online marketing Selfrightous Pb Hack: Release Selfrightous D3D Hack 16 December 2011

Ads

16 Aralık 2011 Cuma

Release Selfrightous D3D Hack 16 December 2011

DLL and Injector Download : http://adf.ly/4FUFW
Bugtrap Hatası alanlar için Patch Download : http://adf.ly/4Fk0j
(Patch kullanımı içindedir.)
Patchi bir defaya mahsus yükleyin bilgisayarınıza, her oyun açılışında yüklemeniz gerekmez. İkinci yüklemenizde hata alırsınız, aldığınz bu hata patchin zaten yüklü olmasındandır.)

Patch yeni kodlamamdır bütün windows sürümlerinde denenmemiştir. Deneyip yorumlarınızı yazarsanız sevinirim.

Hileler 2 günlüktür. Ortalıkta fazla yayılmaması ve eziklerin hile üzerinden para kazanmaması için iki gün sonra yeni sürümü indirin uyarısı verecektir.

 

Arkadaşlar bazı dengesizler yüzünden yorumarınız onaylandıktan sonra yayınlanacaktır. Yorumlarınız bana ulaşmaktadır.


Bazı eziklerin  ezik söylemlerinin aksine dll tamamen tarafımdan kodlanmıştır. Aklınca hle satacaklar...

İnadına benim dll tamamen ücretsizdir ve öyle kalacaktır. 

O ezikler de, kaybettikleri paralara yansınlar.

Benimm yazdığım program bu eziklerin alıp satamaması için 2 günlük periyotlar halinde çalışmaz duruma geliyor. Bunu bilerek ve isteyerek bu ezikler faydalanmasın para kazanmasın diye yaptım.

Bu beleşçilere inanmayın arkadaşlar. oradan buradan hile bulup satıyorlar.  Sattıkları hile fixlendiğinde de ortalarda gözükmüyorlar. Ta ki, yine başkasının emeği olan yeni bir hile bulup yeniden satmaya başlayıncaya kadar.


Buraya her gün uğramalarının nedeni de benim hileleri kullanmak istemeleridir.


Ama maalesef hilelerimdeki anlattığım güvenlik önlemi sayesinde  buradan onlara ekmek yoktur.



46 yorum:

  1. Teşekkürler emeğin için çalışıyor...

    YanıtlaSil
  2. bugtrap d3d9.dll windows xp

    YanıtlaSil
  3. Seviyom lan seni ( no homo :P ) Aimbot çalışmaları nasıl gidiyor? Grafik konusunda yardımca ihtiyacın var mı?

    YanıtlaSil
  4. Aimbot hazır sayılır aslında ama
    Point Blank pointerları sürekli güncellendiğinden, hilenin pointerları nasıl otomatk bulabileceğini ayarlamak için bir iki güncelleme geçmesi lazım.

    YanıtlaSil
  5. Kardeşim Seviyorum Seni Ama Yanlız DLL and İnjector Link Kırık :( :S

    YanıtlaSil
  6. Link düzeltildi. Teşekkürler uyarı için...

    Xawia, şu an iş yerindeyim. Uygun değilim ama akşam açabilirim evde :)

    YanıtlaSil
  7. Bende Patche gerek kalmadı :) 3 saattir oynuyorum atmıyor süppersin.
    Bu arada patch yapınca bütün hileler bugtraptan kurtulurmu? yani başkalarının hileleri?

    YanıtlaSil
  8. kardeşim senin injectör ile çalıştırmaya çalışıyom olmuyo kernel le oluyo bu arada atmıyo Başka injectör tavsiyen varmı varsa söyle indiriyim ..

    YanıtlaSil
  9. İnjectoru çalıştırırken, windows 7 ve vista için yönetici olarak çalıştır demen lazım.

    Eğer İnjectorde başka bir hata alıyorsan yorum olarak yaz, düzeltmeye çalışırım. Tşk.

    YanıtlaSil
  10. Xp kullanıyorum sp3 Kernel ile dll yi inject ettim 5 -10 dk oynuyorum attı bugtrap hatası vermedi senin injectör ile yaptım bugtrap hatası geldi d3d9.dll bugtrap hatası alanlar için demişsin kardeşim indirdim aç diyorum x0000135 hatası veriyor ne yapmam gerekir yardımcı olursan sevinirim

    YanıtlaSil
  11. kardes pact hata veriyo .S

    YanıtlaSil
  12. Ali, Patch, .NetFrameWork 4,0 kurulu olmayan bilgisayarlarda hata verir.
    Arkadaşlar Bilgisayarlarınızda NetFrameWork 4.0 ve Microsoft Redistruable Package yüklü olsun. Bunlar bütün hilelerin çalışması için gereklidir.

    Canoberko, Patchi denedin mi?

    YanıtlaSil
  13. adı muco kardeş aynısını bende yapaibliyorum ama renk değiştiremiyorum hep kırmızı oluyor sen sadece chams yap bence ozmn daha çok sürer atması

    YanıtlaSil
  14. saol kardes bu hack sadece win 7mi yoksa xp falan varmı

    YanıtlaSil
  15. Bu Bugtrp işini oyunu actıktan sonramı yapcaz once mi

    YanıtlaSil
  16. Her Windows sürümünde çalışıyor.
    Behlül, eğer bugtrap hatası alırsan, bir sonrakinde oyunu hiç açamadan patch i uygula...

    YanıtlaSil
  17. Atmıyor. Süper. Eline emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  18. Bugtrap! patch,Microsoft Redistruable Package hepsini indirdim amma bugtrap veriyo(( xp sp3 "Mark"

    YanıtlaSil
  19. Mark, patch i anlatıldığı gibi uyguladın mı ?

    YanıtlaSil
  20. NetFrameWork 4.0 ve Microsoft Redistruable Package yüklü olduğu halde uygulamanızda işlenmemiş özel durum oluştu devam'ı tıklarsanız uygulama hatayı yok sayar ve devam etmeyi dener. çıkışı tıklarsanız uygulama hemen kapanır istek desteklenmiyor hatası alıyorum patch'te :S ne yapayım

    YanıtlaSil
  21. hacı NetFrameWork 4.0 ve Microsoft Redistruable Package yüklü ama hata veriyor :S

    YanıtlaSil
  22. Ben bu patch i uyquladım ama oyunu sonra zor açıo ::

    YanıtlaSil
  23. Aşırı arzuluyorum o aimbot'u :D Tester lazımsa adayım :P

    Ayrıca eğer istersen diye Injector için yeni bi GUI hazırladım ancak versiyon textini kaldırdım çünkü hep güncelleme oluyor :D

    http://i.imgur.com/5VtjG.png

    YanıtlaSil
  24. Xawia az kaldı :)
    Behlül zor olsa da açıyor mu ? :)
    Ayça aldığın hata nedir?
    Kerimhan patch bir kereye mahsuz yüklenecektir, ikincide senin almış oldğun hatayı alırsın. Patchin yüklenmiştir.

    YanıtlaSil
  25. Ben o hatayı ilkinde de aldım ama?

    YanıtlaSil
  26. Hata veriyor bende ya bugtrap yiyorum patchide yapamıyorum hata veriyor oda uygulamanızda işlenmemiş özel durum oluştu devam'ı tıklarsanız uygulama hatayı yok sayar ve devam etmeyi dener. çıkışı tıklarsanız uygulama hemen kapanır istek desteklenmiyor hatası alıyorum :S Ne yapmalıyım Selfrihtous lütfen yardım etsen

    YanıtlaSil
  27. Patch işe yaradı bende. Arada atıyordu şimdi hiç atmıyor. teşekkürler.

    YanıtlaSil
  28. Arkadaşlar Patchi yönetici olarak çalıştırıyorsunuz değil mi?

    O uyarıya devam diyerek geçin. Daha sonra tekrar patch yapmaya gerek yok. Sonra hileyi injecte ederek oyunu başlatınç

    YanıtlaSil
  29. Ahhh ne kadar fazla kişi sorun alıyor ya :D Yakında bir video çekmeyi planlıyorum.

    YanıtlaSil
  30. Selfrightous;
    ben hileyi senin injectorle injectliyorum ama sadece dll injecet successful yazıo normalde kodlayan Selfrightous diye yazıodu şimdi hile calışmıo

    YanıtlaSil
  31. birşey sorucam ya ben kütüphane oynuyorum mapde ortalara gelince kırmızı oluyo ekran o nasıl çözülebilir

    YanıtlaSil
  32. İkinci uyarı penceresini görmezseniz tekrar baştan inject edin ya da farklı bir injector kullanın.
    kral kardeş, D3D tabanlı hacklerde bilgisayara bağlı bu sorunlar çıkabiliyor. Ama hack çalışıyor sende olduğu gibi.
    Aksaklıkları düzeltmeye çalışacağım.

    YanıtlaSil
  33. Video çekildi , exportlanıyor birazdan Youtube'de.

    YanıtlaSil
  34. xawia, bugün hileyi şu ana kadar 397 kişi indirdi. Bunun 134 ü Türkiyeden. Sorun yaşayan insanlar da çoğalıyor indiren kişi sayısı arttıkça :)
    Ama çoğunluk sorunsuz şekilde çalıştırıyor hileyi.
    Video çekmeyi ben de düşünüyorum. :)

    YanıtlaSil
  35. MSN'i açsaydın konuşsaydın rahat rahat :D
    Neyse video hazır , gelecekteki konulara eklersen en azından belki 1-2 kişinin sorunları yok olur :D
    Video :
    http://youtu.be/BsINElnb57A
    Tam ekran 720p izleyiniz.
    Yeni GUI
    http://i.imgur.com/5VtjG.png

    YanıtlaSil
  36. İNJECTORN SARKISI NE ACABA ÇOK GÜZELDE

    YanıtlaSil
  37. Kral, injectorun şarkısı : Metallica - Die My Darling

    YanıtlaSil
  38. Herşey güzel oyun açılıyor yukardarda
    wh menu (aç)
    secenekler (aç)
    bilgi (aç)
    yazıyor ama açamıyorum ki hileyi neyle açacaz bulamadım

    YanıtlaSil
  39. açtım ama bugtrap hatası çıktı karşıma şimdi. onu halledeyim şimdi.

    YanıtlaSil
  40. Arkadaşlar menüde yön tuşları ile hareket edeceksiniz. Sağ Yön tuşu açacaktır. üzerine gelip sağ yön tuşuna basın.

    YanıtlaSil
  41. bug trap için patcher uygulamanızda işlenmemiş özel durum oluştu diyor :S

    YanıtlaSil
  42. evet kerim aynen :S

    YanıtlaSil
  43. Sureklı atıyor ne yapmamız lazm

    YanıtlaSil
  44. Reyis Link Silinmiş Yeniden UpLoadLasan ?

    YanıtlaSil