online marketing Selfrightous Pb Hack: Selfrightous FullHack hakkında.

Ads

1 Şubat 2012 Çarşamba

Selfrightous FullHack hakkında.

FullHack videosu :



Arkadaşlar fullhack te sona yaklaştım. Menüyü hazırlama aşamasındayım. Ardından bütün işletim sistemlerinde denenecek ve burada paylaşacağım.

Şu anki hali ile videosu yukarıdadır.

Bu hafta sonuna yetiştirmeye çalışacağım. Şimdilik Türkiye server larında çalışacak.

FullHack Özellikleri :

1. Düşman oyuncu isimleri
2. Düşman HP
3. Aimbot
4. AutoHs (%80)
5. OneHit (İlk sürüme yetişmeyebilir)
6. NoRecoil
7. NoSpread.
8. Weapon Hack (Silah özellikleri değiştirme. İlk sürüme yetişmeyecek)

50 yorum:

  1. Hacı hile güzelde şu yeni sürüm bedava hacki paylaş yha hck ok olmuyor ltfen şunu bi güncelle xpde çalışmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aga ltfen hileisz kaldık :S ya da yeni dllli paylaş public hack çalışmıyor

      Sil
  2. Helal olsun kardeşim :) Parayla mı satacaksın ? Birde atma olacak mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz karaar vermedim. Atma olmaz. Onun için çalışıyorum zaten.

      Sil
  3. Public hack sorunsu çalışıyor hala... Sorun senin bilgisayarındandır.

    Yine de istersen Public hack in dll ini paylaşayım öteki konuda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çalışıyormu ?

      Sil
    2. Dğer konuda publick hackin dll dosyasını paylaştım. onu dene

      Sil
  4. self abi sen harikasın. bence en iyi ücretsiz hile yapan kişisin. böyle karşılıksız çalışan kişiler az bulunur. 2 gün önce yayınladığın hile 50 dk dayanmıştı ama o fixlendi ne yazıkki. yinede olsun. yeni hileni sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Güzel Çalışma Olmuş :) İnşallah Bende Atmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimsede atmayacak inşallah :)

      Sil
    2. İlk Temennim O İnşallah Dediğin Gibi Olur , Zaten Sorunsuz Çalışırsa Direk Kişiye Özel Alıcam :)

      Sil
  6. self abi 31 ocak 2012 günü yani dün ki hile virus programı kapalı olup menüyü çok açmasam da oyundan hiçbir hata vermeden bir süre sonra atıyor. ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  7. Allah senden razı olsun gene döktürmüşssün bileğine sağlık

    YanıtlaSil
  8. kardes MSNI ni vere bilirmisin arkadaslik yollicam

    YanıtlaSil
  9. İns. bugtrap vermez güzel çalışma. 31 ocakta çıkan self. wall hack bugtrap veriyor bypass hs olmasına rağmen. Neden? :)

    YanıtlaSil
  10. Umarım parasız olur PB de hiç oto hs kulanmadım :(

    YanıtlaSil
  11. Abi biraz açsan hileyi aimbot filan ney .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeş videoya bakarsan dikkatlice anlarsın. orada aimbot + AutoHs çalışıyor.

      Sil
  12. İnş parasız olur admin . Gerçekten sen parasız iş yapanlarda en iyisisin. Auto Hs %80 vay be hs ler sonunda 50 lere çıkıcak :)

    YanıtlaSil
  13. selfi ne olur paraisz olsun hay,tmada ilk kez pbde aim kulancam lutfen ya ):

    YanıtlaSil
  14. kardeşim cok guzel hacklerin ama hacksiz kaldık biraz acele etsen çok sevinirim :) kolya gelsin

    YanıtlaSil
  15. kardeşim ben ilk günden beri takip ediyorum ama beni bazen bugtarp le bazen bugtrapsiz atıyor bir ara müsait olursan tw versem bi bakabilir misin ya da ankarada isen istediğin zxaman getirebilirim bilgisayarı yanına. dxt gaming clean file programı ile de denedim atıyor maalesef:((

    YanıtlaSil
  16. kardes nolur benim sorunumu coz.hck ok demiyor..team wiwer vermek istiyorum MSNI ni ver arkadaslik yolliyim yaw

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlar siz msn adreslerinizi yazın ben sırayla yardımcı olmaya çalışıyorum. Yetişebildiğim kadar ama.

      Sil
  17. Çok güzel sabırsızlıkla beklıyorum abi :)

    YanıtlaSil
  18. Admin Yaklasık Kaç Güne Gelir ?_? ...

    YanıtlaSil
  19. kardeş benim üstüme enzemi bilimiorum ama bence bu hıleyi senini berilediğin bi gün siteye koy seni hergun takipçilerin onu indirir ama hileden hileye siteye ziyaret edenler bunu kaçırırlar bu siteye hergün ziyaret edenler vermen en iyisi bence belirlediğin bi gün koy siteye akşama doğru geri kaldrı sonra parayla satmaya başla

    YanıtlaSil
  20. oto hs istemeyenler ne yapacak dostum?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oto hs özelliğini açmazsın diğerlerini açarsın

      Sil
  21. Yha bu yaptıgın hackler konusunda acıklayıcı olabilir misin bende yazmak istiyorum fakat derslerınde pek de birşey yok :D

    YanıtlaSil
  22. Hack is out date.http://d3dhack.blogspot.com/
    diye bi hata alıyorm hack'ı acınca çözümü nedir??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hack fixlenmiştir kardeşim :) Yeni sürümü indirip aynı yerden devam edebilirsin.

      Sil
  23. hs oranını düşürsen olmazmı abi 80 çok fazla oyun biraz kötüye gider :)
    aa bide şu hileleri günübirlik deilde 2 günlük fln yapsan olmazmı abi ya gece bi giriorm hile deaktif :)

    YanıtlaSil
  24. mükremin çıtır2 Şubat 2012 02:48

    adamın hasısın. inşallah atmaz.

    YanıtlaSil
  25. Hack is out date.http://d3dhack.blogspot.com/ demmekki full hackın bittiğine denk gelıo

    YanıtlaSil
  26. self abi paralı olursa ilk müşterin benim ona göre :) bu arada self abi çok yoğun olduğunu düşünüyorum.bu yüzden sorulara çok bakamıyorsun galiba. benim tavsiyem bikaç yardımcı bulmandır.

    YanıtlaSil
  27. ne zmn yayınlayacaksn 3 gözle bkliorz :)

    YanıtlaSil
  28. hafta sonuna kadar w.h sizmı kalcas :S keşke dier hileyi hala çalışır halde bıraksaydın

    YanıtlaSil
  29. elıne saglık krdesım ama bence paralıyap yoksa 1 hafta dayanmaz fıxlenır emegıne yazık olur bırde sana nerden ulaşabılırım

    YanıtlaSil
  30. Kardeşim bu hack nezaman Sayfada Olcak Admin
    Eğer 2 saat boyunca atmazsa senden alıcam bunu özel olarak
    aldemir_tugay@hotmail.com eklersen sevinirim...

    YanıtlaSil
  31. selfiii fulhacki koy aritk ya bitti obur hackın suresi

    YanıtlaSil
  32. Allah razı olsun Selfrightous bıkmıstım artık bu oyundan su ng lı artısler yuzunden süpersin !

    YanıtlaSil
  33. yenisini niye koymadın

    YanıtlaSil
  34. aga bu hack de atma sorunu varmı ???

    YanıtlaSil
  35. ne zaman cıkacak artık sıkıldık

    YanıtlaSil
  36. Self. Kardeş bu hile diger forumlara yayılmasıın . Biz seni hergün takip ediyoruz.Bize biraz indirmli sat ama hack
    parayla olsun kardeşim , bunda emeğin var . Mesela hacki 5 tl satacaksan bize 3 tl sat ama yine parayla sat . Bu siteden en az 20 kişi alır 20x3=60 dışardanda 5 kişi felan alsa 5x5=25 60+25=85Tl parayı kırarsın knk .

    YanıtlaSil
  37. yeni hile paylaş

    YanıtlaSil
  38. hack ne zaman gelcek birde paralımı karar verdnmi ?

    YanıtlaSil
  39. Ağa public sürüm out of date diyor. Bi yenilesen 2 dk.

    YanıtlaSil
  40. en geç ne zmn çıkar

    YanıtlaSil