen 15 dk içinde yardımcı olabilirim. 15 Dk sonra çıkmam lazım ama...

      Sil
  32. kardes MSN ni versene arkadaslik yolliyim sende teamwiwerlke coz isi

    YanıtlaSil
  33. Kardeş Hata Veriyor ....

    Run-Time error '-21472220504 (800403e8):

    An Error Occured calling InternetOpenUrl Function

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadeece dll yi indir eski injectörlerden birini indir sonra aynı işlemleri yap oluo kardeş

      Sil
  34. aynısı banada veriyor Run-Time error '-21472220504 (800403e8):

    An Error Occured calling InternetOpenUrl Function admin yardım lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hata çözümleri sayfasına bak

      Sil
  35. Sadece DLL indirdiğimde DLL'nin adı BugTrapt olarak gözüktü . Yani fixlenmiş ?

    YanıtlaSil
  36. Güncellenmiş

    YanıtlaSil
  37. v.h fix arkadaşlar ama SElf yenisini cıakracak 2 3 kune kadar belkı daha erken umuyorum onu ındırırsınız

    YanıtlaSil
  38. ve bu hack da biter yenisini sabırsızlıkla bekliyoruz teşekkürler Selfrightous

    YanıtlaSil
  39. hack guncelmııı

    YanıtlaSil