online marketing Selfrightous Pb Hack: Release - Selfrightous D3D WH 01.01.2012

Ads

1 Ocak 2012 Pazar

Release - Selfrightous D3D WH 01.01.2012

DLL and Injector download : http://adf.ly/4VCuy



Oyundan atıyor diyen arkadaşlar directx ve ekran kartınızın son sürümünü kullandığınıza emin olun....

DirectX son sürüm için


Yine de atıyorsa :

1. Point Blank klasöründe herhangi bir hile bulunmadığına emin olun. (Gerekirse point blank i kaldırıp, klasörü tamamen boşaltıp oyunu yeniden yükleyin).
2. Daha önce denediğiniz (Özellikle MultiHackler) varsa; Oyunu kaldırın, linkini verdiğim directx son sürümü yükleyin, Aşağıda linkten intel chipset update yükleyin :

Daha sonra oyunu tekrar yükleyin.

Anlattıklarımı deneyen varsa tecrübelerini yazsın...

Arkadaşlar hack sorunsuz çalışıyor denediğimiz bilgisayarlarda... İndiren kişilerin yarısından fazlası da sorunsuza yakın kullanıyor.
Sorunla karşılaşan arkadaşlar büyük ihtimalle hemen hemen hiç çalışan bir WH bulamamışlardır. Bunun nedeni bilgisayarlarındaki uyumsuzluk ya da anlattığım güncelleme eksikliğidir.

36 yorum:

  1. 5 dk dayandı windows 7

    YanıtlaSil
  2. Deniyorum Hemen Panpa :D

    YanıtlaSil
  3. usta iyi güzel sağlam çalışıosn ama sürekli bug trap verio bi pacth çıkarsanda ben ve bnm gibilerde kullansa :S(win7 64)

    YanıtlaSil
  4. Buda Olmadı Be Bugtrap Veriyo Win7/64 Bit , Gerekli Herşey Yüklü :/

    YanıtlaSil
  5. 2. Tekrarda çalıştı :S
    Çalışıyor. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş harika da, Liman Portada haritanın ortasında her yer kırmızı oluyor bu sorunu çözersen süper olacak.

    YanıtlaSil
  7. Atıyo buda limanda sıkıntı var arkadaşın dediği gibi

    YanıtlaSil
  8. helal bu iyiymiş =)

    YanıtlaSil
  9. Arkadaşlar menüyü kullanmak için yön tuşlarını kullanacaksınız. Aşağı yukarı yön tuşları ile menüde hareket edeceksiniz, sağa yön tuşu ile bulunduğunuz seçeneği aktif edeceksiniz. sol yön tuşu ile bulunduğunuz seçeneği pasif hale getireceksiniz...

    YanıtlaSil
  10. Eline sağlık kardeş çalışıyor. İlk oynadığımda atmadı hiç ama az önce attı oyundan 15-20. dakikada.

    YanıtlaSil
  11. abi ben önder. hastayım injektorune :)

    YanıtlaSil
  12. Yüklü Herşey Genede Atıyor :/

    YanıtlaSil
  13. Tmm Önder değişeyim şarkıyı :)

    YanıtlaSil
  14. dostum her şeyi güncelledim ama oyun yarıda iken kesiliyor :(

    YanıtlaSil
  15. aga şu bugtrapbypass i de bi paylaşırmısın tekrar

    YanıtlaSil
  16. usta iyi geceler

    bende menü hiç gelmiyor ne yapmam gerek? önceki whlerde hiç sorun yoktu ama bunda menüyü açamadım bi türlü. şimdiden teşekkürler kolay gelsin

    YanıtlaSil
  17. Eline sağlık süpersin. :)

    YanıtlaSil
  18. Kardeşim sıkıntıya devam yine atıyor Dirct x yüklü güncel ekran kartı da win 7 32 bit yönetici olarak çalıştırıyorum xp dede denedik atıyo yine

    YanıtlaSil
  19. taygun, menü gelmiyorsa tekrar dene...

    rar arşivinden çıkan injectoru kullanıyorsan, point blank launcher ı açtıktan sonra, bir süre bekle (5-10 saniye) ondan sonra "başlat" a tıkla.

    Bugtrap paylaşımını yarın yapabilirim freakemir :/ Düzeltmeler yapmam lazım.

    YanıtlaSil
  20. Çok teşekkürler usta win7 32 bit çalışıyor.

    YanıtlaSil
  21. Arkadaşim herşey güsel ama 5 dk sonra hata verdi attı oyundan oyunu kaldırdım tekrar yükledim bütün güncellemeleri yaptım ama olmadı w7 64 bit ama inşallah başaracaksın :) kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  22. Teşekkürler. Bende hiç atmadı

    YanıtlaSil
  23. Ben Hacklerle Çok İçli Dışlıyım, Oyunlara Genellikle Hackle Girerim. Warrock Hack Yaptığım Oldu. Gerekli Herşey Kurulu, Güncel.

    Win7 64 Bit Kullanıyorum.Gittide Oyunda Durma Süreleri Kısalıyo İlk Girdiğimde 15 dk Sonra 5 Sonra Giriş Ekranında Atmaya Başladı.

    İlk Hacklerin Güzeldi Onlar 1 Saatde 1 Atıyorlardı Hatta Hiç Atmıyordu Son Günlerde Çok Atma Oluyor.

    YanıtlaSil
  24. hiç yorumlarımı yayınlamıyorsun bari bunu yayınla...

    1) her zaman paylaştığın resimle bizim indirdiğimizin alakası yok neden ?

    31.12.2011 deki paylaşımda menüde oto hs vs ekstra şeyler görünüyor,

    bu paylaşımda da terörler sarı ct ler mavi(çalışmasada mavi) renkte ama resimde yeşil bu nasıl oluyor ?

    2) herşeyim güncel w7 64 home pre da max 10 dkk dayanıyor bazen 2 dkk da atıyor ama atmıyor şeklinde yorumlar var

    iftira atmak istemiyorum eline sağlık ama...

    bize sunduğun ayrı bir versiyon daha gelişmişini satıyorsun galiba ?

    paylaştıkların hep 10mb üstü upload sitelerinden para kazanmak için mi bu yolu seçtin ? eğer full sürümü varsa ve bu paraylaysa bizi hiç uğraştırma up sitesinden alacağın parayı biz verelim....

    YanıtlaSil
  25. Selfrightous MENÜSÜZ WEAPON CHAMS YAP O HİÇ ATMIYORDU BUNLAR ÇOK ATIYO

    YanıtlaSil
  26. 15dk içinde attı daha başarılı olmuş

    YanıtlaSil
  27. HHE :) ne çok içerlemişsin yahu...

    evet 10mb üstü upload siteleri daha çok para veriyor.

    Söz verdiğim gibi hiç bir zaman hilelerim para ile satılmayacak.

    Atmıyor diyenler var evet, ama sorun yaşamayan zaten burada yorum yapıyor ki çoğu zaman. dilersen günde kaç kişinin indirdiğini upload hesabımdan ekran görüntüsü olarak vereyim. Sorun yaşayanlar çok az emin ol. ve hepsi seninle aynı hileyi indiriyor, yani, para ile satılan sürümü yok.

    Resimdeki ile hile arasındaki farklara gelince...

    O kadar çok işim var ki... Hile yazmak dışında bir işim, bir sosyal hayatm, sevgilim var. Çoğu zaman vakit bulamıyorum bir çok şeye. Hileler bir kaç gün içinde fix yiyor ve hiledeki renk kodlarını, bütün kullandığım değişkenleri, fonksiyon isimlerini class ları değişmek zorunda kalıyorum. Her değişiklikte yeniden ekran görüntüsü almıyorum. Sorun bu ise, tamam bunu da düzeltirim.

    Upload sisteminden kazanılan para çok yüksek değil. hatta emeğimin karşılığı asla değil.
    Hileyi ilk kez kardeşim istediği için yazdım. Çok fazla pointBlank oynayan biri değilim. Upload hesabı da kardeşimin, bu blog da... ben sadece burada yorum ve hilelerde değişiklik yapıyorum.

    Resimde gördüğün ek özelliklere gelince, onlar şu an hazırlamakta olduğum sürümden görüntülerdir.

    YanıtlaSil
  28. Owyea, sana point blanki tamamen kaldırıp yeniden yüklemeyi önerebilirim sadece.

    YanıtlaSil
  29. admin kardeş oyunu sildim directX in son sürümünü yükledim senin verdiğin o 2. şey de sistem yazılımı yüklme gereksinimini karşılamıyo dedi bundan sonra vh ler olcak demek mi önceden oluyordu ama her oyunu açtığımda kontrol yap diyor bu sorunu nasıl çözeceğim oyunu kaldırdım yukledim aynı vh atıyo kontrol et diyo her girişte konrol de 5 dk bayıyo lütfen yardım et şimdiden tşk herkese ii oyunlar kolay gelsin ve yeni yılda yeni vh ler dileğiyle

    YanıtlaSil
  30. dostum daha bi sorun var SelfrightousInjector rardan çıkarırken artık hata veriyor :S anlamadım gitti önceden böyle bişi olmuyordu yardımcı olabilirmisin lütfen

    YanıtlaSil
  31. başta eline emeğine sağlık kardeşim.Ben senin adresi buldugumdan beri başka hiçbi adreste aramadım wh yi.Benim pc win7 32 bit bazen 9 round luk oyunda hiç atmıo bir saati gecio bazen ama bazende tak dye on dk da atıo.Dediğin herşeyi yaptım ekran kartı guncel directx guncel ama bu bug sorununu bi türlü halledemedim.Varsa bir önerin plssss

    YanıtlaSil
  32. bu arada hack i inject edip oyunu açarken uyarılara tamam dedigimiz de hemen siteye yoneltio ama site sayfasını anında kapamadıkmı yandık bin defa aynı şeyi ust uste açıo napcaz??

    YanıtlaSil
  33. Corpse; Öyle bir sorun injectorden ya da hileden kaynaklanmıyor... Rar arşivini tamamen bir klasöre çıkarmayı dene...

    GAMER kardeş... Sorunun hileden değil, oyunun kendisinden... Oyunu düzgün bir şekilde kaldırıp tekrar yüklemeden önce Oyun klasörünü tamamen boşaltmayı dene... Sorunun çözülmezse sistem geri yükleme ile sorun yaşamadan önceki bir tarihe sistemini geri yükle... Sorunun çözülecektir.

    YanıtlaSil
  34. arkadawlar Selfrughtous cok urawiyo ne yapa bilir,bazen caliwiyo bazen caliwmiyo...
    bu wh bende 17dk sonra bugtrap veriyo...amma bundan onceki hic bugtrap vermedi....))
    Selfrightous tewekurler caliwdigin icin))
    "Mark"

    YanıtlaSil
  35. rar arşivinin tamamını klasöre çıkararak yapıyorum hep.Hatta her defasında tekrar tekrar çıkarıyorum norton engelliyor.Wh acmak istedigimde tamamen kapıyorum nortonu zaten.Ama aynı devam ve bug devam edio :(

    YanıtlaSil