online marketing Selfrightous Pb Hack: Release Selfrightous D3D Hack 08-09-10 December 2011 (DLL Fix Error is upated)

Ads

8 Aralık 2011 Perşembe

Release Selfrightous D3D Hack 08-09-10 December 2011 (DLL Fix Error is upated)




DLL Download : http://adf.ly/484Gf

Injector Download : http://adf.ly/46xO8

Full Bright eklenmiştir. AimBot-Recoil-NoSpread is coming soon in this blog
(Use this injector for avoid trouble)
(Hilenin sorunsuz çalışması için bu injectoru kullanınız....)

Features :

1. WH
2. Chams
3.Nosmoke
4. CrossHair
5. FullBright

28 yorum:

  1. Kardeşim atıyor 1-2 dk sonra please wait fln dior bide ben wh açmasam bile hava hep kırmızı buna inat pcye format atmadan önce d-e-h yi biçimlendirdim c yede bi format sonra pbyi indirdim ama hava gene kırmızı oyuna girerken please wait die bişi dönüor fln warya iste login ekranından önce o dolan progressbar bitince ekran kırmızı olup login ekranı gelior napcaz bu işi .d

    YanıtlaSil
  2. ve çalışan hilelerim war ama bi bende çalısmıor aynı gün gidiom nete orda sorunsuz bende hileyi injectlemio senin hilen oluorda benim buldugum hileleri orda injectlermior mesela bir hilem war bizim net kafede acınca Wallhack charms ve injection succesfully gelior hile çalısıyor ama ben evde acınca sadece injection succesfully dior ve hile calısmıor yani injectlenmior tam galiba anlamadım gitti bi yardım .d

    YanıtlaSil
  3. tam olarak anlayamadım sorunu onr...

    Piyasadaki update edilmeyen hileler bir süre sonra fixlenebiliyor.

    Benim hile buradaki arkadaşlarda genelde atmıyor.

    YanıtlaSil
  4. Onur Şahin

    Windows versiyonunu yazar mısın?

    YanıtlaSil
  5. Bendede aynı sorun var...Hangi injectoden denersem deneyeyim "DLL succesfully injected" çıkıyor ancak oyunda aktif olmuyor sanırım yaptıgın en son güncelleme bir şekilde hackin windows 7 de çalışmasını engelledi...

    YanıtlaSil
  6. Windows7 de hack sorunsuz çalışıyor hala xawia...

    son güncel sürümü indiriğine emin misin?

    YanıtlaSil
  7. Evet..Senin injector ve dll için verdiğin linkler aynı dosyaya yönlendiriyor belki linkleri karıştırmmışsındır da güncel injector u vermemişsindir?
    Ayrıca injector de çalan şarkı ne?

    YanıtlaSil
  8. Yeni dll'in adı Selfrightous1.2.dll
    dimi?

    YanıtlaSil
  9. Link ve DLL Tekrar yenilendi :)

    Benim hatam kusura bakmayın.

    YanıtlaSil
  10. Saol dostum :) Aimbot yapmayı planlıyorsun sanırım ? Ayrıca injector de çalan şarkının adı nedir lütfen? :)


    Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  11. ben oynuyom biraz plesa wait geliyo kapanıyo

    Hackte 1 numarasın

    YanıtlaSil
  12. Yine çalışmadı...Hangi injectoden denersem deneyeyim "DLL succesfully injected" çıkıyor ancak oyunda aktif olmuyor.

    YanıtlaSil
  13. xavia hatan var bu kez upload ettiğimi ben de indirip denedim ...

    dll injected ile birlikte başka pencere uyarı geliyor mu?

    bak başla bir arkadaş ben oynuyorum demiş...

    Bu arada o şarkının ismi :

    Metallica : Die My Darling

    YanıtlaSil
  14. bu arada xawia, son dll ismi : selfrightousV1.3...

    doğru dll olduğuna emin misin? 5Mb lık bir dosya...

    YanıtlaSil
  15. Başka uyarı gelmiyor sadece "Dll succesfully injected"
    Sesten Metallica oldugunu tahmin etmiştim ancak öyle bir şarkısı oldugunu bilmiyordum :) Ben metallica dan daha çok Enter Sandman , The Unforgiven , All nightmare long gibilerini dinliyorum :)
    Saol ben denemeye devam edeyim...

    Evet dll adı selfrightousv1.3 ve 5mb lık rardan çıktı.

    Istersen msn aç sana teamviewer ID ve şifre vereyim sen ayarla..

    YanıtlaSil
  16. injectoru Yönetici olarak çalıştırdığna emin misin peki ?

    YanıtlaSil
  17. selfrightous bugtrap veriyo( 1.3

    YanıtlaSil
  18. bugtrap admin!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  19. bugtrap alanlar windows versiyonunuzu yazar mısınız?

    YanıtlaSil
  20. Merhaba selfrightous seni takip ediyorum hilelerini çok beğeniyorum ve sana destek olma amaçlı 450 kişilik Point Blank Hileleri isimli facebook sayfasını verebilirim . Iletişime geçermisin ? www.facebook.com/QxyqeN34

    YanıtlaSil
  21. BENLE ÖZEL İLETİŞİME GEÇERMİSİNİZ turker_126@hotmail.com

    YanıtlaSil
  22. Kardeş hile güzel ama bir maç yapınca atıyo please wait geliyo buna çözüm bul.

    YanıtlaSil
  23. 1.3v çalışmıyo hemen atıyo.Benim pc 64 bit win 7. 1.2v yi kullandığım zaman 10 dk oynuyorum 10 dk sonra bugtrap geliyo

    YanıtlaSil
  24. bendede bugtrap 10 dk sonra 1.3 wh
    WINDOWS VERSION : Windows xp professional sp3.

    YanıtlaSil
  25. Oyunda yavaşlama ve bugtrap olan arkadaşlar için yeni sürüm eklenmiştir.

    YanıtlaSil
  26. Tamam gördüm sağol. Umarım atmaz

    YanıtlaSil