online marketing Selfrightous Pb Hack: DLL dosyası oluşturma ve oyuna injecte etme...

Ads

12 Ocak 2012 Perşembe

DLL dosyası oluşturma ve oyuna injecte etme...





Arkadaşlar ilk dll imiz çok basit bir modüldür. Oyuna injecte edldiğinde bir uyarı verecek, ardından oyun içinde insert tuşuna basıldığında ikinci uyarıyı verecektir.

Bir arkadaşımız, DLL injection ile ilgili proje ödevi olduğundan bahsetmişti. Ona da yardımcı olacaktır bu çalışma...

Aslında kendi sesim ile anlatıyordum video yu kaydederken, ama camtasia sesimi alamamış, üzgünüm.
Gerekenler :

Visual Studio 2005 veya üzeri
Injector
main cpp dosyası

Download main.cpp : http://www.uploadic.com/r2dzpezh6vbc

36 yorum:

  1. Bi Baksana Senin Burada Paylaştıklarını Oda Aynen Alıyor :)

    YanıtlaSil
  2. http://mucahitcheat382.blogspot.com/ Linki Koymayı Unuttum Üsteki Mesajda :D

    YanıtlaSil
  3. Hadi bakalım bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  4. Owyea, farkındayım... Bu arkadaş geçenlerde burada yorum yazarak, beni kendi hilelerini çalmak ile suçlamıştı :)

    Silmemiş olsam yayınlardım yorumunu :D

    YanıtlaSil
  5. Owyeaa çocuk ya o, takmıyorum. Paylaşsın...

    YanıtlaSil
  6. healal olsun be sana kardeşim

    YanıtlaSil
  7. Ya ayakta alkışlıyorum müthişsin hepsini yaptım oldu . Bişi sorucam paylaştığın wall hack kodlarını yazsam olurm u ?

    YanıtlaSil
  8. Ya admin kusura bakma 2. yorumum ama herşeyi yatpım dllyi projectte bulamıyorum relasede yok :S

    YanıtlaSil
  9. Visual Studio hangi sürüm kullanıyorsun Sinan?

    YanıtlaSil
  10. Selfrightous kardeş,o ödevi olan arkadaş benim...Yazdığım yorumla ilgilendiğin için çok teşekkür ederim.Bu verdiğin işlemleri oyun içerisinde zaten yapabiliyorum.(Netten bulduğum kodlarla tabi :D)Benim istediğim Oyun içinde bir d3d menü ve menüden crosshair i açık yapınca ekranın ortasına + işaretini çıkaran bir mini hilenin Microsoft Visual Studio 2010 proje dosyasına ihtiyacım var.Seni bir kez daha uğraştıracam ama kusura bakma.Şimdiden çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  11. Mehmet,

    Hazır kod vermek adetim değildir. Vermek istesem de, Şu an için de istediğini hazırlayacak vaktim yok. :(

    Ama yolunu anlarabilirim sana...

    Daha önceki konularımdan birinde bahsettiğim gibi DirectX fonksiyonları ile olur o istediğin.

    Microsoft DirectX SDK dosyalarını indirmen gerekiyor. Visual C++ ta kullanacağın header adı : d3d9.h ve d3dx9.h headerlarıdır. Bunları DirectX SDK içinde bulabilirsin.

    Bu header dosyaları içine bakarsan işine yarayacak fonksiyonları göreceksin.

    Onları kullanarak; CrosHair i yazabilirsin. Menüye ait cpp dosyamı paylaşmıştım daha önce onu da kullanabilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık kaynak kodu olan 2 tane menü yazdım ve oyun daha açılmadan bugtrap verdi(D3DTest ekranında test ediyorum çalışıyor :D ).Sendeki menüyü aynen alıp Vb 2010 yapıştırıp Properties den Microsoft DirectX SDK ' nın Include ve lib dosyalarını ekliyorum hata sayısı biraz azalsada devam ediyor ve çözemiyorum.Senin kodladığın menün kendi header dosyası veya projemize çağıracağmız başka headerleri var mı?Tekrar tekrar teşekkür ediyorum şimdiden bu ilginden dolayı.

      Sil
  12. Ya admin bu işe çok meraklıyım lütfen kusuruma bakma build yapamıyorum failed hatası geliyor

    YanıtlaSil
  13. Sinan aldığın hatayı tam olarak yazar mısın? Kopyalayıp yapıştırabilirsin...

    YanıtlaSil
  14. Tabiki buyrun build yapıyorum bu oluyor :(:( lütfen yardım

    bir özel yardım yapabilirmisiniz abi lütfen ..

    1>------ Build started: Project: ilk.DLL, Configuration: Release Win32 ------
    1> main.cpp
    1>C:\Program Files\Microsoft SDKs\Windows\v7.0A\include\windows.h(151): fatal error C1083: Cannot open include file: 'excpt.h': No such file or directory
    ========== Build: 0 succeeded, 1 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ==========

    YanıtlaSil
  15. Sinan,

    Yazdığın kodda tek bir hata var;

    kodun içinde bir yerde

    #include excpt.h

    satırı var onu sil... onu neden ekledin anlamadım ki :S

    Benin verdiğim kodda öyle birşey yok...

    YanıtlaSil
  16. İyide öyle bir kod yazmamışım ki :( . Ctrl + fle Bakıyorum Öyle Bir Kod Yok

    YanıtlaSil
  17. Ellerine emeğine sağlık kardeşim. :)

    YanıtlaSil
  18. Hatta bak kardeşim resim bile var öle bi kod yazmadım ki
    http://d1201.hizliresim.com/t/d/1s0ql.jpg

    YanıtlaSil
  19. Sinan projende başka bir header var mı bak... Proje de tek bir item olmalı, o da benim verdiğim main.cpp......Başka header varsa sil. Solution Explorer bölümüne bak.

    YanıtlaSil
  20. Pardon Sinan resme yeni baktım.

    Altı kırmızı işaretli olan 2. ve 3. satırları sil...

    YanıtlaSil
  21. hocam tam olarak hangilerini söylüyorsunuz isimlerini yazarmısınız ?

    YanıtlaSil
  22. #include stdio.h
    #include stdlib.h

    satırlarını sil...

    YanıtlaSil
  23. Yine hata deliricem herşeyi tam yapmama rağmen full hata alıyorum böyle hatayla ilk kez karşılaştım hocam birşey yapın lütfen halletmem lazım yada fotoğraf çekin felan :(

    YanıtlaSil
  24. sizin yazdığınız kodları gönderirmisiniz?
    biliyorum paylaştınız ama olmuyor onlar :D

    YanıtlaSil
  25. Sinan şimdi uyumam lazım. yarın sana teamviewer ile yardımcı olsam ?

    YanıtlaSil
  26. c# ile yazmış olsan bende denerdim üstad ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  27. OOO Hocam süper olur ya bakın ben msn kullanmıyorum yani msnm varda giremiyorum o yüzden size facebook hesabımı vereyim olur mu ? www.facebook.com/nelanor1 olmassa bir yerden tw numaramı ulaştırırım

    YanıtlaSil
  28. Hocam elinize sağlıkda Wall Hack yapımını videolu anlatırsanız süper olur emeklerinize sağlık genede.

    YanıtlaSil
  29. Hocam bişey sorucağım senin yaptıklarını yaparak hacki yapıyoruz atıyorum fixlendikten sonra aynı işlemi bidahamı yapıyoruz enbaştan

    YanıtlaSil
  30. selfrightous kardeş şimdi bu yaptıklarını yapmak için visual studio 2010 mu lazım, bunları yaptık diyelim hepsini win7 32bitte çalışcak mı senin yaptıkların atıyoda?? bilgilendirirsen beni çok ii olur boşuna uğraşmakistemiyom win7 32 bitte olmuyosa

    YanıtlaSil