online marketing Selfrightous Pb Hack: Special For Weekend Selfrightous D3D WallHack

Ads

21 Ocak 2012 Cumartesi

Special For Weekend Selfrightous D3D WallHack

DLL and Injector Download : http://uploading.com/files/4afcdb87/SelfrightousInjector.rar/

How to use :


1. Open PbLauncher (Do not start game)
2. Open SelfrightousInjector (Win7 and Vista run as administrator)
3. Click Browse and select Selfrightous.dll
4. Start Game
5. Wait for messagebox : "Hack By Selfrightous". if not try again
6. Happy Cheating :)

Arkadaşlar sorun yaşayanlar çözümleri için yukarıda "Hata Çözümleri" sayfasına girip baksınlar.

* Eski Public sürüm fixlenmiştir. Şehir dışında olduğumdan ancak güncelleyebildim. Kişiye özel WallHack dağıtımı tekrar başlamıştır. İlgilenenler için yukarıda "Kişiye Özel WH" isimli sayfa açılmıştır.

* Bana ulaşmak isteyen msn adresini yazabilir. Msn adresinizi yazdığınız yorum yayınlanmayacaktır. Aşırı yoğunluk yaşıyorum. Bu yüzden blog yazarı olarak bir ya da iki kişi daha belirleyeceğim içinizden. Bu kişiler sorun yaşayan arkadaşlara destek te olacaklar.

20 yorum:

  1. selam abi senin msn adresin var bende hatta bana yardımcı olmuştun uzak bağlantı yaparak.. KRAL SENSİN..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler çalışıyor. Dönence şarkısı süper olmuş

    YanıtlaSil
  3. valla çalışmıo anlamadım hile inject olmuo nedense?bide şey sorcam hile inject ederken oyun başlayacagı sırada internet tarayıcım deli gibi 50 tane bu siteden acmaya başlıo neden acaba?
    sistem win7 32 bit

    YanıtlaSil
  4. of ya calisiyor amma oyundan atdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Sana çözümünü söylerim ama oyundan atmasının çözümü bumu değilmi bilmiyorum ama ben bunları yapmadan önce 10 dk'da bir atıyordu bunları yaptım 1 saat filan oynadım rahat neyse anlatıyım belki işe yarar :

      1. Öncelikle Oyuna girdikten sonra hemen menüden ayarları yapıp İnsert tuşuna basıp menüyü kapat ve menüyü birdaha açma ( tabi gerekmedikçe )

      2. ALT+TAB veya Windows Tuşunu veya , CTRL+ALT+DELETE Kullanma oyundan başka bir sekmeye geçme yani .

      3. Kırmızı Takıma girme Hep CT-FORCE Oyna

      üsttede söylediğim gibi ben bunları yapmadan önce 10 dk'da bir atıyordu bunları yaptım 1 saat oynadım

      Hadi kolay gelsin :) İnşallah sende de işe yarar

      Sil
  5. Baris Manconun Muzigi super )

    YanıtlaSil
  6. Allah razı olsun abi sen dün bana yardım etmiştin çok sağol öğrenmiş oldum

    YanıtlaSil
  7. öncelikle teşekkürler şuna bi ct chams ve envanter,aimbot ya da auto hs atarsan çok güzel olcak

    YanıtlaSil
  8. ADAMIN DİBİSİN BE ABİ

    YanıtlaSil
  9. Abi Öncelikle Merhaba Sayfanın Yenisiyim Kuzenim Bu Sayfadaki Hackları Kulnıyordu Ve Bende Bi Denemeye Kar verdim

    HACK LERİN DEVAMINI DİLİYORUM :)

    YanıtlaSil
  10. Bilgisayar müh. 3. sınıf öğrencisiyim eğer kabul edersen yardımcı olmak isterim parasal beklentim falan yok.Sadece bana da programlama konusunda ve bildiklerin konusunda beni eğitmen ayrıca belirteyim hiç bi şekilde parasal amacım yok sadece mesleğime bir adım atmak istiyorum ve zannediyorum ki c++ konusunda iyisin ve ben de iyi olmak istiyorum...

    YanıtlaSil
  11. ayrıca yapılabilirse hack in diğer sitelerde de kullanılmasını önlemek amacıyla upload edilmesine karşın bir önlem alabilirsin...benimki sadece öneri :D

    YanıtlaSil
  12. Öncelikle teşekkür ederim fakat ben bir sitede paylaştım bunu siteyi yazamadığım için alıntıdır yazdım inş sorun olmaz senin için olacaksa kaldırabilirim .

    YanıtlaSil
  13. Kardeş Hileyi Açtımda http://d3dhack.blogspot.com tan yeni hileyi inidriniz dio sayfa yeni hile yok

    YanıtlaSil
  14. hile fix yemiş yeni hile paylaşsana

    YanıtlaSil
  15. KARDEŞ W.H BUGÜN İTİBARİYLE ÇALIŞMAMAYA BAŞLADI

    YanıtlaSil
  16. kardeş hileyi indiridim 2 gün oyndamı bu sabah new hack download d3dhack.blogspor.com dio anlamadım

    YanıtlaSil
  17. Kardeşim Kişiye Özel V.h İle Ne Zaman İlgilenıceksın Gerekli Bilgileri Yolladım Deneseydıkde Karar Vereydık Bı An Önce

    YanıtlaSil
  18. bu hack in süresi dolmuş adminim yenisinin en kısa zamanda gelmesi dileği ile ( haydar )

    YanıtlaSil
  19. sevgili sayfa sahibi bu wallı bu sahaba kadar kullandım ve sorunsuz çalıştırdım ama bu sabah bu wall çalışmadı bu sitenin ismi çıkıyor saygılarımla

    YanıtlaSil