online marketing Selfrightous Pb Hack: 28/01/2012 Public WH

Ads

28 Ocak 2012 Cumartesi

28/01/2012 Public WH

Download Cheat : http://www.ziddu.com/download/18413596/SelfrightousHackV2.rar.html

Alternative Link : http://www.mediafire.com/?oc391h31bmlssa3






How to use :


1. Run PbLauncher (Do not click to start game)
2. Run SelfrightousHackV2
3. Wait injector to load all modules.
4. Then start game
5. Wait for messagebox "Hck by Selfrightous". if not try it again from step1
6. Happy Cheating :)


Arkadaşlar dll siz sürümdür. İyi oyunlar...

34 yorum:

  1. İnşallah Kardeşim

    YanıtlaSil
  2. bu sabah saat kaç gibi bir de aim olmayacakmı dostum ltfen aim de olsn fakat gövdeye aim veya kafaya biz ayarlayalm

    YanıtlaSil
  3. Bekliyoruz :) İnşallah uzun saatler dayanır...

    YanıtlaSil
  4. kardeş anlamıosunuz aim olursa çabuk fak edilir hemen önlemini alırlar

    YanıtlaSil
  5. Kardesım Msndeyım Beklıyorum Ne Zamandır Istegını Kabul Ettım

    YanıtlaSil
  6. bugtrap verio win 7 ultimate 64 bit 3 kere denedim oyun açılmadan bugtarp verio

    YanıtlaSil
  7. sırf şarkı için oyunu çalıştırmadım yarım saat ellerine sağlık :D

    YanıtlaSil
  8. İyi dayanıyor kardeşim, inşallah böyle devam eder.Eline, koluna sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. bak lütfen seninle konşmam lazım çok önemli faceni felan ver

    YanıtlaSil
  11. Mücahit, sen iletişim için msn ver. ben iletişime geçerim seninle...

    YanıtlaSil
  12. ya amk cocugu hack acılınaca 50 tane sekme açtırma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emrin olur paşa....

      Sizin gibiler yüzünden hile yayınlamayı bırakacağım. Nankörler!

      Sil
    2. senin gibiler hiç yokolmazmı be Nankör

      Sil
  13. selfi ssn hileni az önce kulandım sunucyla bağlanti keislid ve ne smneye nede oyuna girebiliyorum eğer sndense haram olsun o car sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ne yapacağım charını mumin?

      Sunucu ile bağlantı kesildi sorunu bugün oyunda genel bir sorun. Bende de bir kaç kez oldu...

      Sil
  14. tek kesmedi bağlanitiy ne msne neden caraima girebilitorum bi siteden aim indirdim icnden keylogger cikdi banan yardim edermisin

    YanıtlaSil
  15. Usta sen bunlara bakma ya.. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  16. ya mk sanki adama para verdinizde hackın iyisini istionuz yok 50 sekme açılıyormuş yok oyundan atıyomuş

    YanıtlaSil
  17. eline sağlık

    YanıtlaSil
  18. mumin keylogger dan kurtul önce. Çok basit olarak sistem geri yükleme ile bilgisayarının keylogger ile enfekte olmadan önceki vir tarihe geri yükle....

    Sanırım pointblank charın çalınan msn adresinden giriş yapıyordun. :(

    Eğer öyle ise, benim bildiğim bir kurtuluş yolu yok. Başka bir yol varsa bilen arkadaşlar söylesin burada.

    YanıtlaSil
  19. ben 40-45 dk oynadım valla devamını bekliyoruz ellerine sağlık admin

    YanıtlaSil
  20. bunlar bebe takma sen Selfrightous. insanoğluna iyilikte yaranmaz gelir hileni kullanır bide söver bişi diyemiyorum bunlara ne olmuş yani 3-5 sekme cıktı die küfürmü edilir.cok meraklıydı Selfrightous gel benim hilemi kullanmı dedi yalvardımı sanki kullanma o zaman yada adabınla yorum yap keyfimizi kaçırma.

    YanıtlaSil
  21. teşkkürler admin downtown midtown dada çalışıyor devamını bekliyoruz fakat fix yemiş 30 dk oynadıktan sonra atıyor kardeş

    YanıtlaSil
  22. Selfrightous admini gerçekten bu işe gönül vermişsin de kardeş çok guzel hillelerin var 10 dk.da bir oyundan atıyor ama neyse admin bu hillelerin içine aim bot koyabilir misin ? Eminim çok kişi istiyordur bunu?

    YanıtlaSil
  23. aimbot ile Selfrightous hilesi arasındaki fark ne. ikiside wall hack değilmi ????

    bu arada bende kişiye özel wh alcam.bilgilerimi vermiştim önceden. en kısa zamanda iletişime geçmenizi diliyorum.

    YanıtlaSil
  24. Self abi yine ben oNuR bu nicki sevdim adımda onur hemde bu arada bu adamlara takma bence gereksiz kişiler onlar gibi milyonlarcası var Tebrkler bu arada hilelerin süper :))

    YanıtlaSil
  25. ABİCİM BU SABAH AÇILIYORDU ŞİMDİ ÇALIŞMIYOR SORUN W.H ÇALIŞTIRAMOYRUM ERROR VERMİYOR WİNRARDA TIKLIYOM ÇALIŞMILOR

    YanıtlaSil
  26. Kardeş Güncellenmiş Hile

    YanıtlaSil
  27. Selfrightous abi yenisi ne zaman çıkar :D

    YanıtlaSil
  28. Yaw abi su hatayı verior (Hack is out of date. d3dhack.blogspot.com yardım eTin Yaw :SS

    YanıtlaSil
  29. of selfi nerden be ya koysana şunun yenisini

    YanıtlaSil