online marketing Selfrightous Pb Hack: Aimbot & AutoHs, Hakkında....

Ads

8 Ocak 2012 Pazar

Aimbot & AutoHs, Hakkında....

DLL and Injector Download : http://uploading.com/files/mffam2a6/Selfrightous.rar/
Link2 :
http://www.ziddu.com/download/18144021/Selfrightous.rar.html

(Hile bir önceki post ile aynıdır. Zaten link te aynıdır :) Sadece bu başlığa da taşımak istedim)

Zaman sıkışıklığından  takip edemediğim ve wallhack sorunlarından dolayı geciktirdiğim FullHack, ücretli üyelik sistemine sahip olacak arkadaşlar. Hile Kullanıcı adı ve şifre ile aktif edilecek. Hileyi kullananlar takip edilecek üyeliğini yayanların üyeliği iptal edilecek.

Ayrıca kişiye özel WallHack hazırlayacağım, o da ücretli olacak. O hileye sadece o kişi sahip olacak. O kişiye özel hook ve fonksiyonlar olacak. Kendisi yaymadığı sürece fixlenmeyecek.

Hilenin Public versiyonunu ortalama 2 günde bir güncellemeye devam edeceğim (Para ödeyemeyecek durumda olanlar için)

Ödeme paypal ile olacak. Bir yolunu bulursam mobil ödeme de kabul edilecek. NG ile ödeme ücretin biraz fazlasına olacak.

 Arkaadaşlar ücretli olan FullHack ve kişiye özel kodlanan olacak. Onun fazla yayılmasını göze alamam çünkü büyük oranda asm değerleri üzerine yazılıyor o, fixlendiğinde yenilemek zor oluyor.

WallHack yine ücretsiz olacak. Kişiye özel olanı ücretli olacak.

Diğerini ORTALAMA 2 günde bir güncelleyeceğim derken; zaten 2 ya da 3 günlük kullanıma açıyorum onu.

Eğer fixlenirse düzeltirim endişelenmeyin...




Reklamlar yukarıda yayınlanmaya başlamıştır. Destek olmak isteyenler Günde bir kere den fazla tıklamayın. Geçerli olmuyor zaten.

31 yorum:

  1. yapma kardeşm ya tek sitemiz burası sizde böyle böyle yaparsanız olmazki .s

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,

    Önceki post da üyelikten bahsederken ücretli olarak düşünmemiştim.

    "Hiçbir zaman ücretli olmayacak" tarzı yazılarını gördüğüm için sevinmiştim, fikrini değiştirdiğin için üzüldüm...

    İnşallah ilerde kolay bir yöntemle ödeme alırsın ve bu ücret sembolik olur,
    şayet hileye verdiğim para oyundaki bir item a denk gelicek olursa NG almayı tercih edebilirim ki bu güne kadar NG alan biri değildim...

    "Sadece Fullhack ücretli olacak public sürümü 2 günde bir update edeceğim" tarzında bir yorum yazacağını tahmin ediyorum ama public fixlenecek olmasından dolayı public olacağı için hile kullanmayı bırakacağım gibi görünüyor.

    Çalışmalarında başarılar dilerim...

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşlar anlatamadım galiba, ücretli olan FullHack olacak. Onun fazla yayılmasını göze alamam çünkü büyük oranda asm değerleri üzerine yazılıyor o, fixlendiğinde yenilemek zor oluyor.

    WallHack yine ücretsiz olacak. Kişiye özel olanı ücretli olacak.

    Diğerini ORTALAMA 2 günde bir güncelleyeceğim derken; zaten 2 ya da 3 günlük kullanıma açıyorum onu.

    Eğer fixlenirse düzeltirim endişelenmeyin...

    YanıtlaSil
  4. Mysterious; Public sürümden anladığın ne bilmiyorum.

    Şöyle bir şey yapalım;

    Ona da üyelik sistemi yapalım; Üyeler hile çıktığında kullansınlar; Diğerleri 2 sonra ulaşabilsinler?

    YanıtlaSil
  5. bende hile tamamen ucretsiz olacak yazılarıyla geldim ucretli olursa malesef bende hile kullanmayı bırakıcam gibi :SS sana basarılar dostum <3

    YanıtlaSil
  6. Öncelikle Public den anladığım herkese açık dır...

    Üyelik sistemini kısacası ücreti sembolik olsun yani çoluk çocuk yüzünden fixlenmesin diye ortaya attım kabaca...

    Burdan konuşması kolay bizim hiçbir emeğimiz yok sonuçta program senin ister satarsın ister bedava verirsin ben niye ücretli yaptın diye karışmak istemedim.

    Herkes kendi derdinde olduğu için benimde derdim hergün 10mb indirmemek (3g kullanıyorum).

    Kısaca "Ağanın eli tutulmaz" diyorum...

    YanıtlaSil
  7. off offf full hack ücrete girdi ise bittik :/ en iyi sitelerden biri bu idi hemde parasızdı :/ ama tabi elinde sonunda apralı olcaktı :/ mademki apralı oluyo sana hayatında başarıalr kardeş yabancı sitelere gen başlıyom takip :/ senden tek ricam oto hs parasız yayınla wall gibi :/ sadece oto hs olsun o bana yeter :/

    YanıtlaSil
  8. Mysterious, yarın biraz daha ayrıntılı yazarım açıklamayı.

    Ama, sanki para kazanma amacım varmış gibi bir kanı oluşmasın. Kesin bir karar değildir bu verdiğim, Daha web site ve üyelik sistemi hazırlanacak. Sonra duruma göre şekillendiririz herşeyi...

    YanıtlaSil
  9. Paralı yap kardeşim senin emeğini de göz ardı etmemek lazım. Siteyi açmanı bekliyorum. En azından çoluk cocuktan kurtulmuş oluruz fixlenme olasılığı düşer.

    YanıtlaSil
  10. kardeşim bunları yapmak senin hakkın helal olsun emek sonucta,ücrette koysan en doğal hakkın.Bizim gibi para veremiycek olanlarıda unutmamışsın sonucta .Başarılarını dört gözle beklioruz.Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  11. hack acılınca oyunu acmıo

    YanıtlaSil
  12. i cant download sir ! ! !

    i willing to donate for my personal WH+aimbot

    i hope it cannot be detected in POINTBLANK PHilippines

    i can only use western uninon money transfer :D



    but before that can i test this hack ????

    can you upload to MEDIAFIRE ??

    YanıtlaSil
  13. kardeşim ben aimbot u almak istiyorum nerden ücretli üyelik alıcam ?

    YanıtlaSil
  14. Mobil ödeme olursa beni aldım bil. ;)

    YanıtlaSil
  15. Bence hack değil üyelik ücretlik olsun 5tl birşey olabilir.. Sonra dll olmayacak injector'e parayla aldığımız üyelik ile gireceğiz.dll injectore dayalı olacak. Üyelikte 2 ay 9tl vs. vs. HWID'de olursa yayılma %0 olur. Yada injectore üyelikle girince bir sayfa cikacak ve üyelik numarası verecek. o injectore o kullanıcı o numara ile girebilcek. Herkesin numarası olacak ve kayıtlı olucak programa. Yayıldığında numara ve hwid çakışınca hile onlara fix olucak vs. gibi.. Yardımcı olabildiysek ne mutlu..

    YanıtlaSil
  16. makul ücretten mesela knight k0xplarının ücretinden satarsan alırım

    YanıtlaSil
  17. para kazanmak seninde hakkın birader sonuçta sende oraya bi emek harcıyosun. bence kazan da yani yaptığın basit bişey değil. trip atan arkadaşları anlamıyorum :) sonuçta oraya ücrestsiz vh koycam demişsin onlar aynen kullanmaya devam edicek bişey değişmeycek yani ;)... başarılar.

    YanıtlaSil
  18. abi tek hayalimiz sensiz şu fullhacki ucuz yap gözünü seveyim.

    YanıtlaSil
  19. kardeş Allah aşkına soyle injec ederken bazen uygulama hatası verıyo bazen uyarı verıyo cozum bul ya çıldırcam

    YanıtlaSil
  20. Aımbot en azından 1 kerelığıne lutfen 1 kereliğine 3 gunluk olsa bole oncekı wall hacklerın gıbı 3 gun ıcınde kullanmı gecersız olsun aımbotun ? lütfen 1 kereliğine yap bu iyiliği bize.

    YanıtlaSil
  21. Bence Yaptığın Gayet Mantıklı Alacak Durumu Olmayanlar Public Kullansın.
    Fullhackı ve Ayrı Kişiye Özel Kod Onlar Ayrı Ayrımı Satılacak Anlayamadım.
    Ama Benim Bilgisayarımda Hackler Uzun Süre Durmuyo Bende Oyundan Atarsa Verdiğim Para Çöpe Gitmiş Gibi Olur Benim İçin.
    Daha Detaylı Bir Anlatım Bekliyorum Kafam Şuan Çok Karıştı ? :)

    YanıtlaSil
  22. Arkadaşım paralı yapmanı tavsiye ederim. Bunu neden istiyorum ?

    Çünkü hile hemen fixlenmez. Çoluk cocukla uğraşmamış olursun. Hileye daha az vakit ayırırsın.

    Ama bu mebla büyük olmasın.10 TL Gibi bir fiyat uygun. Bunu Ng ilede verebilelim Kontor ilede. Çünkü zorluk olmasın.

    Aynı zamanda hile her fixlendiğinde senden yeni bir hile sözü alalım ki. 10 Lira Bosa Gitmesin. Ve Bu 10 Lira Aylık Olsun. Üyelik ücreti işte.

    Sana Başarılar Dilerim. İsmim Anılcan Alcan.

    http://www.facebook.com/#!/anilcan.alcan Ulaşırsın rican yada sorun olursa.

    YanıtlaSil
  23. mesala hileyi parayla satıcaksın ya eğer hile fixlenirse yeni sürümü yine para ilemi olucak...

    YanıtlaSil
  24. Ben c++ ile ilgili bir soru sorcağım. Başlangıç için hangi programı tavsiye edersiniz ? Herkes Dev C++ diyor ama ben yine de bir üstada sorayım dedim. :)

    YanıtlaSil
  25. kardeşim dört göxle yeni site ve üyelik sistemini bekliyorum ama bi sorum olacak diyelimki üye olduk parayla sonra vhyi attın gösterdin bizim pclerde olmadı paramızı geri alacak mıyız veya başka bi şey olcak mı artı olarak bide sel kardeşim yardım etmek isterim buraya hergün bakıyım ne var ne yok diye yani sen admin olursun bende yardımcı olmak için admin yardımcısı falan olurum yorumlara bakıp sana iletirim sorun olmaz benim için her şey için yeniden tşk kolay gelsn

    YanıtlaSil
  26. Arkadaşlar daha detaylı anlataacağım...

    İlk etapta üyelik sistemi olacak zaten sadece.. Sonrasına birlikte düşünerek karar veririrz.

    YanıtlaSil
  27. Lost and damned; Programlamaya başlamak için zor bir dil C++, ama oyun hileleri için gerekli.

    Yardım teklif eden arkadaşlar teşekkürler. Yardım gerekecek...

    Owyea; Kişiye özel sadece onun kullanacağı hook olan hile bahsettiğim.

    FullHack bitsin hele onu konuşuruz yine.

    YanıtlaSil
  28. Yardım Konusunda Bende Sana Yardım Edebilirim Deneyimim Oldu Bazı Forumlarda Mod'Luk Faln Yaptım.Zaten Çoğu Zaman Onlineyim.
    Site mi,Forum mu Açacaksın ?

    YanıtlaSil
  29. kbotik.com dan kbot u indir sistemini biraz incele, tam senin aradığın şeye benziyo

    YanıtlaSil
  30. YAZDIKLARIM PEK HOŞUNA GİTMİYOR SANIRIM Kİ ÇOĞUNUNLUKTA YAYINLAMIYORSUN OLABİLİR :) CANIN SAĞ OLSUN KONUYLA İLGİLİ OLARAK BENİMDE Bİ FİKRİM VAR TABİİ MUSADENLE YAYINLAMAK SANA KALMIŞ , ÖNCELİKLE BEN BU TÜR DOSYALARI DÜNYADA Kİ DİĞER POİNT BLANK FORMLARINDAN VE HACK LE İLGİLİ BLOGLARDAN BULUYORUM VE KULLANIYORUM BAZILARI 1 BAZILARI İSE 7 GÜN ÇALIŞIYO BU YÜZDEN BEN HEP Bİ ARAYIŞ İÇİNDE OLUYORUM SENİN BLOĞUNU GÖRÜNCE ÇOK SEVİNMİŞTİM ÇÜNKİ SEN BENİM NETTE TANIDIĞIM 2 Cİ KİŞİSİN YANİ TÜRKİYEDEN BU DOSYALARI PAYLAŞAN VE BUNUN KENDİ ÜLKEMDE OLMASI GURUR VERİCİ :) DİĞER YABANCI SİTELERDE BUNLAR ÜCRETSİZ FUL HACK, AİMBOT, PUBLİK HACK VS GİBİ DOSYALAR , BEN KENDİ ÜLKEMDE BUNU PARAYLA ALICAKSAM YABAMCI SERVERLERDEN ALMAYI TERCİH EDERİM BEN PARAYLA SATILMASINDANSA ŞÖLE OLSUN DİYORUM BEN 6 YILDIR PC TEKNİK VE DONANIM ÜSTÜNE ÇALIŞIYORUM VE BURDA HİLEYİ ÇALITIRAMAYAN İNSANLAR VAR VE BUNLAR ORAYA YORUM YAZIYOR ( hile çalışmıyor gardaşım şu dosya eksik bu dosya eksik diyor ) :):):) BEN PC YE BİRAZ DAHA HAKİM İNSANLARIN KULLANMASINDAN YANAYIM , BÖYLECE UĞRAŞMAMIŞ OLURSUN TABİİ SON KARAR SENİN / BİDE FORM SİTESİ AÇARSAN MUHTEŞEM OLUR SINIRSIZ PAYLAŞIM OLUR HERKES DİERİNE YARDIM EDER .. TABİKİ BU BENİM GÖRÜŞÜM , EN İYİSİ NEYSE O OLSUN DİYOR BAŞARILARININ DEVAMINI DİLİYORUM , YENİ PAYLAŞIMLARINI SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM :)

    YanıtlaSil
  31. Teşekkürler DARK, bilerek ve isteyerek paylaşmadığım mesaj olmuyor... Çok şükür bir iki kişi hariç hakaret içeren bir yorum da gelmiyor.

    Hileyi çalıştırmak için bilgisayarlarda yüklü olması gereken dll ve ocx ler konusunda zaten buradan bir şey yapamıyorum. Sadece tavsiyelerde bulunabiliyorum.

    Siteyi forum olarak düşünmüyorum aslında. Soru ve cevaplar olacak... Konu paylaşımını açmayı düşünüyorum ama o durumda arkadaşlara modluk vermem ve belirli saatler arasında mesai paylaşımı yapmam gerekecek. Çünkü mesajlarda onay zorunluluğunu kaldırdığımda reklam amaçlı kullananlar oluyor. Sürekli sitede en az bir mod online olmalı.

    YanıtlaSil