online marketing Selfrightous Pb Hack: Yeni hile hakkında.

Ads

10 Ocak 2012 Salı

Yeni hile hakkında.

Arkadaşlar bu can sıkıcı konuyu değiştirmek istedim. Destekleriniz için çok çok teşekkür ederim.

Hazırladığım bir hileden bahsetmiştim. Hile; puan, rütbe ve NG (Cash) hilesi. Oyun içinde rütbeniz yüksek görünüyor. Puanınız ve NG niz artıyor. ama maalesef; marketten alışveriş mümkün olmadı. Yani işe yaramadı puan artışı ve NG.

Kardeşim ve ben denedik, ama kardeşimin hesabı banlanmış :) Bereket yeni açılmış fake hesaplar ile deniyoruz.

Kusura bakmayın, başarılı olamadı şimdilik. Ayrıca henüz, win7/64 harici bilgisayarlarda çalışır hale getirememiştik.

27 yorum:

  1. Senin Her Zaman Yanındayım Dostum.İlk Zamanlardan Beri Takip Ediyorum Sıklıkla Ziyaret Ediyorum. Bunlarla Uğramak Zorunda Deyil ki Adam,Siz Neyin Kafasını Yaşıyosunuz.Adam Kendi Emeğiyle Uğraştığı Yaptığı İşleri Buraya Koyuyor İstediğini Yapar Karışamazsınız. İster Parayla Satar İster Bedava Ama Ben Fix'lenmemesi İçin Üyelik Daha İyi Olur Diye Düşünüyorum. Ama Senin Kararın Karışamam.

    YanıtlaSil
  2. Sen onlara aldırma adamım paralı olursa da alırız merak etme

    YanıtlaSil
  3. Kardeşim daha onceden adsız olarak geziyordum bayağı oldu. Gerçektende seni tanıyan tanıyor. Para kazanmak amacı olsa niye bedava yayınlasın.?! Burda türk programcı olunca hemen bi fesatlık düşünün siz.Siz bu adamı orda burda hileyi alıntı yapıp menü yazılarını değiştiriyor sanın. Para amacı olsa kodları yayınlamaz. c++ ile ilgili fikir,hack yapım süreci ile ilgili şey anlatmaz.Bunu düşünemeyecek kadar gerizekalı insanlar varsa ne diyeyim ben. Emek var burda siz kaç Türk gördünüz bedava hack kodlayıp yayınlayan,yayınlanmasına izin veren ? Forumlarda resimli anlatım yapıp linkin sonuna nick yazmayla adam olunmuyor. Sen bakma onlara kardeşim, seni tanıyan tanır tanımayan örnek alır. Reklam konusuna gelince, bence çok iyi olmuş. Adam orda kod yazsın uğraşsın fix olunca yenilesin siz 1-2 kuruşu çok görün o 1-2 kuruşta cepten çıkmıyor 1 tık yeterli zaten bu işlerden az çok çakanlar bilir 1 reklama 1 kişi tıklasa 0.01Cent ediyordu galiba. Yani 16 kişinin basmasıyla zengin olunmuyor. Yorum yapan arkadaş çok akıllı sanmasın kendisini.Popup ta olsun adf.ly da ben destegimi yaparım kardesim.Ayrıca burda 10-15mb'ın lafını yapan, gidip milyon dolarlarla hazırlanmış 13GBlık oyunları torrent'tan çekmeye üşenmiyorsun.Burda geçmiş 10mb ın hesabını yapıyorsun. Şuan tek hacklerine güvendiğim kişi Selfrightous. Virüstotal full virüslüde çıksa da bilirimki keylogger yok. Zaten yazdığı yorumlara baksanız bile samimiyet ve yardımseverliği görürsünüz. Adam hacklerin daha kolay olması,nasıl yapılıyor sorularına cevap bulunması için nasıl yaptığını işin mantığını az da olsa anlatıyor,fikir veriyor. Ve bundan para çıkarı bekliyorsunuz ki para çıkarı beklese bile indirdigim 10mb tıkladıgım reklamlar helal olsun.
    Daha da yazıcaktımda zor tuttum kendimi..

    YanıtlaSil
  4. ar kada sim sana cok tesekkur ederim burda cogou kısının parası bızım vh yaptıgın ıcın cok saol helal olsun sana her kez bole bisi yapmaz

    YanıtlaSil
  5. kim ne derse desin ki zaten bende boşu boşuna bu kelimeyei yazmıyorum KRAL SENSİN..........

    YanıtlaSil
  6. Panpa istersen dosyayı 100 mb yap yine sorun yok. o konuşanlar parayla sağdan soldan hile alanlar ya da millete hile satanlar. heryere reklam koy istersen tıklarız.

    YanıtlaSil
  7. Adamın hammaddesi'sin dostum yanındayız..

    YanıtlaSil
  8. Kardeşim yürü be !! Sonuna kadar haklısın!! İki üç tane p*ç geliyo hile satamıyolar ondan sonra
    senden soruyolar

    YanıtlaSil
  9. ADAMIN DIBISIN KARDESIM HELAL

    YanıtlaSil
  10. Ben tıklıyorum sen dedığınde olsun senın gıbı kım hack paylasıyor bide türkçe ve admını türk ???

    YanıtlaSil
  11. Akşama ne hile geliyo acaba MAgnet hack mi :D Lütfen be kardeşim magnet çıkar hayatımda hiç magnet hack kulanamadım pb de :/

    YanıtlaSil
  12. fixlendi hack abi değiştirin ya

    YanıtlaSil
  13. Dostum süpersin umarım 10 numara bi hack olur.

    YanıtlaSil
  14. şimdiye kadar ardığım herşeyi yaptın bu calışmalarında bundan fazlasını isteyen nankördür şerefsiizm.Adam blgisini zamanını buna harcıyor ustune bide bedava dağıtıyor daha ne istionuz anlamadım.Vallaha siiz anlamak zor millet adam bunu yapmak zorunda deilki babasının oğlumusnuz.Adam kardeşi için başlamış yalnız onada verebilrdi ama yapmadı! HERŞEY İÇİN TEŞEKKÜRLER KARDEŞİM PARALIDA OLSA SENİN HAKKIN HATTA PARA VEREMEYEN ALAMAYACAK BİLE OLSA BU SENİN HAKKIN.kİMSENİN BİŞEY DEMEYE HAKKI YOK!

    YanıtlaSil
  15. please biraz cabuk yap bu surprizi)
    Istersen parayla yap webmani ile aliriz amma coklari almaz bence...
    "Mark"

    YanıtlaSil
  16. Sen süpersin kardeşim bide şu hileler nasıl fiksleniyor ? hangi salak nabıyor ki bu hileiy?

    YanıtlaSil
  17. aynen 100mb yaparsan çoğu kişi indiremez

    YanıtlaSil
  18. :( dosyanın boyutunu yüksek tutması normaldir uplooad siteleri küçük boyutlu dosyaları çerez görmektedir ve siler :) başarılar arkadaşım (;

    YanıtlaSil
  19. :) he unuttum bu senin hileni pb satmaya çalışanlardandır kesin :)

    YanıtlaSil
  20. @Selfrightous
    Bazıları Var ki senin yaptığın hileleri bedavaya alıp , para ile satan bazı düzenbazlar var... benim şahsi görüşüm paralı olmasıdır... Sonuçta senin siteni güncel olarak takip eden +15.000 ve üzeri bir kitlen var ama şöyle yaparsan olur.Deneme Sürümü Yapabilirsin fixlenince sana muhtaç olanlar olucaktır...Eminim ozmn da para ile Alıcaktır...

    YanıtlaSil
  21. kralll beni banladılar sınırsın :((( zaten atıp duruyodu evdeki prinçten de oldu ve öylede olun çok sğudum artık oyundan...

    YanıtlaSil
  22. üzüldüm ban nedeni neymiş? Bizim bugün denediğimiz hile kolay yakalanacak bir hile idi. Sadece Wallhack ile banlandı isen, garip ilk kez gördüm.

    YanıtlaSil
  23. Belli etmiştir w.h kullandığını, biri de videoya alıp ticket gondermiştir. Bu gibiler yüzünden fixleniyo ztn selfrightous aga. Şunu ücretli yap da rahat rahat kullansak biz de.

    YanıtlaSil
  24. hacı bende çalışmıyor ya windows7 32 bit orjinal sürüm. injekt ediyorum oyuna giriyorum hiç bi fark yok anlamadım bi el atsan ortak nasıl olur :D

    YanıtlaSil
  25. ng hilesi hiç deneme olmaz olsa bile ban yer. Bence megabombun üstünde falan çalış mesela 100000puan çıkma ihtimalini artıran bi hack yaparsan süper olur.

    YanıtlaSil
  26. canın sağolsun self. sne ayarlarsın bi ara :D

    YanıtlaSil
  27. Olsun uğraşman yeter bizim için

    YanıtlaSil