PointBlank oyunu üzerinde örnekleyecek olursak, PointBlank silah özellikleri, oyuncu değerleri (NG, Puan, Rütbe, Nickname), gibi bilgisayarların hangi değişkenlerde tutulacağı "PointBlank.i3exec" isimli dosyada tutulmaktadır. PointBlank hilelere önlem olması için bu dosyayı sık sık güncellemektedir.
PointBlank.i3exec dosyası şekil olarak öyle görünmese de aslında dll dosyasıdır.
Eğer Elimizde PointBlank.i3exec'in bellekteki ofset değeri (nerede olduğu) ve örneğin K2 silahının recoil değişkeninin PointBlank.i3exec dosyasında nerede saklandığı bilgisi varsa kolayca bu silahın recoil değerini değiştirebiliriz.
Örneğin :
PointBlank.i3exec başlangıç yeri (offset) onluk sistemde : 1000 bellek noktası olsun.
K2 nin PointBlank.i3exec dosyası içindeki yeri onluk sistemde : 5 bellek olsun.
O halde K2 nin bilgisayar belleğindeki yeri onluk sistemde :
PointBlank.i3exec offset + K2 offset = 1000 + 5 = 1005
olacaktır.
Şayet bilgisayardaki bu bellek noktasını değiştirecek bir modül (dll) yazıp oyuna injecte edersek, K2 silahını norecoil kullanabiliriz.
Bunu başarabilmek için izlememiz yol :
1. PointBlank.i3exec dosyasının bellekteki yeri her oyun başlangıcında değiştiğinden modülümüz (dll) bu dosyanın yerini otomatik bulmalıdır.
GetModuleHandleA fonksiyonu ile bu değeri bulabiliriz
C++ Kod :
LPTSTR theModule = "PointBlank.i3Exec";
DWORD BaseOffset = (DWORD)GetModuleHandleA(theModule);
Yukarıdaki fonksiyon İlk adımda theModule isimli değişkene "PointBlank.i3exec" stringini atar. İkinci adımda ise bu string değerine sahip modülü çağırarak Ofset değerini BaseOffset isimli değişkene aktarır.
PointBlank.i3exec offset değerini bulan kısım böyle. Ama buna sahip olmak yeterli değildir. Ayrıca, hilemizin değiştirmesini istediğimiz değerleri barındıran değşkenlerin PointBlank.i3exec dosyası içindeki yerlerini de bilmemiz gerekir. Maalesef bu o kadar kolay değil...
Bir sonraki anlatımda işte bu pointerları bulmayı anlatacağım.
Tanımımıza dönecek olursak ;
Pointer, bir programdaki bir değişkenin saklandığı bilgisayar bellek noktasının, referans noktaya uzaklığıdır.
verdiğimiz örnekte referans noktası PointBlank.i3exec dosyasının offset değeridir.
Yani K2 silahının pointer ı, K2 dosyasının offset değerinin PointBlank.i3exec dosyasının offset değerine olan uzaklığıdır. Ve bu değer sadece güncellemeden güncellemeye değişir.
Silahlara ait değişkenlerin nerede olduğu güncellemeden güncellemeye ddeğişmektedir.
PointBlank.i3exec in bellekte nerede olduğu ise oyun her başladığında değişmektedir.
Allah razı olsun be akrdeşim ben bunu arıodum hep sitelerde yabancı var bi türk bulamıyodum allah ne istersen yapsın :)
YanıtlaSilkardeşim uğraşman emek harcaman yeterli emeğine bileğine kafana sağlık:))
YanıtlaSilMerhaba,
YanıtlaSilEğer bu anlatımlara devam edeceğim diyorsan ve böyle bölüm bölüm olacaksa bi ricam var, blog da kategori veya onun gibi bi bölüm ayır hileler ayrı anlatımlar ayrı filtrelenebilsin anlatımlarını sırayla takip edelim böyle aralarda kaybolup gitmesin...
videolu anlatım koyarmsın bişey anlamadım :(
YanıtlaSilMerhaba.
YanıtlaSilSizden küçük bir hack isteğinde bulunucaktım.Eğer gerçekten zor değilse exp hack yapabilirmisiniz yani şu botları doğuş yerinde donduran hack ??
Bilgi için teşekkürler. :)
YanıtlaSilaga bu hilemi şimdi ben anlamadımda ??
YanıtlaSilsel kardeşimm bu nedir biraz ayrıntılı açıklarsan çok ii olur wall hack mi ng hack gibi bi şey mi wall hackin fixini mi çözüyo okuduk anlamadık lütfen cevap bekliyoruz ii bi işe yarıyodur sen paylaştığına göre şimdiden sağol
YanıtlaSilBu hilenin kendisi değil. C++ ile, Bellekteki değerleri değiştirerek oyundaki silahların, karakterlerin güçlerini ve değerlerini değiştirmek için izlenen yoldan bahsettim. Bunun için gereken pointer değerlerini nasıl kullanacağımızı anlatmaya çalıştım. Örneğin HP'yi 100 den 115 hatta çok daha yükseğe nasıl çıkarabileceğimizi....
YanıtlaSilSanırım memory hack çok kafa karıştırıcı olacak...
YanıtlaSilDaha yöntemden bahsetmeye başlamışken zorlanıyor arkadaşlar... sanırım WAllhack üzerine kanalize olsa iyi olur anlatımlarım....
tam olarak ne olduunu söylermisin Ne işimiz yarıcak bu dediğin açıkcası pek anlamadım. Selfrightous
YanıtlaSilhıı ok ama bunu yapmak çok ama çok zor gibi yinede sağol + 1 yyapıyom bütün paylaştıklarını
YanıtlaSil