online marketing Selfrightous Pb Hack: Selfrightous D3D Hack 25.12.2011 ByPass HackShield Script included

Ads

25 Aralık 2011 Pazar

Selfrightous D3D Hack 25.12.2011 ByPass HackShield Script included

Download : http://adf.ly/4O3GW

Features :
WallHack
Chams
Phantom
WireFrame
Weapon Chams
NoSmoke
Crosshair

How to use :

1. Download rar
2. Extract rar
3. Run SInjector.exe (win 7 and vista run as administrator)
4. Run PointBlank

Do not change anything on D3DMenu until you enter a room ! You must get 3 messagebox while game is starting. if not : start hack and game again.
(Arkadaşlar hileyi çalıştırdığınızda oyun başlarken 3 adet MessageBox ile uyarı alacaksınız. Mesajlardan biri ya da hepsi eksik olduğunda hileyi ve oyunu yeniden başlatın. Ayrıca, maça başlamadan hile menüsünde oynama yapmayın.

Yine de Bazı bilgisayarlarda BugTrap Bypass doğru pointer ı yakalayamadığından BugTrap hatası alınabilir.  Tekrar denemeniz halinde düzelecektir.

Using Weapon Chams may couse MsCRC Crash... (Not BugTrap)
(Arkadaşlar Weapon Chams Kullandığınızda oyundan BugTrap hatası vermeden direk atabilir.)

Diğer Hatalar (MsComdlg, Msvrc32 Gibi oyun açılmadan oluşan hatalar sizlerin bilgisayarında eksik olan dll hatalarıdır. Bunların Çözümü önceki başlıklarda anlatılmıştır.

35 yorum:

  1. hile çalıştırdıktan sonra bi hata felan vermeden oyun başlıyor ama d3d menü açılmıyor yabancı sitelerden indirdiğim hileleri denedim onlarda sıkıntı yok atması dışında d3d menü çalışıyor bende sevinmiştim ilk defa bi türk türkçe wallhack yapmış die hevesimi kursağımda bıraktınız ...

    YanıtlaSil
  2. Link hatalı kardeşim düzeltir misin lütfen..

    YanıtlaSil
  3. Bugtrap Win7/64 Bit Giriş Ekranına Kadar Dayandı Güzeelmiş ya :)

    YanıtlaSil
  4. Bugtrap veriyor kardes yaw ama genede ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Owyea : Ciddi olamazsın :)
    dark : Tekrar denemen gerekiyor.
    ve Link hatalı değildir. AÇılan sayfada sağ üst köşedeki geri sayım bittikten sonra "Reklamı Geç" yazan yere tıklayınız.

    YanıtlaSil
  6. selfrightous bu hacki çok sevdim eline sağlık allahsenden razı olsun =) süpersin

    YanıtlaSil
  7. İlk oynadığımda 4-5 dakika sonra attı ilk oyundan. Tekrar denediğimde ise atmadı hiç? Neden olabilir?

    YanıtlaSil
  8. Orjinal : BugTrap Doğru Pointer ı yakalayamayabiliyor ve bypass gerçekleşemeyebiliyor. Tekrar tekrar deneyiniz :(

    YanıtlaSil
  9. Eline sağlık hocam, çalışıyor. Win7 64bit

    YanıtlaSil
  10. Admin bida dosya atarken içine resim atmasana.1 mb lik dll yi 10 mb ye indiriyoz

    YanıtlaSil
  11. selam bugun güzel çalıştı gene atıyor cok sık ama bi ara 10dk kadar oynadım da benim istedigim ct yada terorun belli olması ct butonunda heryer kırmızı olurken teror butonunda degısıklık olmamaktadır ben sadece karşı takımdakı ınsanların renklı olarak görünmesini istiyorum nasıl ayarlayabilirim counterdaki vall hack gibi?

    YanıtlaSil
  12. kardeş mail adresini verebilirmisin?

    YanıtlaSil
  13. Adam yapmak zorunda değil o yüzden düzgün konuşun yada konuşmayın mk.

    YanıtlaSil
  14. Win 7 64 bit işletim sisteminde 5 dakika oynadıktan sonra hiçbir uyarı vermeden oyundan atıyor. Ne yapmam gerek? İyi günler

    YanıtlaSil
  15. Kardes eline sağlık ne güzel çalışıyordu oyundan cıktım girdim bu sefer Hack menüsü görünmüyor yeniden indirdim herşeyi denedim ama hack menüsü oyun içinde görünmüyor :S

    YanıtlaSil
  16. YA KARDESİM 50 DEFADIR DENİYORUM 3 TANE HATA GELMEDİ HİÇ BİRİNDE.YÖNETİCİ OLARAK ÇALIŞTIRIYORUM

    YanıtlaSil
  17. Selfrightous TEWEKURLER BU ILK WALLHACK HANGISIKI BENDE CALIWIYO))))))))))ELERINE SAGLIK!!!!

    YanıtlaSil
  18. ya Selfrightous d3d menü gelmiyor çok güzel hile çalışıo fakat menü yok bunu düzeltirsen sevinirim

    yinede teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  19. Arkadaşlar menüyü online olarak kaldırdım öğleden sonra, isterseniz tekrar yüklerim menüyü. yeni sürüm indirmenize gerek kalmadan?

    YanıtlaSil
  20. ID Şifre yazdım girşe bastım oyundondu hata verdi ama kapatmadı ekranı düzeldi ama açılmıyoda :D Admin bu arda nezaman gelcek Çekme hilesi Magnet yani :)+ oyun kapandı bidaha açtım şimdi menü gelmedi + 2 hata verdi bu sefer !!!

    YanıtlaSil
  21. wall shotu açtım oyun dondu :P

    YanıtlaSil
  22. Sana zahmet bu oyunda menüyü nasıl halledicez yaw bi tadamadık saat 1-2 gibi bi gitti bida gelmedi hiç 3 tane messagebox iletisi çıkmıyor ekranda :S

    YanıtlaSil
  23. Eneshan, şu an menü tekrar geliyo olması lazım. Daha önce de dediğim gibi menüyü öğleden sonra kaldırmıştım. Tekrar ekledim.

    WallShot, Magnet, Ghost gibi özellikler henüz çalışmamaktadır.

    YanıtlaSil
  24. Süpersin dostum.

    YanıtlaSil
  25. arkadaşım süpersin ama w7 64.bt 10-15 dk arası oynuyorum sonra d3d9.dll hatası veriyor bazende hata vermeden atıyor ama güzel ve türkçe olması güsel ve menülü olsun arada kapıyorus :)

    YanıtlaSil
  26. Süpersin kardeş çok teşekkür ederim ellerine sağlık emeğine sağlık kolay gelsin yeni hileler bekliyoruz senden.Türkiyenin gururusun.

    YanıtlaSil
  27. şu menüyü koysan çalışmıyorda

    YanıtlaSil
  28. Fakat 2 tane şey çıkıyo yazı başka çıkmıyo 10 kere denedim

    YanıtlaSil
  29. Arkadaşlar windows7 ve vista için hileyi sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştır demeniz gerekiyor. Aksi durumda, hile inject olmaz, sadece iki mesaj kutusu alırsınız.

    YanıtlaSil
  30. Windows7/32 Bit Sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştırıyorum ama 2 tane messagebox iletisi alıyorum genemı kapattın kardes naptın :)

    YanıtlaSil
  31. HAyır Eneshan değişiklik yok. tekrar denemen gerekiyor. Doğru pointer yakalanmamış demektir üçüncü uyarıyı almaman.

    YanıtlaSil
  32. Tmm kardeş 39.Deneyişim ama hala tık yok :D Neyse denemeye devam :)

    YanıtlaSil
  33. 3 uyarı geliyor oyunu açıyorum wall açılıyor fakat ardından oyundan atıyor üstad ne yapmam gerek win7 64bit. d3d.dll sini bile system32ye attım neyi eksik yapıyorum

    YanıtlaSil
  34. Arkadaşlar hile inject olmuyo diyenler beni dinleyin bendede oluyordu ama taktiği buldum : Windows 7 ve Vista kullananlar sağ tıklayıp yönetici olarak açınca müziğin başlamasını bekleyin ve müzik başlayınca 3-4 Saniye bekleyin ondan sonra PointBlank.exe yi açın.Bizzat kendim denedim.

    YanıtlaSil