online marketing Selfrightous Pb Hack: Selfrightous d3d Hack And Bypas Hshield Manuals

Ads

17 Aralık 2011 Cumartesi

Selfrightous d3d Hack And Bypas Hshield Manuals

Using Selfrigtous Injector and D3DWallHack : http://youtu.be/EUZf-qnirNY


Using WallHack via Hshield ByPass to avoid Bugtrap : http://www.youtube.com/watch?v=BsINElnb57A&feature=youtu.be

(Bugtrap hatası alanlar yukarıdaki bağlantıdan nasıl yapıldığını izleyebilirler.
_Xawia arkadaşımıza video için teşekkürler.

HackShield Bypass Without Patch : http://youtu.be/xTJNKVsQrz8
(Patch i çalıştıramayan arkadaşlar yukarıdaki gibi elle gereken değişiklikleri yapabilirler)

WallHack and Patch download : http://d3dhack.blogspot.com/2011/12/release-selfrightous-d3d-hack-16.html

20 yorum:

  1. kardeş aynısını bende yapmaya çalışıyom ama renk değiştiremiyorum sadece yazıları değiştirebiliyorum.sen bence sadece chams yap bide senin şu patch dosyanı çalabilirmiyim

    YanıtlaSil
  2. muco anlayamadım tam olarak sorununu... tam olarak nerede takıldığını daha açık yazabilirsen sevinirim. Blogdan istediğin şeyi istediğin yerde kullanmak üzere çalabilirsin :)

    YanıtlaSil
  3. Hack Menüsünde yön tuşları ile dolaşacaksın muco...
    RENKCT üzerine gelip sağa yön tuşu ile wallhack açılır...sol ile kapanır.

    YanıtlaSil
  4. Ben hsshild passı çalıştıramıyodum net fraework 4 ü indirdim kurdum çalıştı .aynen yapıyorum ama bende false sonra select log geliyor olmadı. hack çalışır gayet güzel .. amabugtrap da geliyor bende d3d9.dll hatası veriyor selfrightous senden yardım bekliyorum msn adresim : canberk_ustun@hotmail.com
    facebook: Canberk Üstün

    YanıtlaSil
  5. Canoberko, Patch i çalıştırdıktan sonra dosya seçim penceresinde doğru dosyayı seçmiyorsun. Ondan kaynaklanıyor hata. Videodakileri dikkatlice seyret.

    YanıtlaSil
  6. xp sp3 hssield dosyasının içinde hslogmgr var başka log dosyası yok yarıdmını bekliyorum

    YanıtlaSil
  7. İNJEKTÖR ŞU HATAYI VERİYOR ACİL YARIM PLS "Component 'comdlg32.ocx'or one of its dependencies not corretly registered: a files is missing or invalid" bu hatayı verdi win 7 kullanıyorum yönetici olarak çalıştırdım başka injektörle inject edebilir miyiz ?

    YanıtlaSil
  8. birşey soraiblirmiyim bunun indirme dosyası varmıdır acaba :)

    YanıtlaSil
  9. Arkadaşlar TeamViewer'dan yardım edebilirim.
    Ekleyin : xawia@hotmail.com

    YanıtlaSil
  10. umur bilgisayarına NetFrameWork 4.0 indirip yükle.
    ezo : Hilelerin indirme linkleri bir önceki postta... anasayfada aşağıya inersen görebilirsin. ;)
    Canoberko : O dosyayı seçmeyeceksin. Orada Hshield.log isminde bir metin belgesi var. belki uzantısını göremiyorsan orada Hshiled metin belgesi vardır. onu seç.

    YanıtlaSil
  11. Eline emeğinize sağlık. Çok yardımı dokundu. Hile patche gerek kalmadan çalıştı valla.

    YanıtlaSil
  12. saolasın oldu patch i yaptı bu sefer baya oynadım bugtrap hatası yine geldi d3d9.dll

    direct3dshader hatası bunu nasıl çözerim ekran kartı sorunu mu güncellenmesi mi lazım ?

    YanıtlaSil
  13. Birşey değil , Win7 yi yüklersen sorunun çözülür diye umuyorum.

    YanıtlaSil
  14. Hile çok güzel çalışıyor da renkleri beğenmedim.

    YanıtlaSil
  15. ya çok cabuk please wait geliyor ve hshield.log dosyasını bulamıyorum .s yok hata veriyor :(

    YanıtlaSil
  16. arkadaşlar hshield.log dosyasını doğru seçmediğinizden patch te hata alıyorsunuz. videodakileri iyi izleyin.

    YanıtlaSil
  17. ya çok fazla izledim hshield.lpg diye bir dosya yok :(

    YanıtlaSil
  18. comdlg32.ocx bu hatayı alanlar bu dosyayı netten indirip System32 nin içine atsınlar. Daha sonra çalıştır komutuna cmd yazıp oraya da
    regsvr32 comdlg32.ocx yazıp enter layın sorun düzelecek :)

    YanıtlaSil