online marketing Selfrightous Pb Hack: Selfrightous D3D WallHack 19.12.2011 Update

Ads

19 Aralık 2011 Pazartesi

Selfrightous D3D WallHack 19.12.2011 Update

DLL Download : http://uploading.com/files/8ee81533/Selfrightous.rar/ 
DLL Download 32 bit: http://uploading.com/files/8395cce1/SelfrightousX86.rar/
Arkadaşlar 32 bit işletim sistemi kullananlar ve attığından şikayet edenler alttakini indirsinler.

Link yenilenmiştir. Hata için özür dilerim.


3 Farklı işletim sistemi ve 9 farklı bilgisayarda denenmiştir. Sadece XP32 bit işlemcili bilgisayarlardan birinde 25-30 dakika sonra hata vermeden kapanmıştır.
Kesinlikle çalışmaktadır.

Wallhack : AutoOn
Nomenu.
Tested Win7/64, Win7/32, XP/32 SP3

22 yorum:

  1. Çalışıyor, atmıyor. eline sağlık birader

    YanıtlaSil
  2. kardes duvarın arkasındaki adamlar gözükmüyor.

    YanıtlaSil
  3. kardes adamlar pembe gözüküyoda duvarın arkasından gözükmüyo. karsına cıkınca gözüküyo sadece :S

    YanıtlaSil
  4. kardeşim admlar gözükmüyor duvardan

    YanıtlaSil
  5. Ya bende ınject succesfull dıo sonra oyun açılıo ama hıle açılmıo windows7 64 bit yonetici olarakda çalıştrıom :S

    YanıtlaSil
  6. sağol kardeşim indiriyorum denecme işallah calişir

    YanıtlaSil
  7. Hatalı dll yüklenmiş arkadaşlar. Çalıştırmayı başaran bir arkadaş var o nasıl çalıştırmış anlamadım :)
    Link yenilecek 15 dakika içinde. Kusura bakmayın.

    YanıtlaSil
  8. eline sağlık süper çalışıyor

    YanıtlaSil
  9. BİRADER BUG T-RAP HATASI ALIORM PATCH DA YAPTIM YANİ

    YanıtlaSil
  10. Selçuk ben winxp sp2 hata almadım ikinci linkte. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. Hata alan arkadaşlar Arkadaşlar isim ve işletim sisteminizi(Windows sürümünüzü) yazın

    YanıtlaSil
  12. selfrightous tewekurler wimdi deniyecem....

    YanıtlaSil
  13. 32 bit derken win7 de geçerlimi paşam ?

    YanıtlaSil
  14. ezo0505, win7 32 bit te denendi ikinci linkte birinci linkte.

    Arkadaşlar bir kaç saat yokum.

    YanıtlaSil
  15. windows xp sp3 denedim 32bit linkinde amma bugtrap veriyo d3d9.dll selfrightous duwunuyorum sen windows xp icin hip yapamiyacagmisin(?

    YanıtlaSil
  16. Selfrightous sen çok iyi bi hackersın şimdi bunu deniycem eskisi de güzel çalışıyodu. Sayfanı sürekli takip ediyorum ellerine sağlık =)

    YanıtlaSil
  17. win7 64 bit atıyor üzgünüm :(

    YanıtlaSil
  18. win 7 32 bit d3d9 hata ilk başkatki verdiğin patch dosyasını kullandım bugtrap verdi

    YanıtlaSil
  19. bugratap win 7 32 bit d3d9 hata ilk patch dosyasını denedim

    YanıtlaSil
  20. windows 7 32bit bugtrap d3d9.dll

    YanıtlaSil
  21. Arkadaşlar win7 64 benim bilgisayarım zaten. Bir sürü bilgisayarda da denendi. 200 küsür kişi indirmiş bugün wh yi. 100 den fazlası türkiyeden.
    sorun yaşayanlar azınlıktYa, sorunlar sizin bilgisayarlardan kaynaklanıyor olabilir.Hileyi Her bilgisayar konfigürasyonuna hazır hale getirmek güç iş. Kaldı ki, sorun yaşayanlar büyük ihtimalle bilgisayarlarında çalışan hile de bulamıyorlardır.
    Bazen pointblanki kaldırıp yeniden yüklemek gerekebilir. Ya da ekran kartının en son driver srümünü yüklemek.

    YanıtlaSil
  22. Niyeyse sadece Türklerde hata çıkıyor :(

    YanıtlaSil