online marketing Selfrightous Pb Hack: Selfrightous D3D WH & Hit-Damage ++ Release 04.01.2012

Ads

3 Ocak 2012 Salı

Selfrightous D3D WH & Hit-Damage ++ Release 04.01.2012

DLL And injector Download : http://uploading.com/files/1f97da7f/SelfrightousDH.rar/

Damage and hit %15 ++


Destek olmak isteyenler google hesabınız varsa aşağıdaki +1 tuşuna basınız...

**** Oyunu ilk açtığınızda bir odaya girip maçı başlatmadan hilenin ayarları ile oynamayınız...

Disabling anti-virus program, will reduce the risk of bugtrap.
(Antivirüs Programını devre dışı bırakarak Bugtrap riskini azaltabilirsiniz...)

Hileyi inject ederken, bilgisayar memory sinin nefes almasına izin verin. Oyunu başlatırken acele etmeyin, bir kaç saniye bekleyerek işlemlerinizi yapın. Aksi durumda Hile doğru pointer ı yakalayamıyabiliyor.

61 yorum:

  1. KRAL SENSİN AGA HASTASIYIZ :)

    YanıtlaSil
  2. hocam oyunu çalıştırgığım zaman çalışmıyor neden?

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşım, oyunu başlatırken iki mesaj kutusu alıyormusun?
    Birincisi DLL injected uyarısı...
    Diğeri Hack By Selfrightous uyarısı...

    Bunları almıyorsan, injecsiyonu başaramamışsın demektir. Adım adım ne yaptığını yazar mısın?

    YanıtlaSil
  4. şimdi önceden alabiliyordum ama artık uyarı veriyor injecsiyon ile Dll dosyasını birleştiriyordum ama artık virtualalloc uyarısı veriyor :S

    YanıtlaSil
  5. injetoru çalıştırdığım anda ERROR virtuallocex failed try again hatası veriyor :S

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşım, Şunları dene :

    Alt+Ctrl+Del tuşları ile Görev Yöneticisini başlat... Orada PointBlank.exe uygulaması varsa sağ tıkla sonlandır de.
    PointBlank düzgün sonlanmamış, ve bilgisayarında hala çalışıyor görünüyor. Sorun bu yüzden kaynaklanıyor

    YanıtlaSil
  7. hani eğer istersen uzat bağlantı yapabilirmisin tabi senşn işine engel olmassa :S

    YanıtlaSil
  8. ewet tekrar atmaya dewam ediyor :S

    YanıtlaSil
  9. Hocam ikinci mesajı vermedı olmuo hıle

    YanıtlaSil
  10. :) süperdi bu 30 dk.fazla gitti w7 64 bit başarılar (:

    YanıtlaSil
  11. abi şu bug beni deli edio ya yokmu buna çözümün :S herşey mükemmel çalışıo ama bug bitirio işi:(ama ynede takdir ediyorum emegine sağlık;)

    YanıtlaSil
  12. wh menu secenekler ac yazısı falan geldı gozukmuyor nasıl acıcam wall ı

    YanıtlaSil
  13. usta bi ct duzgun goremdık karakterler eksık haledıver sunuda hatta otomatık hs ayarla :D

    YanıtlaSil
  14. alp, menüyü kullanmak için yön tuşlarını kullanacaksın. sağ yön tuşu ile seçeneği açacaksın.İkinci mesajı vermiyorsa, dediğim gibi tekrar deneyin.

    YanıtlaSil
  15. Harika!!! Hocam teşekkürler.

    YanıtlaSil
  16. XP 323 Bit atmadı henüz. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  17. Usta, Çok güzel olmuş eline sağlık. Damage & hit ++ olayı ve izli mermiye bayıldım (:

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. dostum buda oyundan atıyor en fazla 2 dk sürüyo benim anlamadığım diğer yabancı sitelerden indirdiğim wh ler çalışıyor bunlar nie çalışmıyor bunu başarmanı heralde en çok isteyenlerden biri benim , eğer 1 hafta kadar çalışan yada güncelleme gelene kadar çalışan wh yaparsan sana yüzlerce üye bulurum bu da benden sana sözz lütfen başar ...

    YanıtlaSil
  20. S.a kardeşim. Öncelikle hilelerin sorunsuz çalışıyor. Birşey soracağım bu hackleri hangi kodlama diliyle yazıyorsun ? Ve hack yazabilecek kadar seviyeye kaç yılda geldin ? :)

    YanıtlaSil
  21. Yeni hile :D deneyelkim baklaım bi magnet + hs koymadın giti :D

    YanıtlaSil
  22. Programlama dilini soran arkadaşım;
    Injector Visual Basic, DLL ise C++ diliyle yazdım.
    Programlama merak işi. Biraz ingilizcen de varsa tonla kaynak var internette.

    YanıtlaSil
  23. Peki internetten bu c++'ı öğrenebilir miyiz tam olarak ?

    YanıtlaSil
  24. benhileciyim4 Ocak 2012 17:37

    dostum damage 115 olmuyor.acaba sağ altta yazmayıptamı 115 oluyo? keen eyes takılı

    YanıtlaSil
  25. kodlarını bizimle paylaşabilirmisin lütfen

    YanıtlaSil
  26. Kanka Denedim Bu Sefer Oldu Güzel Çalışıyor Gene Öbürkilerinden Daha Fazla Durdu Oyunda Bi Yarım Saat 1 Saat Durmuşutr Süper :)

    YanıtlaSil
  27. Hack By Selfrightous uyarısı gelmiyor kardeşim ya bi yardım edin lütfen.

    YanıtlaSil
  28. Damage %15 artıyor demek, HP artıyor demek değil. Karşıya verdiğin hasar 20 ise 23 oluyor demek

    Hack By Selfrightous Uyarısı gelmiyor diyen arkadaşım; Win7 veya Vista kullanıyorsan injectoru sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştırman lazım. Ayrıca, dediğim gibi işlemleri arka arkaya yapmak yerine bilgisayarına nefes aldırarak ve injectore pointer yakalama fırsatı vererek uygularsan düzeleektir.

    YanıtlaSil
  29. OwYeaa;
    HackShield ı kesin bypass edecek bir şey üzerinde çalışıyorum. Hileden ayrı olarak paylaşacağım onu inşallah.
    Ama sevindim ilerleme olduğuna :)

    YanıtlaSil
  30. kardeş saolasın çalıştı bu bazen bug hatası veriyo olur o kadar millet hileli oynamasa biz de tamah etmezdik sayende eşit oynuyoruz

    YanıtlaSil
  31. aynen o bypass olayı baya iyi olur ya =)

    YanıtlaSil
  32. :) pointin kralı bu işi çözcen sanırım hadi kolay gele merakla takipteyis :)

    YanıtlaSil
  33. Yönetici olarak çalıştırmama ve çok kez denememe rağmen bi türlü yakalayamadı aktif olmadı. DLL injection succesfull diyor ama yukardaki arkadaşın dediği gibi "Hack By Selfrightous" gelmedi.

    YanıtlaSil
  34. Kardeşim BugTrap oluyor. 10-25dk da.. Ne önerirsin ?

    YanıtlaSil
  35. Kardesim cok saol hilen gayet güzel çalışıyor. Kaç saattir luxtayım ne bir hata verdi ne oyundan attı. Tek problemim var. Teror olunca ct lerde 2-3 kişiyi gorebiliyorum. Ct olunca ise hiçbir sıkıntı yok.

    YanıtlaSil
  36. Kardeşim şu bombalardan çıkan patlama efektleri olmasaydı çok iyi olurdu umarım bidahaki hackinde düzeltirsin

    YanıtlaSil
  37. Hocam birde şu dosyaları www.sendspace.com gibi bekletmeyen ard arda download edebilen sitelere yüklersen çok sevinirim. :)

    YanıtlaSil
  38. he bu arada arkadaşın dedi gibi virüs prg. kapayın yada taranmayacaklar listesine alin baya etkisi oluyor

    YanıtlaSil
  39. Paşam ya şu download linklerini başka bir siteye koyamazmısın ??

    YanıtlaSil
  40. Rapidshare.com 'a upload eder misin ?

    YanıtlaSil
  41. Merhaba,

    Hack gayet güzel gözlemlediğim + ve - leri yazmak istedim...

    + Mermi izi
    + %15 dmg
    + ct lerde sorunsuz
    + menü arada bir kaybolduğu için kapatıp hile yokmuş gibi küfür edenleri ss alabiliyorum(kaybolma sıklığı daha düşük sürelerde olursa sevinirim.)

    - terör de 0 karakter görünüyor
    - bomba patladığında çıkan efect den dolayı adamlar görünmüyor
    - karaktere yaklaşınca ya da zoom açınca adamı göremiyorum
    - ilk seferle sonraki seferler aynı sürede çalışmıyor heralde oyun bi yerlere kayıt yapıyor
    ilk sefer 15 - 45 dkk arası
    2. sefer 10 -15 dkk arası
    3. sefer 5 - 10 dkk arası
    ve artık lobideyken bugtrap çıkıyor system32\d3d9.dll den kaynaklı görünüyor hata yani hack :D

    görüldüğü gibi - ler + ları götürüyor yani sonuç nötr :)

    dileğim - leri azaltıp + larını çoğaltman

    bi arkadaşın merakı üzerine bende de oluştu bunu sorma isteği
    hangi dilde yazıyorsuna cevap olarak c++ demişsin ve ingilizcen varsa kaynak bol demişsin

    tekeline çomak sokmayacaksak eğer hangi dal altında bu konu işleniyor açıklarmısın ?
    mesela pointer kontrolünü bilmezsek olmaz ama o pointerlara ne işletecez yani değil mi ?

    YanıtlaSil
  42. Mysterious; Teşekkürler...
    Eksiler :
    - Terorde sııfır karakter : Yeni sürümde bir karakterin sadece kaskı olmak üzere, diğer karakterler full görünecek
    - Bomba patladığında çıkan efect yeni sürümde yok
    - Karaktere yaklaşınca ya da zoom açınca karakter renklendirmesi sorunu daha sonra giderilecek
    - Oyundan atma süreleri... Bu biraz da bilgisayarınızın memory kullanımı ile ilgili, yani bilgisayar çalıştıkça memory register leri doluyor. Çakışmalar başlıyor.

    Oyundan atma hilenin fix yemesinden değil... Maalesef Bugtrap memory de çakışmaları yakalıyor. :( Düşük ram li bilgisayarlarda atma olayı bu yüzden daha sık rastlanır oluyor.

    YanıtlaSil
  43. Öncelikle vakit ayırıp bu işlere eğildiğin için ve her yoruma titizlikle cevap verdiğin için sana teşekkür ederim.
    Önceki yorumlarda kardeşinin ısrarıyla bu işlere başladığını belirmiştin yanılmıyorsam iyiki kardeşin başının etini yemiş ve sen burdasın :)

    Ayrıca az önceki konunuda gördüm hook açıklamaların için sağol.
    Herkes (ben dahil) bu işlerin kolay olduğunu sanıyor söylediğin gibi bilgi zeka ve sabır işi.
    önceki yorumumda amacım senin bilgini sorgulamak değildi inşallah yanlış anlaşılmamışımdır.belki bir kapı açarsan o kapıdan ilerleyebilecek birileri çıkar ve sana yardımı dokunur herkesin bir konuya bakışı farklıdır senin gördüğünü ben göremem belki ama benim gördüğümü sen göremezsin bu işlere kafa yoran birden fazla olursa birbirinizin eksiklerinizi tamamlarsınız diye düşünmüştüm hataları ve eksikleri çabuk kapatmak açısından.

    çok uzun yorumlar yazdığım için özür dilerim okuması ve cevaplaması gerçekten yorucu oluyor ama napalım programlama bir derya sonuçta hackler de 1 günde ortaya çıkmıyor.

    toparlarsam...

    çalışmalarından olumlu sonuçlar alırsın ve sana yardım edebilecek bir kişi çıkarda yükün hafifler inş.

    Herşey için Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  44. kardeşim link yokmu verdiğin injektör programını yapıncamı açılıyor

    YanıtlaSil
  45. Yeni sürüm için bi tarih verebiliyor musun ?

    YanıtlaSil
  46. Ben teşekkür ederim Mysterious....

    Yeni sürümü soran arkadaşım; yenisi hazır. Optimum hale getirmeye çalışıyorum. Bu akşam yayınlarım. Menüsüz olacak, wallhack tek tuşla açılacak.

    Link soran arkadaşım; Link konunun en başında göremedin sanırım?

    YanıtlaSil
  47. Kardeşim çalışmalarını takdir ediyorum bazı hataların var insanlık hali doğaldır.. AVM-HOSPİTAL-BLOW CİTY gibi haritaların bazı yerlerine gelince ekran kıpkırmızı oluyor acaba bunun nedeni nedir.. Benden kaynaklanan bi problemmidir.

    YanıtlaSil
  48. Süper paylaşım teşekkürler dostum..
    (..Üyelik deneme..)

    YanıtlaSil
  49. Win7 32 bit kullanıyorum hile sorunsuz çalışıyor ancak oyunda 2-3 round sonra atıyor...yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  50. Nerde hata yapıyorum anlamadım. Eski wh leri çalıştırıyordum kullanıyordum şimdi hile etkinleşmiyor yönetici olarak çalıştırıyorum yine olmuyor. oyunu da aynı şekilde. dediğin gibi yormadan yavaş yavaaş yapıyorum kaç kere denedim olmadı. sadece DLL injection mesajı geliyor diğerleri gelmiyor :(

    YanıtlaSil
  51. twk bugtrap vermeden caliwiyo))
    "Mark"

    YanıtlaSil
  52. Bu arada hack download linkini bekletmeyen herhangi bir siteye(mediafire,ziddu,sendspace,2shared vs.) upload edersen çok çok memnun olcağız. :)

    YanıtlaSil
  53. Arkadaşlar yorum yaparken isminizi yazın. Sorun yaşıyorsanız İşletim sisteminizi de yazın.

    YanıtlaSil
  54. http://www.forumexe.com/frm/point-blank/115064-point-blank-d3d-hack-06102011-a.html

    senin hileleri burada paylaşıyorlar panpa sen misin bu yoksa?

    YanıtlaSil
  55. bn hiç hata filan almıorum,gayet güzel açılıo snn anlattığın gibi 2 yazı da gelio succesfull filan ama çalışmıo yine de,menü filan da gelmio yön tuşlarına filan bastığımda

    YanıtlaSil
  56. Abi injectoru acıyom .dll seciyom launcherden giriom inject succes diyo bazen hata veriyo giriom olmuo

    YanıtlaSil
  57. Yardım bulsan abi Win xp 32 bit :S

    YanıtlaSil
  58. s.a master ben bugtrap hatası alıyorum nasıl düzeltebilirim ?

    YanıtlaSil
  59. Hileyi paylaşan paylaşsın sorun değil :)
    Nasılsa o paylaşılan bugünkü hileden sonra yarın çalışmaz hale gelecek. Yarın hile out of dare uyarısı alacaklar ve açılmayacak...

    Arkadaşlar birazdan yeni sürüm yayınlıyorum.

    YanıtlaSil
  60. @Hileyi paylaşan paylaşsın sorun değil :)
    Nasılsa o paylaşılan bugünkü hileden sonra yarın çalışmaz hale gelecek. Yarın hile out of dare uyarısı alacaklar ve açılmayacak...

    Taklitler aslını yüceltir kardeşim. :) Helal olsun sana

    YanıtlaSil
  61. İNDİRİLMİYO

    YanıtlaSil