online marketing Selfrightous Pb Hack: New D3DHack Without DLL 24.12.2011

Ads

24 Aralık 2011 Cumartesi

New D3DHack Without DLL 24.12.2011

Download : http://adf.ly/4NUwK

How to use :

1. Download rar
2. Extract rar
3. Run SInjector.exe (win 7 and vista run as administrator)
4. Run PointBlank

Kullanımı çok basittir arklar. dll inject etmenize gerek yok. sadece Sinjector u çalıştırın, oyuna girin.
Windows7 ve Vista kullanıcıları yönetici olarak çalıştırmayı unutmasın.

This hack is not complately finished. Bu it works...

Bazı arkadaşlar daha öncekinden bugtrp hatası aldıklarından farklı olarak bu hazırlandı.

15 yorum:

  1. Bu kez atmıyor gibi ... 2 oyun oldu atmadı :)

    YanıtlaSil
  2. yönetici olarak çalıştır dedigimde run time eror'75': patch file access eror diyor nasıl düzeltebilirim?

    YanıtlaSil
  3. neden bende oyunu acdigim zaman 3dk sonra atiyor
    win 7 x32

    YanıtlaSil
  4. Selfrightous bu sefer bugtrap vermedi))) 3daka sonra oyundan atti bugtrap hatasi vermeden...

    YanıtlaSil
  5. selam dediğiniz gibi yönetici olarak çalıştırdım ama soldaki butonlara basamıyorum onu nasıl halledebilirim yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  6. Bu sürümde çok büyük ihtimalle kimse bugtrap almayacak. Bazı kişilerde Oyundan bugtrap almadan atması mscrc hatasıdır. Bunu da aşmaya çalışacağım :(

    Soldaki butonlara basamayan arkadaşım, zaten basmayacaksın onlara. menü açıkken; yön tuşları ile menü içinde hareket edeceksin. Yukarı ve aşağı yön tuşları ile menüde hareket, sağ yön tuşu ile menüde seçili hile aktif olacaktır.

    Arkadaşlar tekrar tekrar deneyin. MsCrc hatasını geçmek için.

    YanıtlaSil
  7. run time eror'75': patch file access error hataa aldım

    YanıtlaSil
  8. Hangi aşamada runtime hatası aldın? hileyi çalıştırırken mi?, oyun başlarken mi? , oyun oynarken mi?

    YanıtlaSil
  9. MsCrc hatasını geçmek için ne yapcaz ki bende bi şey demeden attı valla 10 dk sonra !!! bunu nası çözcezz cevap bekliyorumm şimdiden tşk

    YanıtlaSil
  10. Ben hileyi çalıştırdım

    Saat ve tarih çıktı sonrasında

    Run-time error '339':

    Component 'comdlg32.ocx' or one of its dependencies not correctly registered : a file is missing or invalid .

    hatası aldım.

    YanıtlaSil
  11. cmdgl32 hatası için yapman gerekenler önceki postlarda anlatılmıştır.

    YanıtlaSil
  12. Çok sağol hll olsun !

    YanıtlaSil
  13. Malesef oyuna girdim 2 dk sonra bug trap vermeden attı Windows 7 64 bit :S

    YanıtlaSil
  14. Arkadaşlar menüyü online olarak kaldırdım öğleden sonra, isterseniz tekrar yüklerim menüyü. yeni sürüm indirmenize gerek kalmadan?

    YanıtlaSil