online marketing Selfrightous Pb Hack: 04-05-06-07 / 02 / 2012 Release Selfrightous Public D3D Wallhack

Ads

4 Şubat 2012 Cumartesi

04-05-06-07 / 02 / 2012 Release Selfrightous Public D3D Wallhack

Download Cheat : http://www.ziddu.com/download/18502184/SelfrightousHackV2.exe.html


How to use :

1. Run PbLauncher (Do not click to start game)

2. Run SelfrightousHackV2 (Win7 and Vista, run as administrator)

3. Wait injector to load all modules.

4. Then start game

5. Wait for messagebox "Hck by Selfrightous". if not try it again from step1

6. Happy Cheating :)




Sorun yaşayan arkadaşlar yukarıdaki hata çözümleri isimli sayfaya baksınlar...


FullHack ile ilgili ayrıntılı bilgi için ;

http://d3dhack.blogspot.com/2012/02/public-surumdeki-gecikme-ve-fullhack.html

33 yorum:

  1. Deniyelim :) Atma var mı ?

    YanıtlaSil
  2. Güzel wh atmıyor eline sağlık

    YanıtlaSil
  3. hack 5 dk ıcınde atıyor

    YanıtlaSil
  4. başka kod olmazmi bn dunden wolfteram kod almişidm 30 tllik onu versem olurmu selfi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kod nasıl bir şey anlamadım? selfrightous_suicide@hotmail.com

      bi bakayım, gönderebilirsen....

      Sil
  5. ilk yorum benden ilk denememde 1 raund da attı 2 denememde yine 1 raundda attı 3 denememde 40 dakika oynadım tM attı dedim yine meğerse pc güncelleme yüklemiş yeniden başlattı bilgisayarı teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. run-time error 339

    netfr. 4.0 yüklü olmasına rağmen ve comdlg32.ocx yüklü ama çalşmıyo senden indirdigim tüm hacklerde aynı hata var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CCleaner ile bilgisayarını temizlemeni öneririm. Daha önce denediğin bir hile ya da injector bilgisayarında değişiklik yaparak benim hilemin kullandığı fonksiyonlardan birini engelliyor olabilir. Maalesef hile yapan kişiler bu tür yöntemleri izleyebiliyor. Kendi hilesi dışında başka hile kullanılmaması için.

      Sil
  7. B3n güvenmemezlikten değil ama Bu hack de içinde trojen dropperlar var.İlk başta sorun yaratmaz ama ilerde neler olabileceğini siz daha iyi bilirsiniz.Bunlar program kaynaklımı diye soracam ama zannetmiyorum. Bİraz açıklama yaparmısınız?(Güvenmiyorsan kullanma Hiç hoşş bi cevap olmaz :D)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bununla ilgili daha önce açıklama yapmıştım. Hileler çalışması için sizlerin klavyede hangi tuşa bastığınızı izler. Mesela benim hilem "GetAsyncKeyState" fonksiyonunu kullanır, ve bu fonksiyon yardımı ile menüyü kullanırken; yön tuşlarına basıp basmadığınızı anlar hilem. ve maalesef bu fonksiyon aynı zamanda Keylogger fonksiyonudur. Bu yüzden bazı Av lerin virüs uyarısı vermesi normaldir. Ayrıca bazı antivir ler dll injection methodunu direk virüs olarak görmektedir. Hi

      Sil
    2. Teşekkürler cevabınız için.

      Sil
  8. self dll atabilirmisin hacki yüklemeye çalışıyorum ancak on error calling internet open url function hatası veriyor yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o hatayı vermesine rağmen hile çalışacaktır.

      Sil
    2. self daha hileyi yükleyemiyorum bile hilenin sadece yükleme dosyası var ona basıyorum ama o hatayı veriyor eğer müsayitsen teamwiewer versem msnden halledebilirmisin

      Sil
  9. self dll paylaşırmısın gene aynı sorun var hck ok uyarısı almıyorum da

    YanıtlaSil
  10. teşekkürler selfrightous! wall hack için ellerine sağlık ancak sadece dll yi paylaşabilmen mümkün mü? perX injector dışındaki injectorler bende sorun çıkarıyor:(

    YanıtlaSil
  11. Alternatif link koyarmısın ziddu indirmedi :(

    YanıtlaSil
  12. KArdeşim hile muazzam ama 20dk sonra oyundan atıyor hatada vermiyor . neden olabilir kardeşim bi el atabilirmisin ?

    YanıtlaSil
  13. fullhack ne zaman yayınlanacaktır?

    YanıtlaSil
  14. W.h 3 saat denendi ve atmadı hile çalışıyor beyler.

    YanıtlaSil
  15. self ekledim kabul et nerdesin sn

    YanıtlaSil
  16. self ekledim oturm acda konuşak ayw off

    YanıtlaSil
  17. Kardeşim hile çalışıyo ama mk şu injecte olunca 8 tane sayfa çıkıyo pcyi kasıyo 1 tane yetmiyormu 8 tane açtırıyon

    YanıtlaSil
  18. Fullhack Ne Zamana Hazır Gelişme Varmı ?

    YanıtlaSil
  19. bende hile kodlamak istiyorum ancak dersler bölümündeki Visual Studio nun 2010 sürümün birtürlü bulamadım linkini yazarsan çok mutlu olurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.kodyaz.com/articles/microsoft-visual-studio-2010-download.aspx
      Bu siteye bir bak istersen ben burdan indirmiştim yardımı olursa sevinirim :D

      Sil
  20. Bende surekli BugTrap Veriyor. Oyunu sildim tekrar yükledim cclenar ile tarattım temizledim fakat aynı devam ediyor. bazen 1 dakika kalıyor oyunda bazen 20 dakika ama atıyor..

    YanıtlaSil
  21. Comdlg32.ocx bu hatayı duzeltemıyorum.
    dosyayı ındırıp system32 nın içine atıyorum.
    Calıstıra verdıgın komutu yazdıgımda basarısız oldu hatası alıyorum ? yardım edebilcenmı

    YanıtlaSil
  22. ccleaner ile temizledim,net framework 4 yukledim oyuna seninkinden baska hile denemedim, virüs programını kapadım ama hala run time error alıyorum yardım plss???

    YanıtlaSil
  23. Self Birincisi Şu Renkleri bi değiştirme olasılıgn warsa değiştir çok yakın 2. hs 80 nı de bedava yaparmısn nlr

    YanıtlaSil
  24. kardeşım ben hileyi injector acıyorum waiting game cıkıyor uzun zaman bekledım ama o yazı gitmiyor ordan nasıl yapıcam bunu

    YanıtlaSil
  25. Sadece Dll payLassan daha qüzeL oLurdaa neyin peşindesiniz anLamadım ben :@

    YanıtlaSil