online marketing Selfrightous Pb Hack: 17/01/2012 Release D3D WallHack

Ads

17 Ocak 2012 Salı

17/01/2012 Release D3D WallHack

Download hack : http://uploading.com/files/18bf7172/SelfrightousHack7.rar/
Link updated.

Menü fix sorunu çözülmüştür... oyun srasında menüyü ve antivirüsü kapatma zorunluluğunuz yoktur...
How to use :
1. Start PbLauncher
2. Start SelfrightousHack
3. Wait for load all modules.
4. Start Game..
5. wait for "Hck ok" message. if not try it again...


Arkadaşlar bu kez sabahtan beri 3 değil 6 bilgisayarda denendi. Daha öncekileri atan bilgisayarlardan birinde denendi. Atma sorunu tamamıyla çözülmüştür. CT Chams sorunlarının bir kısmı devam etmektedir. Ct olarak oynamanızı öneririm.

25 yorum:

  1. Harikasın dostum. 15 dk oldu daha atmadı... denemeye devam edip sonuçlarını yazacağım

    YanıtlaSil
  2. 55 dk oldu :) boşuna kral demiyorum sana.

    YanıtlaSil
  3. Adam king diorum.

    YanıtlaSil
  4. denicem..bende atmicaksa hic kimsede atmaz:D

    YanıtlaSil
  5. Mehi93;

    Senin, Mysterious un ve OwYeaa nın denemesini ve sonuçlarını gerçekten merak ediyorum :)

    Dediğin gibi sizde atmazsa hiç kimsede atmaz zaten...

    YanıtlaSil
  6. 1 buçuk saat oldu....

    YanıtlaSil
  7. Heycanlandım :D Hemen deneyelim :D

    YanıtlaSil
  8. Selfrightous seninle iletişime geçmek istiyorum. Vh aimbot yaptıracağım sana ücrette anlaşabilirsek tabi ki :) İletişim bilgilerini paylaşırsan sevinirim.

    YanıtlaSil
  9. Gardaşben dediklerinin aynısını yapıyom virüs programı sorun da vermiyor amma point blank.exe çalışmayı durdurdu diyo sonra bug trap geliyor ardından sonra masaüstünde bi hata geliyor pointblak.exe disk yok diye napacağız

    YanıtlaSil
  10. Kralsın 1 buçuk saat sonra attı Selfrightous kingsin :DDD
    Bi de aimbot ghost onehit falan yapsan süper olcak

    YanıtlaSil
  11. atmazsa var ya çükünü kızlar kemirsin:)) sen uğraşıyon ya ben buradan sana onun için bile teşekkür ediyorum sağolasın kardeşim

    YanıtlaSil
  12. attı kardeş,im olsun kızlar yine yesin çükünü

    YanıtlaSil
  13. Bu arada hacklerde sorun yaşamamak için hangi işletim sistemini önerirsin ? Şuan sistemim XP

    YanıtlaSil
  14. Bende Atıyo Kanka :D Daha Bir Odaya Giremeden Attı :D

    YanıtlaSil
  15. Bide aimbot cikarsana :( Lütfen

    YanıtlaSil
  16. Öncelikle teşekkürler ve birde şu ct chams sorununuda halledersen çok sevineceğim ct olmaktan sıkıldım Sonsuz teşekkürler

    YanıtlaSil
  17. İlerleme var 30 dkk civarında dayandı

    bir daha deneyeceğim şimdi tekrar yorum atacağım...

    YanıtlaSil
  18. Korktuğum başıma geldi yine aynı senaryo...

    ilk sefer 15 - 30 dkk arası dayanıyor süre tutmadım ama yaptığım maç sayısından yola çıkarak 30 civarı yazmıştım neyse

    2. sefer 10 dkk bu sefer süre tuttum saat 9 00 da girdim oyuna 9 10 geçe direk attı bugtrapsız

    YanıtlaSil
  19. point blank çalışmayı durdurdu deyip oyundan atıyor... ne yapıcam ya bi yardım etsen self...

    YanıtlaSil
  20. Kardşm bu sürümün oyundan atmadı beni. Yaklaşık 4 saattir oyundayım. Artık sıkıldım da cıktım :D. Yeni ve değişik hilelerini bekliyorum. Özel olarak yaparsan da ücret vermeye hazırım.

    YanıtlaSil
  21. runtime error 339 hatası alıyorum... ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  22. Buda süper ama aım beklıyoruz 1 gün bile olsa :)

    YanıtlaSil