online marketing Selfrightous Pb Hack: 13/01/2012 Release Selfrightous PointBlank WallHack

Ads

13 Ocak 2012 Cuma

13/01/2012 Release Selfrightous PointBlank WallHack

DLL and injector Download : http://uploading.com/files/15f54cbc/Selfrightous.rar/
Alternatif Link : http://www.uploadic.com/kgb76g4ahzc6


Bugtrap hatası alan arkadaşlar; aşağıdaki rar arşivini indirin; içindeki DLL dosyalarını olduğu gibi PointBlank klasörü içine yapıştırın. Eskilerinin üstüne kaydedin...
Download :http://www.uploadic.com/lo78ggsv2zxu

How to use :






Önceki fixlenmişti arkadaşlar. hook fonksiyonunu ve değişken isimlerini tek tek değiştirdim. Renklerde de biraz değişiklik yaptım.

3 Bilgisayarda denenmiştir.

34 yorum:

  1. bu da atıyo =( win7 32 ama sağol genede ellerine sağlık kişiye özel wall ı bekliycez artık

    YanıtlaSil
  2. oyundan atıyor luxville tdm'de mi çalışıyor sadece?

    YanıtlaSil
  3. knk helal sana ben bagss dün elektirikler gitti giremedim k.bakma haberin olsun yakında yeni char bulcam sana:)

    YanıtlaSil
  4. Çok Teşekkürler Kardeş, hilelerini çok beğeniyorum. Sorunsu çalışıyor bende win7/64

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler. Emeğine sağlık. :) Dragula'da iyi gitmiş arka müziğe. :)

    YanıtlaSil
  6. Adminim ne zaman halledicez şu team viever işini dün söylemiştinde?

    YanıtlaSil
  7. selfrightous çok teşekkür ederim bu hile çok işe yaradı şu ana kadar yaptıklarından en uzun bu dayanıyo win764bitte sanırım rengi yeşil gösterdiği için atmıyo

    YanıtlaSil
  8. Bende neden çalışmıyor 2-3dk ya atıyor.WindowsXp/32Bit ?

    YanıtlaSil
  9. Win7 64Bit Atıyor :( GAMER Gibi Bende Kişiye Özel Bekliyorum :) Genede Emeğine Sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Sinan, teamviwer verirsen bağlanırım hemen.

    YanıtlaSil
  11. hocam bu kadar çabuk olman verdiğin sözü tuttuğunun garantisidir. tebrik ederim

    YanıtlaSil
  12. Kardes aynı isimde 3 gün önce indirdim dll inject ediyom sağ alttaki kutu doluyo fakat ortada dolan kutu acılmıyo .

    YanıtlaSil
  13. Alternatif Upload Linkleri Koyarmısın Uploading te sorun yaşıyorum

    YanıtlaSil
  14. Alternatif Link eklenmiştir arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  15. selfrightous başka bi siteye upload edebilirmisin lütfen....
    indiremiyorum sorun çıkıyor

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. bugtrap sorununu nasıl çözebilirim..

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. bendede aynısı oldu hiç bişey demeden oyun kapandı win7 64bit.saygılar..

    YanıtlaSil
  20. @Selfrightous
    Kişiye Özel Hack Gelicekmi?Gelicekse Nezaman Gelicek Öğrenebilirmiyiz.

    YanıtlaSil
  21. Legendary Veysi her ikisi de C dili. Hemen hiç fark yok ki...

    YanıtlaSil
  22. Yasin, kişiye özel WallHack gelecek, istek olursa. Bu hafta sonu inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben istiyorum lutfenn bu hafta olsun nerden iletisime gecicez soyle geciyim

      Sil
  23. selfrightous 5 dk sonra bugtrap verip oyundan atıyor... bi çözümü varmıdır?

    YanıtlaSil
  24. bu kişiye özel wallhack ne oluyor?

    YanıtlaSil
  25. Helal selfrigtous hile tıkır tıkır çalışıyor sağol

    YanıtlaSil
  26. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  27. emeğine sağlık güzel olmuş , ben xp 32 bit kullanıyorum buna uygun wall yaparmısın ? bide Selfrightous sen o gün memory hack ten bahsetmiştin bizler bunu kullanabilirmiyiz ben denedim olmadı beceremedik kardeş bunun nasıl olduğunu anlatırmısın ? :):) yakında heralde senden c++ dersleri alcaz :) yoksa biz beceremiyoz hocam :)

    YanıtlaSil
  28. kardeş bişey sölüycem lütfen sayfada ingilizce sözcükler kullanma dilimize sahip çıkalım merak etsinler bu ne demek diye bence

    YanıtlaSil
  29. Ben İstiyorum Tabikide Bana Özel Atmayan Bişey Ücreti Benim İçin Fark etmez :(

    YanıtlaSil
  30. benimde olmuyor yardım edermisiniz lütfen

    YanıtlaSil
  31. bende kisiye ozel vh istiyorum iletisime gecebilirim

    YanıtlaSil
  32. bende yoluyordu sindi yolmuyor

    YanıtlaSil
  33. selfrightous, dll dosyasını yanlışlıkla adope de aç'ı tıkladım öyle kaldı injekte edemiyorum nasıl düzeltecem

    YanıtlaSil