online marketing Selfrightous Pb Hack: New D3D Hack Release 05-01-2012 NoMenu

Ads

5 Ocak 2012 Perşembe

New D3D Hack Release 05-01-2012 NoMenu

Dll And Injector Download : http://uploading.com/files/724b1f2d/Selfrightous.rar/


Hack is NoMenu...


HotKeys :
Numpad 1 : Ct Chams on ---- Numpad 2 off
Numpad 4 : TeroChams on ----Numpad 4 off
Numpad 7: Damage&Hit ++ on ---Numpad 8 off
Nosmoke auto on




Arkadaşlar menüsüzdür.
Numpad 1 ct wallhack i açar numpad 2 kapatır
Numpad 4 terör açar numpad 5 kapatır
Numpad 7 damage&hit açar numpad 8 kapatır.

damage & hit %15 ++

yani karşı tarafa vereceğiniz damage (hasar) 20 iken 23 olur.

Dün akşam çok yorgundum farklı işletim sistemlerinde deneyemeden paylaştım. ve uyudum sonra.  Sorun yaşayanlar olmuş.laptop kullananlar için menülü olarak paylaşacağım.

8 yorum:

  1. Ellerine sağlık deniyorum..%100 çalışıyordur zaten. :)) Upload sitesi değişsen süper olacak ta..

    YanıtlaSil
  2. Bir süre sonra upload sitesini değişeceğim...

    YanıtlaSil
  3. hocam kusura bakmayın rahatsız ediyorum son programında wallhac programını münüsüz yaptınız peki laptop kullananlar nasıl aktif edebilicek bu şifreleri? (süleyman)

    YanıtlaSil
  4. Deniyorum Panpa Nasılmış Bi Bakayım :D

    YanıtlaSil
  5. Kardeş ellerine sağlık. İndirdim ve kurdum çok güzel çalışıyor. Hiçbir sıkıntı yok gibi. Çalışmalarının devamını bekliyorum.

    YanıtlaSil
  6. kardeşim süper olmuş daha deminki yorum için özür dilerim sert basınca çok güzel çalışıyor seviyoruz seni:)))

    YanıtlaSil
  7. Kardeş Açamıyorum Açılıyor Menu Fln Cıkmıyor Numpadlere basıyorum gene olmuyoır.s

    YanıtlaSil
  8. biri bana yardımcı olabilirmi ben çalıstaramdım w7 kullanıorum yönetici olarak çalıstırıorum oyuna giriyorum ama hiç bi değişiklik olmuyor

    YanıtlaSil