online marketing Selfrightous Pb Hack: Selfrightous DLL and Injector 18/01/2012

Ads

18 Ocak 2012 Çarşamba

Selfrightous DLL and Injector 18/01/2012

Download DLL and Injector : http://uploading.com/files/fm3db6d7/SelfrightousInjector.rar/

Link update edilmiştir.

How to use :

1. Open PbLauncher (Do not start game)
2. Open SelfrightousInjector (Win7 and Vista run as administrator)
3. Click Browse and select Selfrightous.dll
4. Start Game
5. Wait for messagebox : "Hack By Selfrightous". if not try again
6. Happy Cheating :)

Bazı kişiler hilemi alıp forumlarda ya da bloglarında izinsiz ve de alıntı yaptıkları yeri yazmadan paylaşıyorlar...

Bu arkdaşlar bilsinler ki; paylaşmak için izin almalarına gerek yok. Alıntı yaptıkları yeri yazmalarına da gerek yok...

Asıl bilmeleri gereken hilelerim 1 ya da iki gün çalışmakta sonra, çalışmaz hale glmektedir. Bu benim bu gibi emeğe saygı göstermeyen insanlar için aldığım önlemdir.

Asıl sorun şu ki; hileyi bugün paylaştıktan sonra, yarın çalışmaz hale gelince ve hileyi kulllananlar karşılarında "Lütfen yeni sürümü d3dhack.blogspot.com adresinden indirin " mesajını görünce, bu kşilerin inandırıcılıkları kalmayacak. Buna üzülürüm...

39 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. 2o Dk Sonra Oyundan Atıyor :( Birde Kişiye Özel Hack Fixlenmeyecek Hazır Demiştin Ben Onu Almak İstiyorum Fakat Oda Bende Atarsa Ben Mağdur Duruma Düşücem Biraz Bilgi Verebilirimisin ?

      Sil
  2. ya oyundan atıyor bunlar onun bi çözümü warmı ?????

    YanıtlaSil
  3. oyundan atıyor bunun bi çözümü warmı ..

    YanıtlaSil
  4. @OwYeaa,
    Senin Yaşadığın sorunların aynılarını bende yaşıyorum oyundan çok çabuk atıo bugtrap çok verio napıcaz artık bilmiyorum...

    YanıtlaSil
  5. 20 dk demişsin bi oyun atıym dedm 3 dk sürmedi oyundan atması :)

    YanıtlaSil
  6. bende hep atiyodu ama simdi atmadi

    YanıtlaSil
  7. kardeş ben pb.exe çalışmayı durdurdu hatası alıyorum ve bu arada msnmi eklemiştin özel hack almak istiyorum biraz bilgilendirirmisin acaba ? TEkrar eklemek istersen semih_demir_14@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. beyler ben cozdum olayı sis felan yapmıcan sadece wall acacaksın o kadar cross da acmıcan o zaman 30 dk dayanıo

    YanıtlaSil
  9. Arkadaşlar iş yerinden yetişmeye çalışıyorum her şeye... idare edin...

    Atıyo diyen arkadaşlar bu sefer biraz çoğaldı sanırım.

    YanıtlaSil
  10. evet ya 15 20 dk dayaniyor sonra oyun bitmeden atiyor oyundan atmayan yokmu ya yada fixle bişi yap lütfen.

    YanıtlaSil
  11. Ben de ona çalışıyorum Aykut...

    YanıtlaSil
  12. tmm bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  13. hadi artık ...

    YanıtlaSil
  14. Kardeş önceden biraz dururdu şimdi direk atıyor kusura bakma emir vermek gibi olmasın hiç olmasa ne yapacaz ama bölüme başlayalı 10sn geçiyor atıyor bu süre değişmiyor bugtrap değil direk atıyor ne yapacaz :D

    YanıtlaSil
  15. hadi artikkkkkkkkkkkk 2 saat oldu

    YanıtlaSil
  16. Kardeşim Ben Hala Bir Türlü Sorunumu Anlamadım Bazı Zaman Runtime Error Bazı Zaman Dosyayı Açmıyor Tamamamiyle Sorunu Yazıyorum..


    Component "comdlg32.ocx" or one of its dependencies correctlty registered: a file is missing or invalid

    YanıtlaSil
  17. Arkadaşlar link vehile yenilenmiştir. Yeni Başlık açmadım bu başlıkta yeniledim...

    Comdlg32.ocx hatası alan arkadaşım, Yukarıda Hata Çözümleri Başlığı var o sayfada çözümleri boşuna yayınlamadım.

    YanıtlaSil
  18. Self adamın dibisin kardeşim.

    YanıtlaSil
  19. Harika... 3 Oyun oldu atmadı. Denemeye devam edeceğim. bakalım ne zaman atacak. :)

    YanıtlaSil
  20. LAN HALA OYUNDAN ATIYOR YA DELI OLCAM ..........................

    YanıtlaSil
  21. 1 buçuk saat oldu atmadı süpersin.

    YanıtlaSil
  22. Adamın dbisinde atıyo :S

    YanıtlaSil
  23. arkadaşlar sayfanın üst kısmında hata çözümleri yazan bi yer var hatanızın çözümü belkide ordadır Selfrightous gerekli çalışmaları yapıyor vh de takım olarak hep ct olun t de oyundan atabilir ve eğer oyundan atıyorsa sizde problem olabilir 2 saattir oynuyorum tık yok.

    YanıtlaSil
  24. Selfrightous 1 haftadır kullanıyorum senin verdigin wh leri öncelikle ellerine saglık fixlenmesi durumunda oyundan atmalar olyordu ama genel olark sorun yoktu, bu son yükledigin bilgisayarda net.frame olmasına ragmen Comdlg32.ocx bulunamadı hatası veriyor dosyayı internetten indirip sistem32 klasörüne attım win7 64bit yardımcı olabilirsen sevinirim

    YanıtlaSil
  25. Selfrightous kişiye özel vh hazır yazmışın ben ondan almak istiyorum nası yapcaz + auto hs de var mı içinde beklyorum cevap parayı nası atcaz telefonla mı ng ile mi söyle hazrlıyım

    YanıtlaSil
  26. Atıyo diyenler sorun bence sizdedir. Ben öğlenden beri oynuyorum, hiç sorun yok

    YanıtlaSil
  27. GAMER, kişiye özel vh yi içinde auto hs ile birlikte önce denemeniz için public yapacağım, sonra isteyene menüsünde ismi yazan haliyle paylaşacağım. Ama henüz auto hs den istediğim verimi alamadım. :(

    Comdlg32.ocx hatası alan arkadaşım; sorununun çözümü yukarıda Hata Çözümleri kısmında mevcut. Comdlg32.ocx dosyasını system32 içine atman yeterli değil, register etmen lazım. nasıl yapacağın orada yazılı.

    Unutmadan Win7/64 bilgisayarlarda c:\windows\sysWOW64 klasörüne kopyalayıp; register ederken, Başlat menüsü çalıştır kutusuna;

    regsvr32 c:\windows\sysWOW64\comdlg32.ocx

    yazman gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sysWOW64 yapmam gerektigini farkettm sonradan bilgisayar 64bit oldgu icin teskkr ederim

      Sil
  28. kardeş 40 dk dayandi win 32

    YanıtlaSil
  29. Yeni Bir Hack qeliyor galiba :)

    YanıtlaSil
  30. OUT OF DATE ALDIM ERKEN BİTMİŞ BUGUNKU :)

    YanıtlaSil
  31. yenı wall hack ne zaman gelıyo kardesm

    YanıtlaSil
  32. win 32 run time error 364 verdi

    YanıtlaSil
  33. ben turkmmoda hilelerinin paylaşıldığını görüyorum bende paylaşıyorum ama kesinlikle alıntı diyip siteyi mutlaka veriyorum

    YanıtlaSil
  34. 18.01.2012 Tarihli Hackin Süresi Dolmuş Yenilenmesi Ne Zaman Olur

    YanıtlaSil
  35. Bi forumda hilen paylaşılmıştı ama 1gün kullandım ve hile güncellendi bu yüzden artık hep sitenden indiriyorum

    YanıtlaSil