online marketing Selfrightous Pb Hack: 26/01/2012 Release Selfrightous PointBlank D3D WallHack

Ads

26 Ocak 2012 Perşembe

26/01/2012 Release Selfrightous PointBlank D3D WallHack

DLL and Injector Download : http://uploading.com/files/47m6256b/Selfrightous.rar/

İstek Üzerine;

Alternatif Link : http://www.ziddu.com/download/18385756/Selfrightous.rar.html

Kişiye Özel WallHack deneme sürümü gönderilmesi durdurulmuştur; Kişiye özel WallHack in Public olandan farkı hiç bir zaman fixlenmeyecek olması ve kendi isimlerinin verilmesi idi. Yani Public sürümü deneyip Bugtrap sorunu yaşamayanlar Public sürüm fixlense bile kişisel hilelerinde hiç bir zaman sorun yaşamayacaklar. Public sürümde sorun yaşayanlar ise, kişisel sürümlerinde de aynı sorunu yaşayacaklardır.

Çünkü, hile fixlendiğinden değil bu arkadaşların bilgisayar konfigürasyonunda yaşanan sorunlardan Bugtrap çıkıyor. Hile fixlendiğinde farkedip yenisini yayınlıyorum bazen gecikmeli olsa da....

Kişisel Hile satın alanlar, sürekli yeni sürüm indirme derdinden kurtulacaklar.

Bu anlattığım nedenlerden dolayı, kişisel hile 1 günlük deneme gönderilmeyecek artık. Sadece Public sürümde sorun yaşamayan arkadaşlar başvursun hile satın almak için.

31 yorum:

  1. ilk indiren benim sağol

    YanıtlaSil
  2. sen harika bir adamsın (:

    YanıtlaSil
  3. bypass sorunu için pch indirdim fakat sürümü eski gibisinden uyarı geldi yenisinide bulamadım yardımcı olurmusun .s

    YanıtlaSil
  4. bugtrap hatası veriyor sürekli napabilirim :(

    YanıtlaSil
  5. kardeş başka yere upload et çıldırcam

    YanıtlaSil
  6. usta yani biz public sürümünde bugtrap alanların kurtulma çaresi yokmu .s

    YanıtlaSil
  7. başka bi siteden upload edebilcek var mı

    YanıtlaSil
  8. Yaw başka yerden upload edin inmiyor

    YanıtlaSil
  9. Harikasın yaa sağol indiriyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Alternatif Linke eklenmiştir.

    YanıtlaSil
  11. ADMİN HACK KAÇ PARAYDI SENLE NASIL İLETİŞİME GEÇEBİLİRİM

    YanıtlaSil
  12. Kişiye Özel WH başvuru yapmak için mail adresinizi ve Bir nickname yorum olarak gönderin. Sizinle iletişime geçerim. 10 TL dir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başkaan :) bugtrap için bi önerin denenebilecek bi tavsiyen var mı herhangi birşey olabilir.

      Sil
  13. admin telefonla sana ng mi yolayayım yoksa telefonla paypal mı yollayayım ?

    YanıtlaSil
  14. admin biraz hızlı olamazmıyız babam kalk artık bilgisayarın başından diyorda

    YanıtlaSil
  15. önce paramı yoksa önce hile mi yollanacak

    YanıtlaSil
  16. admin name bulabildim şimdi ben gereken bilgileri vrdim ödemeyi ne zaman yapacağm ?

    YanıtlaSil
  17. bn duzeltebilirim bana tw verene

    YanıtlaSil
  18. birde aim bot koysan cok guzel olcak be selif ne olur aim bot koy şuraya ya ):

    YanıtlaSil
  19. admin msn den iletişime geçebilirsek daha rahat konuşulanabilir
    bide hala cevap vermedin acelem varda ödemeyi ne zaman nasıl yapacam bunları msn den konuşsak

    YanıtlaSil
  20. Arkadaşlar ödeme elime geçtikten sonra hileniz gönderilecek.

    Mumin, hazırladığım süper bir hile daha var. Ama onun atma sorunundan kurtulamadım. Paylaşacağım sorunlarını halledersem.

    Arkadaşlar ödeme yöntemi farketmez. mail adresinizi yazın iletişime geçerim ben sizinle.

    YanıtlaSil
  21. aim bot koyma bence koyarsan hileni çabuk farkederler ve hemen bunun onlemını alırlar skill hack ve exp hack yaparsan çok daha iyi olur

    YanıtlaSil
  22. mumin şunun çözümünü bizede solesen ya ?

    YanıtlaSil
  23. admin parayı yolladım cevap verirmisin adığına dair bide benim hilem daha ne zaman gelecek

    YanıtlaSil
  24. Selfrightous;
    Hileyi injektör + dll şeklinde yapmasan sadece .exe dıyorum..
    Yada hem exe halinde hemde dll+injektör olarak farklı lınkler yayınlasan ?? Beliki bazı arkadasların sorunu çözülür.

    YanıtlaSil
  25. Benim İş Suya Yattı Desene Atmasına Razı Olucam :/

    YanıtlaSil
  26. Helal kardeşim. Bu arada ziddu linki çok çok iyi olmuş.

    YanıtlaSil
  27. Valla Arkadaşım Sımdı Ben Bılgılerımı Daha Once Gonderdım Sana Vampire Olarak Ama Ben Daha V.hnin Özellıklerını Bılmıyorum Ben Bu V.hyı Ne Dıye Alıyım Ona Bakıyorsan Dxtgamınde Satılan 45 tlye denk gelıyo ama ben yabancıya verıcegım parayı sana verırım aylık bıde bu bana msn bırakırsan sevınırım bı detaylı konusalım

    YanıtlaSil
  28. FromHellArm verdiğin msn adresini ekledim....

    Diğer arkadaşlar, iletişim için benim msn i istemeyin. Kendi msn adresiniiz yazın. Ben sizinle iletişime geçerim.

    Muhammed kişisel hileni gönderdim...

    mumin, benimle iletişim için msn verir misin?

    YanıtlaSil
  29. aimbot ile Selfrightous arasındaki fark ne ikiside wall hack değilmi???

    YanıtlaSil
  30. hack is out of date dior yenisi yok abi ?

    YanıtlaSil