online marketing Selfrightous Pb Hack: Selfrightous d3d WallHack 16.01.2012

Ads

16 Ocak 2012 Pazartesi

Selfrightous d3d WallHack 16.01.2012

Download hack : http://uploading.com/files/da2bfcmf/SelfrightousHack5.rar/
Alternatif Link : http://www.uploadic.com/9wniv5peq5ud
How to use :
1. Start PbLauncher
2. Start SelfrightousHack
3. Wait for load all modules.
4. Start Game..
5. wait for "Hck ok" message. if not try it again...

Uyarılar :

1. Eğer bugtrap alarak ya da direk atıyorsa, Antvirüs programınızı kapatıp deneyin.
2. Lobide wallhack açmayınız...
3. Menüde istediğiniz değişikliği yaptıktan sonra menüyü "insert" tuşu ile kapatınız... Gerektiğinde insert tuşu ile tekrar açarsınız.

22 yorum:

  1. Linki yenilermisin kırık .s

    YanıtlaSil
  2. Linki yeniledim...

    Arkadaşlar hileyi kullanırken; menüyü insert tuşu ile kapatmayı unutmayın...

    YanıtlaSil
  3. KRAL SENSİN...

    YanıtlaSil
  4. bana point blank uygulama hatası verio sonra direk hack açmadan oyuna girio??

    YanıtlaSil
  5. hackın guzel arkadasım ama malesef herkesi göstermıyo calısıyo oyun ıcıne gırdıkten sonra hackı acarsanız sınırsız oynarsınız ama lobide fazla beklemeyın gırın bı oyuna ve oyun ıcınde acın hackınızı

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Seviyorum Seni Ya :D Gittide Daha Güzel Oluyor (Y).

    YanıtlaSil
  8. @Selfrightous
    5 dk bile dayanmadı bugTrap verdi...Avast 9.0 Kullanıyorum Bu anti virüs programının Ayrı Ayrı Bölümleri Var kapatmak için yani Dosyalar için Ayrı Web için ayrı 4-5 tane var işte nasıl kapatıcam bilmiyorum bi yardımcı olurmusun...Şimdiden Teşekkürler...Resminide Çektim vakit ayırıp bakarsanız sevinirim
    http://imageshack.us/photo/my-images/854/adszpkr.png/

    YanıtlaSil
  9. Kardes baska bi siteden verirmsn linki ben o siteden indiremiorm zaten dosta iniyor diyor

    YanıtlaSil
  10. kardeş daha sonrakilerde uploading yerine megasharede felan paylaşşan çok yavaş iniyor sıkıntı yaşıyorum

    YanıtlaSil
  11. :) hile kullanmadım halde bug veriy delik deşik oldu point :) buda güsel çalışıy w7 64 bit 25 dk :) başarılar

    YanıtlaSil
  12. lux da çalışırmı?

    YanıtlaSil
  13. Terörleri görmekte sıkıntı yok da CT'lerin sadece kaskı gözüküyor ve kask'ı uçtuysa veya bere yada maskesi varsa tamamen görünmez oluyor.. Buna bi çözüm bulabilir misin ?

    YanıtlaSil
  14. Kardeş Ben Windows7 64 Bit Kullanıcısıyım

    Senin wallhackini açtım bekledim bekledim runtime error dedi 4 kez tekrarladım yine aynısını dedi.Çözüm ? :S

    YanıtlaSil
  15. guzel..Adsiz kardesim bende lobide 3dk durdum please wait verdi..1saat oynadim..Rekor kirdim..40-5 luxville:Dkendi rekorum

    YanıtlaSil
  16. aga link yenile alternatif yap

    YanıtlaSil
  17. Ellerin emeğine sağlık. Yanıt vermeme sorununu da çözdüm. :) Bende Zemana vardı onu görev yöneticisinden sonlandırdım. Şimdi sorunsuz açılıyor. :) Emeğine sağlık kardeşim.

    YanıtlaSil
  18. Link'i mageshare falan paylaşırsanız iyi olur self.

    YanıtlaSil
  19. ziddu mu ne oraya yukle ya indir diyom modem res atıyom aynı ınmıyo yeter artk

    YanıtlaSil
  20. Arkadaşlar işlerimin yoğunluğu dolayısıyla pek yorumlara cevap veremiyorum. Geçici yoğunlul için kusura bakmayın.

    Alternatif Link; verilmiiştir.

    Ayrıca, yen sürüm indirmenize gerek kalmadan hile yenilenmiştir.

    YanıtlaSil
  21. Selfrightousinjectörü açılmıyor bendee yaaa

    YanıtlaSil
  22. Gereken izinleri sağlamalısınız filan diyorr

    YanıtlaSil