online marketing Selfrightous Pb Hack: Special for saturday... Selfrightous d3d WallHack

Ads

14 Ocak 2012 Cumartesi

Special for saturday... Selfrightous d3d WallHack

Arkadaşlar sizden ricam hack i deneyenler başarılı ya da başarısız olsalar da yorum olarak iletsinler... Hacki geliştirmemde bu yorumlarınızın bana faydası çok oluyor...

"Hck ok uyarısı alamayanlar için link yenilenmiştir."

Download : http://uploading.com/files/9emf932d/SelfrightousHack3.rar/

Alternatif Link : http://www.uploadic.com/u95yuguy8hon


How to use :
1. Start PbLauncher
2. Start SelfrightousHack
3. Wait for load all modules.
4. Start Game..
5. wait for "Hck ok" message. if not try it again...


Arkadaşlar bügüne özel wallhacktir.  Bugtrap vermeyecektir. ama nadir de olsa bugtrap vermeden atan bilgisayarlar olursa, antivirüs programlarını kapatmayı ve çalışan bütün uygulamaları kapatıp bilgisayar belleklerini zorlamamayı denesinler...


Fixlendiğinden değil, ram (bellek) yetersizliğinden atabilir.


3 ayrı Bilgisayarda deneyip yayınlıyorum hackleri.


Eğer "hck ok" mesajı almazsanız tekrar deneyin...
İyi oyunlar...

51 yorum:

  1. sekfrightous arkadaşım bnde w.h yapıyorum herşey tamam ama oyuna girdiimde işe yaramıo seninle iletişime geçmek istiorum bna yardım cı olurmusun

    YanıtlaSil
  2. @Selfrightous

    Rica Etsem Upload Ederken İki Farklı Yere Upload Edermisin Sorun Yaşıyorumda

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşım msn ya da teamviewer verirsen yardımcı olurum.

    YanıtlaSil
  4. Trojan Var Bunun İçinde
    İsmi TR/Dropper.Gen5

    YanıtlaSil
  5. abi bana yardım etcen mi 2 gündür seni bekliyorum?

    YanıtlaSil
  6. facebook tan görüşşsek

    YanıtlaSil
  7. facemi wersem olurmu yani
    ikiside yüklü deil de

    YanıtlaSil
  8. trojan var diyen arkadaşım....Dün de bahsetmiştim o konudan. DLL injection metodunu zararlı yazılım olarak gören antivirüsler var maalesef....

    Hilelri kendim kodluyorum virüs/trojan yoktur.

    Olsa zaten senin yrumunu paylaşmam ve açıklama yapmak zorunda da kalmam.

    Sinan dün de cevsap vermiştim. TeamViewer vermen lazım.

    Burad paylaşmam merak etme, teamviewer id ve şifreni.

    YanıtlaSil
  9. Kralsın dostum, bu kez hiç atmadı bende. Gittikçe geliştiriyorsun.

    sadece neden cumartesi ye özel onu anlamadım.

    YanıtlaSil
  10. Arkadaşlar facebook tan nasıl yardımcı olabilirim ki?

    Cumartesi ye özel olması, kodları yarın değişecek olmamdan ve bu hack i kişiye özel hale getirecek olmamdan kaynaklanıyor.

    YanıtlaSil
  11. bna ozel hayrına yaparsan sana yardımcı olabilirim

    YanıtlaSil
  12. Yardımcı olabilirim derken hangi konuda yardımcı olacaksın?

    :))))

    YanıtlaSil
  13. Adamsın kardeşim. Ellerine emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Hack injekte olyo ama hack on yazmıyo oyundada menü gelmiyor

    YanıtlaSil
  15. @Selfrightous
    2-3 Dk sonra Atıo Virüs Programı nı kapattım yine denedim tkrr attı 5 dk içinde ne yapmam gerek iletişime geçmek istiyorum msn adresini paylaşırsan olabilir yada ben verim sen ekleyede bilirsin
    yasin.1997@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. Yükleniyor fakat sonra hck ok uyarısı gelmiyor :S 3 kez denedim olmadı :(

    YanıtlaSil
  17. selfrightous, kardeşim hacki açarken yönetici olarak açtım hack inject falan dedi ama menü gelmiyor insertle falan oluyoda dememişin anlamadım bi el at lütfen cevap bekliyorum

    YanıtlaSil
  18. Arkadaşlar "hck ok" uyarısı gelmiyorsa tekrar tekrar deneyin...

    Sinan kardeşim bilgisayarına yüklediğim şey ile sorunun çözülmüştür umarım, bilgilendirirsen sevinirim.

    YanıtlaSil
  19. İki uyarı gelecek... birincisi İnjected uyarısı, diğeri Hck ok uyarısı...

    YanıtlaSil
  20. Cpu : T9600 2.8 6mb cache
    Ram : 4 GB DDR3 1066
    OS : Windows 7 Ultimate 64 bit
    AV : Hiç kurmadım yeni formatladım
    İntel Chiset güncelledim, nvidia 268.62 son sürüm directx güncel .NetFramework 3, 3.5, 4 hepsi yüklü Comctl.ocx mscvr100 gibi dll leri barındıran dll silsilesi yüklü verdiğin pb orj dll leri yüklü vs

    Sonuç: 5 dakika dayandı...
    Not:Kişiye özel yaptığında şayet almış olursak 5 dkk mı dayanacak ?

    YanıtlaSil
  21. İlk Önce SelfrightousHack.exe yi açın yüklesin sonra pb launcher'i açın Öyle Olur. Bende Bile Atmadı Süpersin :D

    YanıtlaSil
  22. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  23. Hile güzel eline sağlık Ama 1 Bölümü bitirmeden Oyundan atıor Hata werio neden acaba yardımcı olrmsn?

    YanıtlaSil
  24. Bende hile hiç atmadı sabahtan beri. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  25. Eyvallah kardeşim, tamamdır.İnşallah atmaz.. !

    YanıtlaSil
  26. Legendary Veysi "hck ok" mesajı alamayanlar için linki yeniledim.

    Sinan'a yüklediğim şey, onun bilgisayarı ile alakalı bir şey idi. henüz sorununun çözüldüğünü teyit edemedim Sinan ın da... cevap bekliyorum ondan.

    Arkadaşlar bu arada indiren kişi sayısı 3 buçuk saatte 292 oldu. rekora gidiyor ...

    YanıtlaSil
  27. admin ben bu hileyi açtım sonra da point blank ı açtım tam açılırken oyun uyarısı geliyo
    düzgün çalışmıyo diyo admin lütfen bir cevap ver

    YanıtlaSil
  28. İsimsiz arkadaşım,

    Aldığın hatayı daha açık yazar mısın?

    ALT + CTRL + DELETe tuş kombinasyonu ile Görev yöneticisini açıp, "İşlemler" Sekmesi altında "PointBlank.exe" varsa onu sağ tıklayıp sonlandır.

    YanıtlaSil
  29. admin yeni link sorunumu çozdü teşekkürler
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  30. Oyunu Başlatmayınız Diyor.Oyle Kalıyor.Oyunu Başlatabilirsiniz Diye Yazı Gelmiyor.Oyunu Başlatıyımmı Yinede ?

    YanıtlaSil
  31. admin oyuna giriyor senin hile gözüküyor ıd şifre yerine gelince o hile yazıları kayboluyo

    YanıtlaSil
  32. Oyunu başlatayınız yazısı kalkınca oyunu başlatabilirsiniz... yine de 4-5 sanye bekleyip öyle başlatın.

    Kullanıcı adı ve Şifre giriş yerinde yani login olurken, menü kaybolur, ama geri gelir oyun başlayınca.

    YanıtlaSil
  33. admin bu hilede ct nin yarısı gözükmüyo bide pcde herşeyi kapattım virüs programı yok zaten ama yinede maçın yarısında atıyor

    YanıtlaSil
  34. calisssssssssssdiiiiiii..Ama kardes bende kasio ya:D.

    YanıtlaSil
  35. Muhteşemsin dostum 2 saat oynadım hiç atmadı şimdi hack ok uyarısı gelmiyodu yenisini indiriyorum süpersin. TAYGUN

    YanıtlaSil
  36. Kardes Sen oyle bi w.h yapki hem acmak hem kapatmak olsun..bende w.h acildikda kasio..Kapandikda kasmio

    YanıtlaSil
  37. SA
    Şimdi ben senni injektörle yapınca 2-3 kere denemem gerekio
    başka injektör kulanınca 1. denemede Hack ok hatası veriyo ve işliyo :) injektör yenilermisin :)

    YanıtlaSil
  38. Oto hs var galba h.ackde bi öncekini diyorum :) güzel ama çok az hs gende atıyorum :/ ve yabancı bi hack menüsünde damga h.acki kendin ayarlıyodun resminde gördüm .) 201 felandı :) öle ayar yapa bilceğimiz bi h.ack koya bilirsen çok emeğin geçmiş olur + yüksek sıçrama da süper gider :/ Lütfen sırf bu kadarla küçük kalmasın d3d menüsü :) Şimdiden çok teşekür ederim :)

    YanıtlaSil
  39. Kardes calısıyo fakat bugtrap hatası vermeden atıyo ve benim pc boyle bi oyunda zorlancagını sanmıyorum win7x64bit işlemci i7 6gb ram var boyle bir oyunda zorlancaksa pc cope atmam lazım :)

    YanıtlaSil
  40. hack çok iyi olmuş otomatiik olması iyi ama bugtrapsiz atıyo hemen.

    YanıtlaSil
  41. Hocam indiriyorumda 82de kaldı çok a z

    YanıtlaSil
  42. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  43. Arkadaşlar işlerim dolayısıyla bugün ve yarın pek giremeyeceğim bloga... bu gece saat 12 den sonra bu başlıktaki hile çalışmaz hale gelecek.

    Yenisini yetiştirmek için elimden geleni yapacağım bu geceye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selfrightous abi bi yardımcı olabilirmisin lütfen... sorun çıktıgında buraya yazıyorum fakat bi cevap alamıyorum....biliyorum herkese yardımcı olmaya çalışıyorsun bu yüzden hakkını yiyemeyiz.... hack çalışıyor uyarıda geliyor... oyuna girdiğimde 2 dakka sonra point blank çalışmayı durdurdu hatasıyla masaüstüne dönüyorum. bunun bi açıklaması veya çözümü varmıdır?

      Sil
  44. Hck ok uyarısı gelmiyor oyunu açtıktan sonra yanıt vermiyor diyor injector :(

    YanıtlaSil
  45. BENDE PBPATCHER ACASAM UND DANN SORNA SelfrightousHack:EXE ACASAM HATA GELIYOR :(

    YanıtlaSil
  46. Yılmaz hile kullanmadığında da hata alıyor musun? Dünkü hilede o hatayı alıyor muydun?

    Lost; Her denemende aynı sonucu mu alıyorsun?

    Bu Injector biraz farklı çalışıyor. Sana bu gece yayınlayacağımı önereceğim o halde. Senin aldığın hatayı ilk kez duyuyorum.

    YanıtlaSil
  47. Veysi; Tamam bu şu yeni sürümü yayınladıktan sonra bakalım istersen...

    YanıtlaSil
  48. Bana Bi Hile Hakkında Yardımcı Olurmusun Selfrightous

    YanıtlaSil