online marketing Selfrightous Pb Hack: Public sürümdeki gecikme.... Ve FullHack

Ads

3 Şubat 2012 Cuma

Public sürümdeki gecikme.... Ve FullHack

Arkadaşlar public sürümde gecikme, fullhack i yetiştirme telaşımdan kaynaklanıyor. Sabırlı olanlara teşekkürler....


Ancak...

Bazı sabırsız olanlar var. Hatta gecikti diye Ana, bacı küfür edenler... Bunlar yüzünden artık üyelik sistemine geçeceğiz. Üyelik ücretsiz olacak.

Böylece bu nankör arkadaşları tespit etmek, ve bunların hileden faydalanmamasını sağlamak kolaylaşacak.

Fullhack hakkında daha fazla bilgi vermek gerekirse;

FullHackte daha önceki başlıkta verdiğim özellikler olacak. Ayrıca düşman sizi hedef aldığında uyaracak. Auto aim Headshot özelliğine AutoAim gövde özelliği ekledim. Böylece, Sürekli Hs atmayacak, bölece diğer oyuncular tarafından hile kullandığınız anlaşılmayacak. Auto Aim Hs olarak ayarlandığında %80 - 90 oranında Hs atıyor çünkü.

FullHack videosu aşağıda paylaşılmıştır.

Fullhacki, yükleyecek tüm arkadaşların bilgisayarlarına teamviewer ile bağlanacağım, ve kendim yükleyeceğim. Yükleme dosyalarını paylaşmayacağım.

Tüm bunlar hilenin kontrol dışı yayılmasını ve fixlenmesini önlemek için. Böylece kesinlikle fixlenmeme garantisi veriyorum.

WallHack public sürümü ücretsiz olmaya devam edecek. Onun yeni sürümünü de bu gece paylaşacağım.

FullHack ise maalesef ücretli olacak. Çok emek verdim, yayılmasını göze alamam çünkü... Aylık üyelik ücreti alınacak. 1 ay geçtikten sonra ücretli üyelik update edilmezse hile çalışmayacak.

FullHack 3 gündür full deneniyor. ve Kesinlikle hiç atmamıştır.

FullHack videosu :

53 yorum:

  1. Öncelikle emeklerin için teşekkürler. Public vhde oyundan atma problemi olan pclerde bile atmayacaksa eğer ben fullhack almak isterim. Aylık 5lira olur umarım.

    YanıtlaSil
  2. yaw kardeş bana yaprmsın ful hacki ya neden parali yapiyon ya off

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mumin, bu konuda ben de üzgünüm. Ama 500-600 kişi kullandığında oyunun halini düşünebiliyor musun? Ayrıca, fixlenme olasılığı ortaya çıkar public olursa.

      Sil
  3. yha kardeş gerçekten paralımı yapıyon yhaaa hayaller suya düştü(genee).yha fikslenmez bişi olmaz yha :SS lütven paylaş satın alma olmasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pointblank, blogumun takipçilerndensin biliyorum. Ama dediğim gibi, fullhack, diğer wallhack gibi olmayacak. kullanan kişiye çok büyük üstünlük sağlayacak. İçinde WallHack ayrıca olacak. Bu hacki tüm oyuncuların kullandığını düşünsene? ya da 300 kişinin kullandığını türk serverlarında. ? Oyun o hale gelecek ki, fullhack kullanmak ta bir üstünlük olmayacak o zaman. Ayrıca, public olursa emin ol çabuk fixlenir.

      Sil
  4. bence bir kerelik ücret verelim. nesye olsun bende alcam bu hileden bu arada self abi ``Fullhacki, yükleyecek tüm arkadaşların bilgisayarlarına teamviewer ile bağlanacağım, ve kendim yükleyeceğim. Yükleme dosyalarını paylaşmayacağım konusunu bir açarmısın.``

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. FullHack kullanımı için bilgisayara yüklenmesi gereken şeyler olacak. İlk kullanım için teamviewer desteği vereceğim.

      Sil
  5. Beklemediyiz :)

    YanıtlaSil
  6. self abi mesleğiniz nedir acaba. bunu sormamın nedeni böyle yazılımlar yazmanız. yazılım mühendisi mi yoksa başka bir meslek mi yoksa genel bir bilgimi acaba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayar Mühendisiyim. Ama programcılık merakım lise 1 de başladı. Kamuda çalışıyorum. Kamudaki görevim sistem programlamacısı.

      Sil
  7. Helal olsun sana :)

    YanıtlaSil
  8. Tmm kardes ciksinda unu istiyorum saol :)

    YanıtlaSil
  9. Üyeli Nerden Yapıcaz Bilgi Verirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üyelik formu hazırlayacağı özel fullhack injectorde olacak.

      Sil
  10. emek bedava olmaz hakkındır kardeşim sana küfür eden gavatlara takılma sanal kabadayı bunlar terbiyesizlikten başka birşey değil üyelik olayıda yerinde bir karar sende benim bilgilerim var kişiye özel hack deneme için göndermiştin yalnız çok verim alamamıştım neden bilmiyorum belki benim pcmden belkide hackdan atma olayı 5 veya 10 dakikada atmıştı yinede uğraş verdiğin için teşekkürler ihtilall@hotmail.com dostum bu mesajımı yayınlamazsan sevinirim birden msnde tanımadığım 30 yakın kişi ekleme talebi yollamış isim ne çağırıştırıyorsa :) kolay gelsin

    YanıtlaSil
  11. dostum gene ben ihtilall@hotmail.com
    biraz yorumları okudumda 5 tl filan diyorlar
    dostum işine karışmak gibi olmasın ama fiyat 5 tl diceksen bilmiyorum emeğine yazık en az 10 tl olsun ki en azından değeri olsun kendi adıma ben veririm kolay gelsin

    YanıtlaSil
  12. Selfrightous KANKA SEN O KÜFÜR EDENLERE BAKMA , SEN HİLELERİ HİÇ Bİ ÜCRET TALEP ETMEDEN PAYLAŞIYRSUN BİZLER İÇİN YAZIYORSUN KENDİ ADIMA SANA TEŞEKKÜR EDERİM SAĞOL ÜYELİK SİSTEMİ GÜZEL OLUR NASIL ÜYE OLACAĞIMIZI ANLATIRSAN SEVİNİRİM BİDE SİTEYE CHEAT BOX KOYARSAN SEVİNİRİM HİLEYİ ÇALIŞTIRAMAYAN ARKADAŞLARA YARDIMCI OLURUZ KONU ALIŞVERİŞİ YAPARIZ KANKA TAKMA KAFANA SEN ÜZÜLÜP YORUM YAZIYOSUN BİZ OKUYOZ MORALİMİZ BOZULUYO , BOŞ VER SALLA GİTSİN ONLARI :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üyelik formu hazırlayacağım özel fullhack injectorde olacak

      Sil
  13. Video daki müziğin adı nedir_?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rob Zombie şarkısıdır. İsmi Dracula dır.

      Sil
  14. Ellerine Saglık dostm ama su para işi biraz sakat oldu :/

    YanıtlaSil
  15. dostum oncelıkle herseyı düşünmüşsün bı kac sorum var 1- mesela benım pc 64bıt wın 7 ken format atıp xp 32 bıt yapsam vh degıstırcen mi 2- oldukı bı hata verdı oyundan atı nsl bır cozum uygulamayı dusunuyorsun hem para konsunda hem program konsunda 3-(öneri)para mıktarı cok onemlı fazla yaprsan kımse alamz az yaparsan veletlerle ugrasırsın bence ılk para 20-30 tl olsun ondan sonrakı ucretle 5tl olusn aylık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk kullanımda teamviewer ile bağlandığımda ne yapman gerektğini göreceksin. Ayrıca, yeni kurulumda desteğim yine olacak.

      Sil
  16. Selfrightous en azından aımı bır kaç gun kullanamıcakmıyız lütfen tek istediğim aim :( ?

    YanıtlaSil
  17. Üyelik Sistemine Geçmen En İyisi Olmuş Bence :)
    Birde Fullhack'i Denemeye İzin Vericekmisin ?

    İlk Temennim Atmaması İnşallah Atmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Owyea, msn adresini eklemiş miydim ben senin? eklemedi isem, yazar mısın?

      Sil
    2. Eklemiştinde ben her zaman giremiyorum.Yani seni online olarak göremiyorum bir saat söylersen ona girebilirim mesela?

      Sil
  18. kardeşim parlı olmasın be kardeşim lütfen

    YanıtlaSil
  19. valla bu oyunları kimse babasının hayrına yapıpta kara kaşına kara gözüne oynatmıyo ng almak para karakter silah almak para arkadaşlar bu bir sektör millet ciklet satmak için bile türlü türlü reklam yapıyo adam bu iş için uğraşmışsa buna bedel biçicek tabiki ve aynı zamanda teşvikde eder insanları bu programları öğrenmeye unutmayın kimse anasının karnından bilgisayarcı çıkmadı ilk bilgisayarımı aldığımda 3 ayda bir bilgisayarcıya gidip format attırırdım ödediğim miktar koymadı gittiğim yol koydu kendim öğrendim sonunda biraz insaff

    YanıtlaSil
  20. gerekse ucretlı gerekse ucretsız ben bu adamın klavyeye basan ellerının harcadığı emek için para vermeye hazırım ..!! 10 20 30 yapsın genede alırım. Bunca zamandır sıteden 2 gunluk 1 gunlukte olsa bedava alıyodunuz arkadaslar kı self admınımız anladıgım kadarı ıle bır paralı hack ( full hack ) bırde parasız ( publıc hack ) koyucak sıteye parası olanlar full hack alır olmayanlarda publıce yönelir ... saygılar ve savgıler ( haydar )

    YanıtlaSil
  21. PEKİ PUBLİC SÜRÜMÜNDE ATMA OLACAKMI

    YanıtlaSil
  22. Hocam ellerinize sağlık bekliyoruz fullhack'i bide paypal hesabınızı yazarsanız ordan gönderebilirim.SOn olarakda bi arkadaş daha sormuş meslek nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mesleğimi o arkadaşın yorumunun altına yazdım.

      Ödeme yöntemleri açıklanacak.

      Sil
  23. ne kadara satıyon admin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Para konusu şu an kafamda net değil. Yorumlara göre karar vereceğim.

      Sil
  24. Bence ücretli olması kötü olur,
    isim vermek ıstemıyorum bir site de bu sekılde aım bot satıyor bır çok ozellıklı ve senden almak yerıne oraya yönelebileceklerini düşünüyorum. Emek vermişsin olacak o kadar tabikide.

    1 haftalık bir deneme sürümü olarak paylaşım yapıcakmısın ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim hazırladığım Fullhack te kullanılabilecek tüm özellikler olacak. Yani piyasadaki herhangi bir hileden bulabileceğiniz hemen her şey. Ayrıca, injector web download özellikli olacak. Böylece hilem sürekli günvel olacak, siz internetten hiç bir şey indirmeden. Deneme sürümü 1 haftalık paylaşamam. Belki bir kaç saat denemeye açık olabilir.

      Sil
    2. en azından 1 gün demi olamaz deneme sürümü ?

      Sil
  25. Oyunu açmak için yeni WallHack'ı bekliyorum koyarmısın siteye yakın zamanda ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarım saate koyacağım inşallh.

      Sil
  26. Para değilde NG kodu versek ? Paypal için kredi kartım yok...Veya Türkiye İş Bankasında hesabın varsa oraya yatıralım ?

    YanıtlaSil
  27. kardeşim çok başarılısın benden sana nakit çalışır içini ferah tut fix yemediği sürece müşterinim.

    YanıtlaSil
  28. Full hack'in ucretli olması bencede mantıklı ancak BAN yeme ihtimali olduğu için düşünmek gerek.Bide fiyat hakkında bilgi verisen...

    YanıtlaSil
  29. Alıcam inşallah Aylık ücret 5 TL Filan olur :) Çok sağol valla Çok iyi bi insansın allah razı olsun

    YanıtlaSil
  30. Kardeşim ödemeyi nasıl yapıcaz . Paypal hesabım yok

    YanıtlaSil
  31. Yha self abi adını bilmiyorum ama anladığım kadarı ile benden büyüksün senden isteğim bu hack yapma konusunda beni eğitebilir misin ya da derslerde anlatsan on numara olur yha :D

    YanıtlaSil
  32. kardeş ne kadar olucak bilgi verirsen??

    YanıtlaSil
  33. self abi bari sadece aimbot ilesi ver(koy) biz onada rahzıyız sadece aimbot koy autohs flan istemiyoz sadece aimbot koy parasız olcak kaç insan bunun hayalini kurdu paralı olunca onlarda benim gibi kesin ben kunlanamam diye düşünmüşlerdir.self abi ricamız AİMBOT 1 tane AİMBOTkoy.LÜTVENNN.....

    YanıtlaSil
  34. Eğer bug trap vermiycekse ayda 20 lira olsa bile razıyım :)

    YanıtlaSil