online marketing Selfrightous Pb Hack: Release Selfrightous D3D Hack 13-14-15 December

Ads

13 Aralık 2011 Salı

Release Selfrightous D3D Hack 13-14-15 December

DLL Download : http://adf.ly/4CPSK
Injector Download : http://adf.ly/46xO8


Arkadaşlar hack update edilmiş ve Win7/64 ve WinXP/32 de denenmiştir.

Bazen gecikmeler olabiliyor idare edin. Hileyi kullanan arkadaşlar aldıkları sonuçları paylaşırsa sevinirim.

Yorum yazarken isim ya da nickname yazınız Sorun yaşayan arkadaşlar işletim sistemlerini ve aldıkları hatayı açık olarak yazablirse yardımcı olmaya çalışırım.

Nerecoil-Nospread ve Aimbot çalışmalarım devam ediyor.

D3D hack bazı bilgisayarlarda atabiliyor. Bunun nedeni hilenin fixlenmiş olması değildir. Hile fixlendiğinde kendiliğinden sizi uyaracaktır zaten. Hile çoğu bilgisayarda sorunsuz çalışmaktadır.

Ortaya çıkan sorunlar ise genelde o bilgisayarın konfigürasyonu ile ilgilidir. Bilgisayardaki DirectX sürümü, NetFrameWork sürümü, ekran kartı sürücüsü, işletim sistemi güncellemeleri gibi daha bir sürü etmen hilenin çalışmasında etkilidir. Elimden geldiğince her bilgisayar konfigürasyonuna uygun hale getirmeye çalışıyorum.

D3D hacklerin doğası itibariyle, oyundan atmama garantisi verilemez. Benim hilem kesinlikle atmaz diyen kişiler ya bilgisiz ya da yalan söylüyorlardır. Bilgisayar konfigürasyonuna uyumlu hileler ise, çok nadir atarlar.(Belki bir kaç saatte bir)

Ben elimden geldiğince hataları sıfıra yaklaştırmaya çalışacağım. Yorumlar saygı çerçevesinde olursa sevinirim. İşimden ve sosyal hayatımdan fırsat bulmaya çalışıyorum.

Hilelerimde  kesinlikle kötü amaçlı kod yoktur.

Saygılarımla...

36 yorum:

  1. Çok teşekkürler admin. Win7 64 bit deniyorum şu an 15dk oldu atmadı henüz.

    YanıtlaSil
  2. Valla hakkın ödenmez:)

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten Sende Gelişme Var İlk Hack Daha Fazla Atıyordu Bu Gene Daha İyi Helal Kardeşim :D

    YanıtlaSil
  4. Murat dedi ki.
    kardeşim d3d9.dll hatası alıyorum ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  5. injector kısmında fixlenmiş dll. war injector hanqisini kullanıcaz onu da atarsan iyi olur

    YanıtlaSil
  6. Injector kısmındaki dll i değil son konudaki Download DLL yazan yerdeki DLL i kullanacaksınız. :S

    Son sürümü indirin.

    d3d9 hatası alan arkadaşım, d3d9.dll dosyası directX dosyasıdır, DirectX sürümünün güncel olup olmadığına bak, değilse yeni sürümü indir kur.

    d3d9 hatasının tam içeriğini yazar mısın? BuTrap hatası mı?

    YanıtlaSil
  7. ilk oynadığımda birkaç dakka sonra attı oyundan ama sonra 40 dakikaya yakın oynadım atmadı. Ama odadan attılar beni :)

    YanıtlaSil
  8. Bugtrap hatası alıyorum 5 dakika sonra , işletim sistemim win7 32 bit

    YanıtlaSil
  9. Murat dedi ki.
    evet bug trap verip d3d9.dll vs vs hatası alıyorum..

    YanıtlaSil
  10. hangi injector'u indiricez link ya da ismini yazarsan iyi olur

    YanıtlaSil
  11. DLL Download : http://adf.ly/4CPSK
    Injector Download : http://adf.ly/46xO8

    YanıtlaSil
  12. injector linkinde v.1.2 dll war

    YanıtlaSil
  13. Selfrightous sen soylediyi injector dll veriyo inject yo isim"Mark"

    YanıtlaSil
  14. bug t-rap d3d9dll. hatası veriyo maca qiriorm daha 1 dk.bile demeden atıyo

    YanıtlaSil
  15. beyler nasıl çalıştırcaz

    YanıtlaSil
  16. arkadaşlar injector linkindekini değil diğer indirdiğiniz dll i çalıştıracaksınız...

    YanıtlaSil
  17. injector kullanımı önceki postlarda yayınlanmıştır.

    YanıtlaSil
  18. Mark seni tam olarak anlayamadım, İngilizce yazabilirsin dilimizi iyi bilmiyorsan.

    YanıtlaSil
  19. Yha oyundan atmasına çözüm bulamazmıyız

    YanıtlaSil
  20. bugtrap 001B:00F9BB5A i3RenderContext::DrawIndexedPrim()+90byte(s) module C:\Pointblank\i3GfxDx.dll
    bunu veriyo(((
    windows xp sp3 x34 professional. "Mark"

    YanıtlaSil
  21. OYUNDAN atıyor birader çözümü war mı??

    YanıtlaSil
  22. Murat dedi ki..
    PointBlank.exe caused ACCESS_VIOLATION in module "C:\Windows\system32\d3d9.dll" at 0023:70EAB6BB, Direct3DCreate9Ex()+125414 byte(s)

    hatası alıyorum kardeşim sana anlatmak istediğim bu ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  23. Bende hiç atmadı şimdiye kadar

    YanıtlaSil
  24. neden bizde atıyor anlamadım :S

    YanıtlaSil
  25. Atmıyor + Donmuyor.

    Muhteşemsin dostum!

    Bence aimbot u herkese verme sadece seçtiğin belli kişilere ver.

    YanıtlaSil
  26. Adım can. Hemen deniyorum kardeşim

    YanıtlaSil
  27. Ben can.. oLMadı girerken attı hata vermeden. win7/64 bit

    YanıtlaSil
  28. sir can you upload it to http://www.mediafire.com/

    YanıtlaSil
  29. Can, tekrar denedin mi? Win7/64 benim dll i yazdığım bilgisayar zaten. Atmaması lazım.

    YanıtlaSil
  30. Selfrightous ya bu wallhack caliwmiyo hep kick veriyo please wait d3d9.dll((((

    YanıtlaSil
  31. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  32. Bazı maplerde sorunlu maalesef ve garip şekilde arkadaşımla sesli chat yaparken aynı odada oynuyorduk ve onun neti gitti , onun neti koptugu an hack attı.

    YanıtlaSil
  33. MSVRC100.dll hatası aldım bu dosyayı indirip kurulu yere atmam mı gerekiyor

    YanıtlaSil
  34. eee buda fixlendi... yeni wh warmı??

    YanıtlaSil
  35. msvcr100.dll hatası alan arkadaşlar Microsoft Redistrable Package yüklemeli ardından bilgisayarlarını yeniden başlatıp oyuna girmelidirler...

    Yeni sürüm için hazırlanıyorum arklar. 1 saate inş.

    YanıtlaSil
  36. Bu arada yeni kayıt oldum MSVRC100.dll hatası nı yazan bnm güzel hack yapıyorsun tebrikler

    YanıtlaSil