online marketing Selfrightous Pb Hack: 06.01.2012 Release Selfrightous D3D With Menu + Damage

Ads

6 Ocak 2012 Cuma

06.01.2012 Release Selfrightous D3D With Menu + Damage

DLL and injector Download :http://www.ziddu.com/download/18108548/Selfrightouss.rar.html

Link Updated.


1. CT chams sorunu giderildi.
2. Bomba efect sorunu giderildi (Yukarıdaki resim eski ekran görüntüsüdür)
3. Menülüdür.
Arkadaşlar Damage&hit ++ %15 demek HP niz %15 artacak demek değildir. Karşı tarafa vereceğiniz hasar artacak demektir. 20 iken 23 olacak, 40 iken 46 olacak, 80 iken 92 olacak demektir.

38 yorum:

  1. bide injectörde comdlg32.ocx hatası veriyo

    YanıtlaSil
  2. hack is out of date uyarısı veriyor. diğer menüsüzde ise hack fixed yazıyor. :S ?

    YanıtlaSil
  3. Hata alanlar önceki postlara baksınlar arkadaşlar. Daha önce bir kaç kez anlattım, yine anlatayım : Comdlg32 hatası alanlar, internetten comdlg32.ocx dosyasını indirip c:\windows\system32 içine kopyalasınlar. ardından başlat menüsü çalıştır kutusuna :
    regsvr32 comdlg32.ocx
    yazıp enter yapsınlar.

    YanıtlaSil
  4. bende açılmıor hata falan almıorum neden

    YanıtlaSil
  5. Menu Cıkmıyor Aga Bişiler Yap Ya

    YanıtlaSil
  6. Link Upadet edilmiştir arkadaşlar. kusura bakmayın.

    YanıtlaSil
  7. Menu Neden Cıkmıyor Onu Anlata bilirmisin injeckte ediyor ama cıkmıyor.sss

    YanıtlaSil
  8. Yok Yok Buldum Sorunumu Sen Bitanesin Bea :D

    YanıtlaSil
  9. denedim şimdi süper çalısıo eline sağlık

    YanıtlaSil
  10. bugtrap bypass yaptınmı aga çok lazım

    YanıtlaSil
  11. ya biktim atmayan bi val koy kardeş bu nedir ya w7 32 bit saygilar

    YanıtlaSil
  12. Acayip Cok BugTrap Veriyor.sss

    YanıtlaSil
  13. KRAL SENSİN..... MENÜ OLAYI İİ OLMUŞ ÇÜNKÜ LOPTAP DA YAMADIM BU OLAYI FONKSİON TUŞU İLEDE OLMAMIŞ Tİ :)

    YanıtlaSil
  14. Arkadaşlar BugTrap alanlar antivirüsü kapatıp oyuna ilk önce kontrol butonuna basıp öyle girsinler.. Bende şuanlık düzeldi galiba.Upload sitesinin değişimi çok iyi olmuş. :) Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  15. Daha Odaya Girmeden Attı Panpa :/

    YanıtlaSil
  16. Ya bende hp 115 olmuyo :s

    YanıtlaSil
  17. Arkadaşlar Damage&hit ++ %15 demek HP niz %15 artacak demek değildir. Karşı tarafa vereceğiniz hasar artacak demektir. 20 iken 23 olacak, 40 iken 46 olacak, 80 iken 92 olacak demektir.

    YanıtlaSil
  18. injektörü çalıştırdığımda wmp.dll hatası yani windows media player ile ilgili bi hata ile karşılaşıyorum.Perx injektörde bu sorunu yaşamıyorum ama 5 6 dk sonra pointblank çalışmayı durdu veya bug trap hatası veriyor.İnjektörden kaynaklanan bişey mi?Birde bypass nedir nasıl yapcam?Pointblank full vh kaynıyor ama onların ki atmıyor bizdeki sorun nedir satınmı alıyorlar acaba?İşletim sistemim windows 32 bit gereken dosyalar mevcut ama şu wmp.dll olayını çözemedim.Biraz sorularım uzun oldu ama cevaplarsan sevinirim.

    YanıtlaSil
  19. oyuna girdim , neye basınca çalışıyo ?

    YanıtlaSil
  20. yok abi bug dan kurtulamıoz ya bi çözüm plss :( win7 64 bit kullanıyorum

    YanıtlaSil
  21. bu arada kontrol tuşuna basarakta denedim yne hüsrannn...

    YanıtlaSil
  22. yardımcı eden olsa sascam ak

    YanıtlaSil
  23. çok fazla bugtrap lütfen bi çözüm bul buna artık selfrightous

    YanıtlaSil
  24. birader injectörü çalıştırıyorum 2 onay kutusuda geliyo fakat oyuna girdiğimde hack menüsü gelmiyo bi yardım edermisin.. emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  25. yaa kardeş bi yüzümüzü güldürmedin bu ne yaa hayır tamam çalışmış uğraşmışsın emeğine saygı duyuyorum ama verdiğin wh'lerin hiç biri doğru düzgün çalışmadı hep bug trap hatası verdi ardından oyundan attı ... yaa sen bizle dalgamı geçiyon , kendin dene bi önce yarım saat gör bu kadar millet seni bekliyo .ondan sonra deki işte wh bu çalışıyor kardeşim denedim ...

    YanıtlaSil
  26. Gamer, ne zamandır böyle?
    Sistem geri yüklemeyi denedin mi ?

    Sistemini sorun yaşamadığım güne geri yükle...

    YanıtlaSil
  27. bana yardımcı olcanmı acaba.

    YanıtlaSil
  28. dark... fena içerlemişsin....

    1. si dün akşamki hile hariç tüm hilelerimi kendi bilgisayarımda ve iş yerindeki bilgisayarlarda deneyerek yayınlıyorum.
    2. Denediğim bilgisayarlar Windows XP 32 bit ve Win7 32 bit, benim bilgisayar ise Win7 64 bit. Ben sürekli bu bilgisayarda oynuyorum atmıyor kesinlikle.
    Kardeşim de ayrı bilgisayarda oynuyor atmıyor.
    3. Bugünkü hileyi saat 20:30 itibariyle 157 kişi indirmiş. Bunların 78 i türkiyeden. Sorun yaşayanlar azınlıkta, onla için de elimden geleni yapıyorum.

    YanıtlaSil
  29. Dark ;
    4. Burada maalesef çoğunlukla sorun yaşayanlar yorum yapıyor... Sorun yaşamayanlar çoğu zaman hileyi indirip kullanıyor sadece.
    5. Ayrıca ben kimseye silah zoru ile hilemi indirin dedim mi ?

    YanıtlaSil
  30. 6. Hileme güveniyor olmasam emin ol, yorum yazma özelliğini kapatırdım. Hilemde sorun olmaadığını biliyorum, ama sorun yaşayanlara yardımcı olmak için yorum fırsatı veriyorum zaten.
    7. Yorum kısmı zaten sorun yaşayanlara yardım amacıyla açık, yoksa sorun yaşamayanlar gelip burada beni pohpohlasınlar diye değil...

    YanıtlaSil
  31. son 4-5 gündür böyle sistem geri yükleme hiç yapmadım. hacki çalıştırdıktan sonra menü falan gelmiyo ama sis bombası attıklarındada sis gözükmüyo adamlarıda göremiyorum :S böyle karışık bi durum :D

    YanıtlaSil
  32. selfrighotus kardes menu acıldıda bı turlu actımda ok yonlerıyle assagı yukarı gıdıyoda nası aktıf etcem sade yon tusları ıle kullanıyom menuyu

    YanıtlaSil
  33. Beyler adam uğraşıyo yapıyor yayınlıyor karşılığında birşey beklemiyor istemeyen indirmesen ayrıca takır takır çalışıyor oyundan atması gayet normal buna da şükür.Bro sana iron maiden lı güzel saatler diliyorum :)

    YanıtlaSil
  34. Arkadaşlar sorun yaşayanlara yardım edebilmem için daha fazla bilgye ihtiyacım var.

    1. İsminizi yazın
    2. İşletim sisteminizi yazın
    3. Tam olarak nerede hangi adımda sorun yaşadığınızı açıkça yazın.

    YanıtlaSil
  35. Hileyi kullanmayı bağaramayn arkadaşım;

    evet hile sadece yön tuşları ile kullanılır...

    Menüde haareket içn aşağ yukarı tön tuşları...
    Bir seçeneği aktif etmek için sağ yön tuşu...
    Bir seçeneği pasif etmek için sol yön tuşu...

    YanıtlaSil
  36. Teşekkürler Selfrightous bitanesin.

    Hile çoğu zaman 1-2 saat sorunsuz çalışıyor. ama arada sırada atıyor.

    YanıtlaSil
  37. ne yaptıysam bi türlü menü gelmiyor

    YanıtlaSil